Ik was op zoek naar good-old Extreme Machines forum, om erachter te komen dat dit niet meer bestaat. Dit leek me een mooi alternatief

Al vrachtwagenladingen auto's gehad (daily's en diverse hobby/vrijetijds auto's) de afgelopen decennia, en inmiddels mijn droomauto gekocht waar ik in mijn vrije tijd wat strepen mee op de weg trek

Ik ben 34 jaar, kom uit omgeving Breda. Mijn non-daily is een Ford Mustang Shelby GT uit 2007. Under the hood ligt een 319 pk sterke 4.6L V8, die nu wel wat meer zal geven na wat mods (maar nog nooit op de bank gezet, dus heb geen idee).
Onwijze autofan, in alle soorten en maten, als het een beetje van z'n plek komt vind ik het al interessant

Mijn vorige project car was een R5 GTT (zie laatste pic) met een 240 pk op de krukas, na 3-4 jaar hieraan gewerkt te hebben (en eigenlijk nooit gereden te hebben

Jaar of 5 terug verkocht en sindsdien eigenlijk rustig aan gedaan om mettertijd mijn droomauto te kunnen kopen.
Aangenaam

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =3&t=30295" onclick="window.open(this.href);return false;