Jiggy 2007 Ford Mustang Shelby GT

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Jiggy

Jiggy 2007 Ford Mustang Shelby GT

Bericht door Jiggy » 10 jul 2014, 20:56

Aloha!

Ik was op zoek naar good-old Extreme Machines forum, om erachter te komen dat dit niet meer bestaat. Dit leek me een mooi alternatief :)
Al vrachtwagenladingen auto's gehad (daily's en diverse hobby/vrijetijds auto's) de afgelopen decennia, en inmiddels mijn droomauto gekocht waar ik in mijn vrije tijd wat strepen mee op de weg trek :).

Ik ben 34 jaar, kom uit omgeving Breda. Mijn non-daily is een Ford Mustang Shelby GT uit 2007. Under the hood ligt een 319 pk sterke 4.6L V8, die nu wel wat meer zal geven na wat mods (maar nog nooit op de bank gezet, dus heb geen idee).
Onwijze autofan, in alle soorten en maten, als het een beetje van z'n plek komt vind ik het al interessant :)
Mijn vorige project car was een R5 GTT (zie laatste pic) met een 240 pk op de krukas, na 3-4 jaar hieraan gewerkt te hebben (en eigenlijk nooit gereden te hebben :D), uiteindelijk toch beseft dat ik al dat gesleutel (deels zelf, deels uitbesteed) toch wel beu was en ik toch meer een rijder/genieter ben dan een sleutelaar. Besloten nooit meer een hele oude auto te nemen om al teveel gesleutel te voorkomen en meer te gaan genieten/rijden.
Jaar of 5 terug verkocht en sindsdien eigenlijk rustig aan gedaan om mettertijd mijn droomauto te kunnen kopen.

Aangenaam :), zal even een topic aanmaken in ' mijn auto ' met mijn grote trots:
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =3&t=30295" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Jiggy op 10 jul 2014, 21:09, 2 keer totaal gewijzigd.

Alexsti
Auto: Een Soebaroe en Lotus

Re: Jiggy 2007 Ford Mustang Shelby GT

Bericht door Alexsti » 10 jul 2014, 21:07

Het Extreme Machines forum is idd. al een tijdje gestopt, er zitten nog wel een paar leden zoals mij hierzo. :wink: ( heb zelfs nog een Subaru..........) :tooth:
Wat was je nickname toen ?

Leuke Ford Mustang Shelby GT trouwens ! :thumbup:

Gr. Alex,

Riceaux

Bericht door Riceaux » 10 jul 2014, 21:21

Welkom! :df:

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 14 jul 2014, 21:33

Welkom!!

Plaats reactie