Even voorstellen Tim
-
Even voorstellen Tim
Hallo ik ben Tim 35 jaar. Na een lange tijd van meelezen toch aangemeld op dit forum. Tijdens mijn studie op de HTS autotechniek vaker meegedaan aan de circuitdagen in o.a een oude fiat ritmo/ kadett gsi/ nissan sunny gti (allemaal standaard auto's). Momenteel heb ik geen circuitwaardig vervoer maar een goede vriend van me is bezig met het opbouwen van een 106 (1.6 16V met throttlebodies/KMS/rolkooi e.d ) waar ik hopelijk ook een keer in mag rijden. Als je eenmaal benzine in je bloed hebt dan blijft het toch kriebelen 

- Niels
- Auto: Prius+
Re: Even voorstellen Tim
Welkom Tim 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ja welkom, Tim. Maar je hebt wel vervoer? Dan mag je dat best delen hier hoor 

-
Gelukkig heb ik wel vervoer maar dat is niks speciaals. Voor mijn woon-werk verkeer gebruik ik een Seat Arosa 1.7 Sdi met het wereldschokkende vermogen van 60 pk. Je trekt er nog geen frikandel mee uit de pan
maar het is wel zuinig. Mijn vrouw rijdt meestal in de Citroen Xsara Picasso, dit is een 1.8 en rijdt al wat vlotter dan de arosa. De Picasso is vooral praktisch (zeker met kinderen) daar kun je alle speelgoed/rommel goed in kwijt met al die opbergvakjes/luikjes. Voor de toekomst staat er wel nog een sportievere auto op het programma 

- frank de jonge
Welkom Tim!
- ///Joost
Welkom hier!