die Vorschlag heeft ook zo'n vrij zware beplating>
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... h-oh/page2" onclick="window.open(this.href);return false;
Bij de Hartge is het ook aangepast, er was al een keer eerder wat aan gerepareerd incl nwe beugel, maar gewoon standaard style zeg maar en dus niet genoeg...
Later is dat beter opgelost en lassen opnieuw verbeterd en extra rechthoek balk/buis achterin rustend op de chassis balken waar ook nog aan weerskanten een profiel op zit, om ook daar het gewicht/krachten op te spreiden,
maar wel gewoon nog 1 kant opgehangen via het originele difplaat.
Al heb ik later wel wat aan toegevoegd zodat de andere kant ook wat krachten opvangt, meer via dat gietijzer gedeelte (huis), daar zitten ook 2 steuntjes waar je wat op kan 'bouwen' zeg maar.
Verschil is wel dat die mooie difplaat ala e30 M3/Z3M met een vrij zacht rubber ophangt en bv die randy forbes of ook e36 M3 met heel andere bussen oid vast zit? meer harde zo lijkt, dus nog meer directe verbinding.
Had destijds ook een speciaal ophangding besteld van e36 M3 3.0 dacht ik, not sure, dat is een los iets met 2 ophang oren en ik dacht, zo te zien past dat ook op mijn diff
Dus ik bestellen en verrek dat zou nog kunnen passen ook..maaaaaaaaar ook weer niet want dan zat die meer nutteloze? stabilisatie stang in de weg grrr
was iets wat ik destijds eens wilde proberen omdat ik wel die koelribben wilde gebruiken. diff kan namelijk goed heet worden.
ah, edit:
zo'n ding van de latere e36 3.2 M3
nr 17>
volgens mij paste dat via de difplaat bouten (niet meer 100% zeker though)
hoe dan ook niet zo duur nieuw, dus het proberen van waard, ligt nu nog steeds in een doos in de garage