Tjeemig, is een klant van me.........Booooh schreef:Gecondoleerd David, wat een verhaal zeg, de eigenaren van Asian Glories zaten helaas ook op deze vlucht heb ik zojuist vernomen, bah ...

Tjeemig, is een klant van me.........Booooh schreef:Gecondoleerd David, wat een verhaal zeg, de eigenaren van Asian Glories zaten helaas ook op deze vlucht heb ik zojuist vernomen, bah ...
No shit. Ik ben daar ook al even klaar mee. Die lui reageren altijd zo excessief en buiten-proportioneel, gaat nergens over.Downforce Hans schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... even.dhtml
Zo pro Israel ik vroeger was zo klaar ben ik nu wel met dat land.........
De stelling van Poetin heeft gezorgd dat het ongeluk direct een politieke lading heeft gekregen. Het wordt een heel heel heel moeilijke kwestie, en Poetin zal hierin een beslissende rol spelen. Hopelijk geen nieuwe Koude Oorlog...JP schreef:Hoe nu verder ? Op FB is het meerendeels nu rouwen en niet haten, maar nabestaanden zien dat denk ik toxh anders. Hoe zal de rest van de wereld hier tegenaan kijken? Gaat de Navo of Amerika ingrijpen, of wordt het op zijn beloop gelaten....?
Ik zeg hard aanpakken maar dat gaat dan ook weer ten koste van veel onschuldige slachtoffers....
Zoiets. Nederland wordt er ongewild(doh) nu groots ingemengd ook al zijn we NATO partner en vriendjes van etc....Bram schreef:Is dit het begin van het einde aan de vanzelfsprekende veiligheid in Europa?
Downforce Hans schreef:Precies Bram, en dan ben jij ook nog eens uit het leger vertrokken wat ook nog eens een aderlating van serieuze omvang is..........
Natuurlijk is het voor alle betrokkenen vreselijk dit.Tom schreef: Overigens snap ik berichten niet helemaal over aantal nederlanders. care.. die andere mensen waren ook onschuldig en gingen ook gewoon op vakantie.
Onnozele theorie. Putin's vliegtuig vloog via Warschau naar Moskou. Dan kom je helemaal niet boven Oekraïne. En als ie er wel was gekomen dan had het Oekraïense regeringsleger helemaal niet de kans gehad dat vliegtuig boven door separatisten bezet gebied neer te halen.Peric schreef:Daar zijn ze nog niet uit Robin..
Maar er werd al geschreven dat het toestel 'per ongeluk' was neergeschoten. En dan wordt zo'n verhaal heel wat geloofwaardiger.
Volgens mij wordt een mensenleven in die streek gewaardeerd op de hoeveelheid pijn die je de opponent kunt toebrengen. Die israelis en palestijnen zijn allebei al heel lanog de draaf kwijt. De een is geen haar beter dan de ander. Allemaal helemaal onbewust gek.Downforce Hans schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... even.dhtml
Zo pro Israel ik vroeger was zo klaar ben ik nu wel met dat land.........
Hielke schreef:Onnozele theorie. Putin's vliegtuig vloog via Warschau naar Moskou. Dan kom je helemaal niet boven Oekraïne. En als ie er wel was gekomen dan had het Oekraïense regeringsleger helemaal niet de kans gehad dat vliegtuig boven door separatisten bezet gebied neer te halen.Peric schreef:Daar zijn ze nog niet uit Robin..
Maar er werd al geschreven dat het toestel 'per ongeluk' was neergeschoten. En dan wordt zo'n verhaal heel wat geloofwaardiger.
De werkelijke toedracht ligt natuurlijk voor de hand. Het zijn de Russen geweest die dit complexe wapensysteem in handen van de separatisten hebben gespeeld. Die matig opgeleide separatisten hebben geen friend/foe detectie mogelijkheden gehad en ziedaar het draaiboek van het drama.
Ik vind dat ook altijd zo krom. OK, dat je wilt aangeven welke nationaliteiten er in het vliegtuig zaten en hoeveel, dat begrijp ik. Maar er wordt door de media altijd zo op gehamerd hoeveel NEDERLANDERS er wel niet zijn omgekomen. Of dat er nou 150 of 180 zijn...tot je de passagierslijsten hebt kunnen inzien ben je toch nooit zeker.Erik K. schreef:Natuurlijk is het voor alle betrokkenen vreselijk dit.Tom schreef: Overigens snap ik berichten niet helemaal over aantal nederlanders. care.. die andere mensen waren ook onschuldig en gingen ook gewoon op vakantie.
Maar ik denk dat ieder land graag wil weten hoeveel mensen er zijn betrokken uit het betreffende land.
Dit omdat dit aangeeft hoe groot de kans is bekenden te hebben verloren uit eigen land.
Dit...zet ik al m'n geld op in.Hielke schreef: Onnozele theorie. Putin's vliegtuig vloog via Warschau naar Moskou. Dan kom je helemaal niet boven Oekraïne. En als ie er wel was gekomen dan had het Oekraïense regeringsleger helemaal niet de kans gehad dat vliegtuig boven door separatisten bezet gebied neer te halen.
De werkelijke toedracht ligt natuurlijk voor de hand. Het zijn de Russen geweest die dit complexe wapensysteem in handen van de separatisten hebben gespeeld. Die matig opgeleide separatisten hebben geen friend/foe detectie mogelijkheden gehad en ziedaar het draaiboek van het drama.
een paar posten terug (vorige pagina) melde ik al dat volgens dat bericht ze elkaar bijna kruisten...dus schijnbaar ook over dat gebied, zie>///Joost schreef:Dit...zet ik al m'n geld op in.Hielke schreef: Onnozele theorie. Putin's vliegtuig vloog via Warschau naar Moskou. Dan kom je helemaal niet boven Oekraïne. En als ie er wel was gekomen dan had het Oekraïense regeringsleger helemaal niet de kans gehad dat vliegtuig boven door separatisten bezet gebied neer te halen.
Ik denk overigens dat het Russisch presidentieel vliegtuig zich echt niet boven Oekraiens grondgebied gaat begeven. Zo dom zullen ze toch niet zijn.
zou maar zo kunnen...
http://www.ad.nl/ad/nl/31544/Neergescho ... lwit.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
De (vermoedelijk) neergeschoten Boeing van Malaysia Airlines is mogelijk verward met het vliegtuig van de Russische president Vladimir Poetin, zo meldt het Russische persagentschap Interfax en de Engelstalige Russische nieuwsdienst RT.
Volgens een anonieme bron vlogen de twee toestellen kort na elkaar - minder dan een uur verschil - via dezelfde route. De twee vliegtuigen kruisten elkaar op 10 kilometer hoogte nabij Warschau. Volgens de zegsman vloog het vliegtuig van Poetin niet ver van het ramptoestel.
Poetin was op de terugweg naar Moskou na in Brazilië een top van de BRICS-landen te hebben bijgewoond. 'De twee toestellen lijken veel op elkaar. Hun contouren zijn hetzelfde en ze zijn ongeveer even groot. Ook de kleuren lijken van afstand veel op elkaar', aldus de anonieme bron.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bokkepoot, EricYellow, Google [Bot], Kadett, Majestic-12 [Bot], Wout309t en 4 gasten