hm...
Nederlandse en Australisiche commando's arriveren vandaag en morgen in Oekraïne.
De Australische premier Tony Abbott dringt er bij Nederland op aan om niet alleen speciale eenheden te sturen, maar ook apache gevechtshelikopters. Hij houdt er namelijk ernstig rekening mee dat de door Rusland gesteunde rebellen weleens in de aanval konden gaan. Aangezien zij over zware wapens beschikken moet dat volgens Abbott ook gelden voor de Nederlande en Australische troepen.
Daarin heeft hij natuurlijk gelijk. De SAS, commando's én de luchtmobile brigade moeten zich goed kunnen verdedigen. Ze moeten daarbij alle middelen krijgen die ze nodig hebben om de plek van de aanslag op vlucht MH17 te kunnen beschermen en onderzoekers hun werk te laten doen. Geef ze wat ze nodig hebben - en dan nog wat extra's. We kunnen het risico niet lopen dat de separatisten ze met succes aanvallen.
terwijl er in dat so called war zone, de meesten bijna geen stro breed in de weg wordt gelegd en dat in a so called warzone wat een reaguurder ook al opmerkt>
Dus men zet gewoon de
Dus men zet gewoon de provocatie voort.
Een andere reden kan ik niet bedenken, ik heb nog nergens vernomen dat de onderzoekers op de rampplek hun werk niet vrijelijk kunnen doen of worden bedreigt, er lopen op de rampplek zelfs journalisten rond die geen strobreed in weg worden gelegd zoals we op onze staatsomroep met een buitengewoon genant gevalletje van journalistiek hebben kunnen zien.
Tijd om je grote zorgen te maken, dit maal zijn het niet zoals in de afgelopen decennia primitieve tegenstanders waar de confrontatie mee werd gezocht maar een tot de tanden toe modern bewapende nucleaire wereldmacht.
meer en lees bv ook wat reacties,
http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... e-oekra-ne" onclick="window.open(this.href);return false;
ik bedoel, als je wat onder barme omstandigheden gevangen gehouden Nederlanders oid wilt bevrijden in een oorlogs gebied kan ik me het voorstellen dat NL wat commando's oid stuurt en ff snel in en out gaat oid,
maar dit? dat is vragen om...al de mensen in het vliegtuig zijn overleden...dood...
dus waarom mogelijk meer doden veroorzaken en of erger een oorlog uitlokken met? what are they thinking in een gebied waar hoge spanningen zijn.