Circuits d'Auvergne 2009! Daily Update

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Plaats reactie
ErikS

Re: Circuits d'Auvergne 2009! Daily Update

Bericht door ErikS » 07 aug 2014, 14:33

Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, de prioriteiten liggen anders. :tooth:

Ik weet 't... één keer per jaar het topic een kick geven moet kunnen... :bloemetje:

Ti-Tourist (Erik)

Bericht door Ti-Tourist (Erik) » 07 aug 2014, 21:28

Ik snap het wel. Heb zelf aan de eerste editie meegenomen en ik ben heel blij dat ik er mooie foto's van heb gemaakt door Joost. Heb een foto van Charade ook hier aan de muur hangen. Het maakt de herinneringen toch net dat beetje meer tastbaar. Ik heb zelf nog een filmpje van een passagiersrit bij Laurens in de Sierra - op slicks - in de regen en dat was zo knap.... Heb ook nog een crappy filmpje van een passagiersrit in een oude gele Bugatti die toen kwam buurten op Circuit d'Issoire, dat meemaken was gewoon gaaf.

Op de DVD van Metchu zelf kom ik niet zoveel in beeld - reed ook niet hard en reed met m'n daily die heel moest blijven, dus deed het allemaal niet zo wild, maar het was wel gaaf.

Zeker als je weet dat er ergens materiaal is, maar je kunt er niet bijkomen of iets mee doen, kan ik me goed voorstellen dat je baalt. Het rijden op zich is een mooi avontuur, maar er op kunnen terugkijken is wel de kers op de taart. Dan kan ik me voorstellen dat je nog altijd er de balen van hebt, ook na zoveel jaar.

En het is inderdaad niet zo dat dingen na een huwelijk & kinderen niet meer kunnen, maar je doet dingen toch minder snel. Ik heb zelf eind 2009 een huis gekocht en heb sindsdien ook nauwelijks meer gereden. Echter trekt het nog steeds. Vanaf volgend jaar ben ik in een positie dat ik het me ook (weer) kan veroorloven en dan zou ik zo gaan rijden op Portimão of Ascari (mits Peter daar nog iets zou doen). Iets "anders" doen geeft je leven gewoon nét dat beetje meer kleur.

ErikS

Bericht door ErikS » 07 aug 2014, 22:12

Jij snapt m!

Plaats reactie