Orange Clubman Estate, kleine shoot
- dvh
Re: Orange Clubman Estate, kleine shoot
Leuk autotje Tim 

- Hitz
- Auto: KIA
- Tim N
AutoTJE it is haha
- JP

- Tim N
"Gebruik" hem echt als classic, enkel April - Oktober, nu ~7000km mee gereden vanaf 2009 dus tel maar uit
Veel te weinig, zeer onpraktisch met twee kleine dames, kan er maar een per keer mee ivm geen gordels achterin (en die van vier zet ik echt niet zonder gordel achterin)
Maar ja keer op keer als ik ermee rijd krijg ik die grijns, en ook een grijns naast mij.

Veel te weinig, zeer onpraktisch met twee kleine dames, kan er maar een per keer mee ivm geen gordels achterin (en die van vier zet ik echt niet zonder gordel achterin)
Maar ja keer op keer als ik ermee rijd krijg ik die grijns, en ook een grijns naast mij.

- Martin van der Zwaard
Heel gaaf ding!!
- Alexsti
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
Heb de mijne verkocht, maar nog steeds leuk/apart om te zien zo'n Mini, en die van jou ziet er toppie uit !! 

- Godspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Tips zijn ook niet bindend, allen.allen schreef:Wat een onzin. Theorie is een leidraad. Daar mag gerust vanaf geweken worden. Mooie auto, mooie foto's.
Hoe dan ook een leuke kar Tim!
- Tim N
Vorige week de mini naar Satink Restauraties gebracht, hij begon om duistere redenen rijker te lopen de laatste tijd. (ofwel mijn vrouw reed achter mij aan naar de garage en melde dat ze de klima op recirculatie moest zetten om de benzine lucht buiten te houden)
Dubbele HS2 (1,25") carbs zijn compleet gereinigd, synchroon gesteld en er bleken geen identieke veren in te zitten. Dit is opgelost en zondag gaan we weer oldtimer rally rijden. Hopelijk bevalt de sump guard niet TE goed
Dubbele HS2 (1,25") carbs zijn compleet gereinigd, synchroon gesteld en er bleken geen identieke veren in te zitten. Dit is opgelost en zondag gaan we weer oldtimer rally rijden. Hopelijk bevalt de sump guard niet TE goed

- Tim
Gaaf, Tim!
Zelf ben ik ook met een miniprojectje bezig, zie:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... fa96a97ddf" onclick="window.open(this.href);return false;
Waar ik wel benieuwd naar ben: wat zijn dat voor wielkastverbreders?
Zelf ben ik ook met een miniprojectje bezig, zie:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... fa96a97ddf" onclick="window.open(this.href);return false;
Waar ik wel benieuwd naar ben: wat zijn dat voor wielkastverbreders?
- Tim N
W&P arches, en zijn te koop btw. (zodra de mini de winterstalling in gaat that is maar zo te zien heb jij ook geen haast met verbreders
)

- Tim N
Vandaag ACB100 gereden, tourtocht in het Twentse.
Ondanks het relatief slechte weer (van 12-16 motregen) een geweldig leuke dag en rit gehad.
Dikke 100 miles gereden met de tocht en totaal 210km vandaag.

Door de regen waren de delen onverhard best nattig, en ook her en der waar de boer van het land is gekomen was de modderspay heerlijk. De mini is nog NOOIT zo smerig geweest, maar het was top.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 964122e070
Het Leuke is dat elke klassieker welkom was, veld was zeer ruim, van C1 Corvette, naar Mustang, en van MG B/ Spitfire via RR en diverse Jaguars over naar Frankrijk met een Visa en Traction Avant naar Italie Fiat X1/9 tot Ferrari

Wel ernstig blij met mijn carter beschermplaat, op het onverhard met hoge middenril af en toe een kei gehoord, en bij opdraaien van de parkeergelegenheid op de laatste foto was ik niet aan het opletten en zag een deel waar een behoorlijk spoor in de verharding zat over het hoofd met een beste schraap tot gevolg. Dit had anders weleens de bakbehuizing gekost kunnen hebben.
Ondanks het relatief slechte weer (van 12-16 motregen) een geweldig leuke dag en rit gehad.
Dikke 100 miles gereden met de tocht en totaal 210km vandaag.

Door de regen waren de delen onverhard best nattig, en ook her en der waar de boer van het land is gekomen was de modderspay heerlijk. De mini is nog NOOIT zo smerig geweest, maar het was top.

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 964122e070
Het Leuke is dat elke klassieker welkom was, veld was zeer ruim, van C1 Corvette, naar Mustang, en van MG B/ Spitfire via RR en diverse Jaguars over naar Frankrijk met een Visa en Traction Avant naar Italie Fiat X1/9 tot Ferrari

Wel ernstig blij met mijn carter beschermplaat, op het onverhard met hoge middenril af en toe een kei gehoord, en bij opdraaien van de parkeergelegenheid op de laatste foto was ik niet aan het opletten en zag een deel waar een behoorlijk spoor in de verharding zat over het hoofd met een beste schraap tot gevolg. Dit had anders weleens de bakbehuizing gekost kunnen hebben.
- Tim N
- Martijn_bmw
de facebook link werkt helaas niet
erg gaaf deze ene foto! ik ben benieuwd naar de rest

erg gaaf deze ene foto! ik ben benieuwd naar de rest

- Tim N
Facebook link? Als het goed is staat er idd maar een foto 

- Roy RS
wat een heerlijk karretje!!!
- GTRene
zal ook wel lekker stuiteren denk ik
moet bijna wel een vrij stugge vering zijn denk ik, althans gezien die brede banden en die spatbordverbreders en ruimte, of veert die hoofdzakelijk in de banden.

moet bijna wel een vrij stugge vering zijn denk ik, althans gezien die brede banden en die spatbordverbreders en ruimte, of veert die hoofdzakelijk in de banden.
- Tim N
-
Supergaaf ding blijft het!
- Tim N
10kg - pk verhouding maar wel 

- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Geweldig ding 

-
Ach, m'n Defender komt daar nog lang niet aan en daar geniet ik ook iedere dag nog van!Tim N schreef:10kg - pk verhouding maar wel
Gisteren zei ik nog tegen iemand dat het rijplezier voor mij zit in datgene wat je verwacht van een bepaalde auto.
Bij een Mini moet ik denken aan de wegligging van een kart, beetje door elkaar geschud worden op slechte wegen en met je voet door het schutbord stampen! Liefst carburateurs en flinke benzinedampen erbij.

- Tim N
5*allen schreef: 1) rijplezier voor mij zit in datgene wat je verwacht van een bepaalde auto.
2) wegligging van een kart (uit 1970)
3) flink door elkaar geschud worden op wegen
4) carburateurs (dubbel snorkelend, heerlijk bij half gas)
5) flinke benzinedampen erbij.

Als je een rondje gereden hebt vraagt mijn vrouw altijd of ik uit de garage kom, ruikt naar "mechanic"
- JP
Blijft een geweldige Mini
.....en rijden met die hap. Kan dit weekend nog wel eens 20graden kunnen worden...... 

- MVB
Cool ding