Auto huren op Ibiza
- Martin van der Zwaard
Auto huren op Ibiza
Ik ga in september 8 dagen naar Ibiza en wil daar graag een auto huren.
Nu kan je natuurlijk bij Avis, Europcar of Hertz een auto huren maar er zijn wellicht ook andere partijen. Iemand hier die goeie ervaringen heeft met een lokale verhuurder waar geen addertjes onder het gras zitten.
Bedoeling is auto ophalen op luchthaven en daar ook weer inleveren. Liefste een partij die 0% eigen risico aanbiedt (al dan niet tegen betaling) en onbeperkte kilometers.
Nu kan je natuurlijk bij Avis, Europcar of Hertz een auto huren maar er zijn wellicht ook andere partijen. Iemand hier die goeie ervaringen heeft met een lokale verhuurder waar geen addertjes onder het gras zitten.
Bedoeling is auto ophalen op luchthaven en daar ook weer inleveren. Liefste een partij die 0% eigen risico aanbiedt (al dan niet tegen betaling) en onbeperkte kilometers.
- Niels
- Auto: Prius+
Re: Auto huren op Ibiza
Cicar kan ik aanraden. Ik heb er nu een paar keer gehuurd en dat ging perfect en een stuk goedkoper dan bij de bekende giganten
- tomgtr
Niels schreef:Cicar kan ik aanraden. Ik heb er nu een paar keer gehuurd en dat ging perfect en een stuk goedkoper dan bij de bekende giganten
Yep daar huur ik ook op caarische eilanden. Op Lanzarotte pas : u mag best een kras hier en daar maken, dat doet iedereen. Geen probleem. Mocht u een deuk rijden, ook geen probleem, kost niks maar meld het in elk geval even.

-
OnlinePeter-Paul
http://www.cardelmar.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; Afgelopen mei op Curaçao geweest, huurauto geboekt via Cardelmar/Alamo, veruit de goedkoopste voor een kleine kia, stond er uiteindelijk een Kia Rio sedan voor hetzelfde bedrag, kei goeien handel 

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Thnx daar ga ik met drie weken naar toePeter-Paul schreef:http://www.cardelmar.nl/ Afgelopen mei op Curaçao geweest, huurauto geboekt via Cardelmar/Alamo, veruit de goedkoopste voor een kleine kia, stond er uiteindelijk een Kia Rio sedan voor hetzelfde bedrag, kei goeien handel

-
OnlinePeter-Paul
De "gratis" upgrade naar een grotere auto heb je natuurlijk niet in de hand. Een beetje geluk is daarbij wenselijk.Richardt. schreef: Thnx daar ga ik met drie weken naar toe
Zou wel full insurance + banden selecteren, de rijcapaciteiten van de plaatselijke bevolking is niet heel best, dus even uitwijken en een kapotte velg/band is zo gebeurd.(tevens is het spekglad door al het rubber/olie wat daar op de weg ligt, zeker als het geregend heeft)
-
Goeie ervaringen met http://www.sunnycars.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Geen gezeik achteraf en auto staat al klaar op het vliegveld.
-
OnlineSander-E46
Idem hier, hadden een Hyundai i40 gehuurd maar kregen een kleinere i30, uiteindelijk 100€ teruggekregen!PeterB schreef:Goeie ervaringen met http://www.sunnycars.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martin van der Zwaard
Kijk, daar kan ik al wat meer mee.
Sunnycars had ik ook gevonden. Schijnen veel reisorganisaties mee samen te werken.
Cicar heeft inderdaad nette prijzen zo te zien.
Op een Seat Ibiza scheelt het een dikke 6 tientjes met Avis. Alleen even kijken of de voorwaardes vergelijkbaar zijn.
Sunnycars had ik ook gevonden. Schijnen veel reisorganisaties mee samen te werken.
Cicar heeft inderdaad nette prijzen zo te zien.
Op een Seat Ibiza scheelt het een dikke 6 tientjes met Avis. Alleen even kijken of de voorwaardes vergelijkbaar zijn.
- Sjoerd
Prima ervaringen met Sunnycars.
Let wel op dat Sunnycars een tussenpersoon is. De ene keer kan het Avis zijn, de andere Europcar. Sunnycars is altijd All risk maar dit staat niet op de voucher die je aan de uitlenende partij moet geven. Die proberen je dan ook altijd extra verzekering aan te smeren.
Mocht je dus schade krijgen dan moet je bij de uitlenende partij (bv Avis of Europcar) direct betalen. Je kan dit vervolgens wel weer claimen bij Sunnycars dus uiteindelijk wel de poen terug.
Let wel op dat Sunnycars een tussenpersoon is. De ene keer kan het Avis zijn, de andere Europcar. Sunnycars is altijd All risk maar dit staat niet op de voucher die je aan de uitlenende partij moet geven. Die proberen je dan ook altijd extra verzekering aan te smeren.
Mocht je dus schade krijgen dan moet je bij de uitlenende partij (bv Avis of Europcar) direct betalen. Je kan dit vervolgens wel weer claimen bij Sunnycars dus uiteindelijk wel de poen terug.
- Martin van der Zwaard
Thanks voor de tips.
Auto geregeld. Staat een Seat Ibiza klaar als het goed is.
Auto geregeld. Staat een Seat Ibiza klaar als het goed is.
- Arthur
- Auto: Nr.51
En via wie nu dan?
- Martin van der Zwaard
Avis met een 360 aanbieding.
Geen eigen risico en onbeperkt aantal kilometers etc.
Geen eigen risico en onbeperkt aantal kilometers etc.