Even een vraagje:
Bij verkoop van een voertuig met nederlands kenteken naar duitsland,mag een DUITSER nadat het voertuig uitgeschreven is uit het nederlandse systeem met dit voertuig rijden met duitse garageplaten (die met witte achtergrond en rode letters)?
Auto export naar Duitsland,duits garage kenteken?
-
- Fedmas
- Auto: A3 45 TFSIe
Re: Auto export naar Duitsland,duits garage kenteken?
Ik geloof van wel: http://www.gera.de/sixcms/detail.php?id=55774" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
hij mag dat sowieso vanaf de grens dacht ik...en tot de grens gewoon met een nagemaakt (witte) kentekenplaat met het originele NL nummer er op tot de grens en sommige landen ook in die landen zelfs met dat copy NL kenteken tijdelijk.
- Martin van der Zwaard
Is voor zover ik weet gewoon toegestaan.
Wat jij zegt Rene, is een exportkenteken. Daar mag ie gewoon mee in Dld rijden voor maximaal 2 weken na afgifte. Vroeger kreeg je een apart kenteken maar tegenwoordig gebruik je gewoon het originele kenteken wat bij de auto hoort.
Wat jij zegt Rene, is een exportkenteken. Daar mag ie gewoon mee in Dld rijden voor maximaal 2 weken na afgifte. Vroeger kreeg je een apart kenteken maar tegenwoordig gebruik je gewoon het originele kenteken wat bij de auto hoort.