Daarom ben ik op zoek naar iets anders maar ik ontsnap niet aan mijn eigen vicieuze cirkeltje met steeds dezelfde kandidaten. Ook zijn mijn eisen niet echt duidelijk gedefinieerd. Net zo min als mijn budget. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Kandidaten waar ik zelf over loop te denken:
Handgeschakelde 850 (min. t5): jeugdsentiment en beste auto die ik ooit gehad heb
Onverprutste Subaru Impreza GT Turbo: veel plezier aan beleefd maar werd te duur toen ik huis kocht
Toyoto MR2, laatste type... Waardeloze winterauto maar wel lekker sturen?
BMW E36 323 ti
BMW E46 325 ti
BMW E46 330ci
BMW E36 328i
Peugeot 106 GTI, en dan weer voorzien van dik onderstel en dikke remmen?
Renault Clio RS, de oude die nog maar 170 pk had maar ook maar 1000 kg woog.
Zoals je ziet een rare mengelmoes. De BMW's en MR2 zijn gezien hun aandrijving + eventueel ontbreken dak niet echt ideale winterauto's en daarmee overlap met de E28. Ook wil ik graag een goed onderhouden auto en moet deze voorzien zijn van airco. En ik geef liever € 2000,- uit aan een goede Volvo 850 als € 6000,- aan een rotte 330. Ik zie zelf die € 6000,- ook wel als max. budget. Voor iets heel bijzonders kan er meer maar geloof eigenlijk niet dat ik dat nodig heb voor meer lol als wat ik met de 106 GTI had... Al was deze wel ernstig gemodificeerd. Suggesties zijn welkom, ik weet het namelijk niet meer.