BMW-eigen. Mijn X5 had het ook waarbij ik hem wat minder negatief heb laten zetten. Was ook wel nodig als je onderstaand bandje (wat verre van goedkoop is in 19" en 285 breed) ziet
Laatst gewijzigd door Paskal op 15 mei 2014, 23:26, 3 keer totaal gewijzigd.
zo...die staat wel heel verkeerd, das echt wat te veel verschil met de rest van de band die nog ff had gekund
ik heb 1 kant wat iets te veel negatief camber heeft naar mijn smaak, doch niet dat soort beelden
maar ga der wel wat aan doen (na al die jaren ) met verstelbare bussen
Het zijn prima banden maar de wang is wel een flink stuk zachter dan de Toyo Proxes T1 Sport die ik hiervoor had.
Dit merk je vooral op hoge snelheid als je een beetje zwabbert met je stuur.
Volgende keer zou ik dus weer voor de Toyo's gaan (of weer wat anders proberen )
Klopt, heb op mijn 206 GTi ook dat soort topbanden gehad, maar kies nu juist voor banden die in de regen nog wat mogelijkheden voor driften bieden ipv heel veel grip.
Een zachte wang met een 30 serie band lijkt me geen probleem, misschien dat de XL versie nog iets stijver is. Ik heb ze iig besteld en ben benieuwd hoe ze bevallen t.o.v. de Hankooks.
Nokian Z-line bevallen mij erg goed, veel grip, natuurlijk bij 18inch wel iets harder oppompen (hogere wang) in verhouding tot 19 inch en platter, maar zeer tevreden, vallen ook breed uit
volgende keer zeker weer ook de prijs is mooi
Ik heb sinds vandaag wederom Conti Sportcontact 5 op mijn 1 serie. Prima band, al lieten er tijdens een circuitsessie wel wat stukjes rubber los. Dat kan ook liggen aan een verkeerde bandenspanning.