Even achter in de rij aansluiten!MParallel schreef:Krijg nou wat, ik heb dit topic compleet gemist.
Heerlijke specs ook. Zou d'r ook graag wen Touring bij hebben.

Even achter in de rij aansluiten!MParallel schreef:Krijg nou wat, ik heb dit topic compleet gemist.
Heerlijke specs ook. Zou d'r ook graag wen Touring bij hebben.
786 kende ik ook niet, de vraag is natuurlijk, wat is aangepast.Tim N schreef:Jij doeld op de deurkaarten toch? Dat behoorde ook bij het genoemde type montata schwarz die padded deurpanelen.
Spiegels idd leuk dat ze af fabriek waren. Anders had ik ze niet geplaatst, en je ziet er wel minder in.
Het mooiste vind ik dat de contouren standaard geleverd zijn.
En had hiervoor nog nooit optie S786A gezien, gek ook want op een standaard touring past een breedset ook zonder rollen.
Of met de auto volgeladen als je op vakantie gaat.....Martin van der Zwaard schreef:Het was ook niet altijd hoor. Maar bij een stevige drempel ofzo raakte hij ze net.
Dat is geen argument. Je doet iets omdat je het mooi vindt of niet. Dat ineens iedereen het mooi vindt is dan jammer, maar om dan zelf iets doorvoor te laten...Tim N schreef:Dat gaat zeker niet gebeuren, ben niet zo van het kudde /hype volgende gedrag.
Hipster!MParallel schreef:Toen ik 8 jaar geleden mijn E36 kocht, was iedereen nog vol aan het modden en werd ik verguist als ik zei "is niet OEM" en kijk nu eens. Iedereen wil alles nu origineel hebben.