dvh schreef:Mijn collega/zakenpartner zat op deze vlucht...
Verschrikkelijk

Zie net nog tegen mn vriendin: let maar op, morgen hoor je van veel mensen dat ze iemand kenden etc....als er ongeveer 70 NL-ers aan boord waren dan kan dat niet anders....
dvh schreef:Mijn collega/zakenpartner zat op deze vlucht...
Wat triest David, gecondoleerd. Paar maten van mij uit regio Nieuwegein/Utrecht hebben ook bekenden op die vlucht zitten.dvh schreef:Mijn collega/zakenpartner zat op deze vlucht...
wat een verhaal, lijkt zo uit zo'n horror film te komen, denk je to be safe wat anders te gaan doen komen ze je daar halen.dvh schreef:Zo vreemd.
Hij ging 3 weken op vakantie. 1 week relaxen , 1 week jungle en 1 week duiken.
Nu gebeurde er vorige week dit: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... ficer.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is waar ze zouden gaan duiken..
Dat kreeg hij afgelopen maandag te horen. Dus z'n vrouw overstuur. Die durfde niet meer. Terecht ook.. Blijkt ook gewoon een gevaarlijk gebied te zijn. Maar goed. Zijn vrouw wilde de hele vakantie afzeggen ( vakantie van 8k.. ) en gewoon niet vliegend ( want vliegangst ) naar Zwitserland ofzo..
Uiteindelijk overeen gekomen de laatste week te cancelen/omboeken naar wat anders.. Een veiliger gebied.
Zo gezegd zo gedaan.
Grapjes maken van 'als ik niet meer terugkom dan zorg je voor mijn dochters hè.. ect. '
Gisteren schop ik hem bij wijze van spreken nog de zaak uit.. En nu is ie er niet meer. En z'n vrouw ook niet.
Moeilijk te bevatten..
http://nieuws.turkije.net/5835/154-nede ... -oekraine/" onclick="window.open(this.href);return false;Bij de vliegtuigcrash in Oekraïne zijn zeker 154 Nederlanders omgekomen.
Van 47 passagiers is de identiteit nog onbekend. Dat heeft Huib Gorter van Malaysia Airlines gezegd tijdens een persconferentie op Schiphol.
Naast de 154 Nederlanders zaten in het vliegtuig 27 Australiërs, 23 Maleisiërs, elf Indonesiërs, zes Britten, vier Duitsers, vier Belgen, drie Filipijnen en een Canadees.
© Novum 2014