http://www.youtube.com/watch?v=fSCHb0XE3AQ
Flatline Kees niet kijken Z3 M coupe G-power 420pk
- GTRene
Flatline Kees niet kijken Z3 M coupe G-power 420pk
Kees wat vind je van deze? is al wel van 2000 ofzo want ze praten nog over marken maar deze G-power Z3 m coupe levert 420pk ze hebben al wel meer maar dit kan op de standaard auto als jou ook blauwe Z3, dus dacht drop die link ff hier
mooi filmpje vind ik.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
tja uiteraard ken ik ook dit filmpje, erg verleidelijk helemaal gezien de specs van het apparaat. Die vent kan echter niet echt goed rijden vind ik...
Maar momenteel aan het orienteren voor een ander onderstel.
Waarschijnlijk Intrax of Eibach.
Dan wil ik nog een veerpootbrug, andere velgen etc. Kortom: Keesie is nog wel wat van plan. Een compressor is meer voor de iets langere termijn. Eerst de basis in orde hebben en zodra ik de auto niet meer dagelijks hoef te gebruiken, zal er een pot worden gemaakt voor een compressor.
Heb net ook weer een opel manta gekocht voor eventueel opknappen, dus daar gaat ook de nodige euro's inzitten.
Heb het maar weer druk druk druk!!
Maar momenteel aan het orienteren voor een ander onderstel.
Waarschijnlijk Intrax of Eibach.
Dan wil ik nog een veerpootbrug, andere velgen etc. Kortom: Keesie is nog wel wat van plan. Een compressor is meer voor de iets langere termijn. Eerst de basis in orde hebben en zodra ik de auto niet meer dagelijks hoef te gebruiken, zal er een pot worden gemaakt voor een compressor.
Heb net ook weer een opel manta gekocht voor eventueel opknappen, dus daar gaat ook de nodige euro's inzitten.
Heb het maar weer druk druk druk!!
-
tom caubo
G-power sucks,heb zelf een compressor opbouw en na 2 jaar alleen maar problemen.
nu eindelijk na een half jaar opgelost dankzij m'n achterneef die tenminste de moeite doet om het probleem te vinden.
G-power zei gewoon dat na 2 jaar de garantie was afgelopen en tot ze niks meer konden betekenen,en dat noemen ze dan service
nu eindelijk na een half jaar opgelost dankzij m'n achterneef die tenminste de moeite doet om het probleem te vinden.
G-power zei gewoon dat na 2 jaar de garantie was afgelopen en tot ze niks meer konden betekenen,en dat noemen ze dan service
- Nutkees
leg uit? Daarom had ik ook een vraagteken geplaatst. Ben nog niet echt op de hoogte van wat het beste is.Fabian schreef:Intrax of Eibach? Dat is toch vergulde appels met peren vergelijken?
Hoor van beide merken goede berichten, al is Eibach een stuk goedkoper. Intrax stelt het helemaal naar mijn wens af..
Dus meningen zijn welkom!
- Nutkees
- Joop
Klassiek onverbeterlijk maar niet nastelbaar: waarschijnlijk toch intrax?Flatline schreef:Joop schreef:Klassieke combinatie in het BMW-wereldje (Alpina en de oude M3 modellen)GTRene schreef:Ik hoor ook regelmatig Bilstein dempers met Eibach veren....?
mmmm klassiek klinkt me niet al te best.. toch maar intrax denk ik..