WK Brazilie 2014
- Petrolhead Tom
Re: WK Brazilie 2014
Duitsland annexeert morgen Brazilië.
- Luco
Ik ben erg sportief en hoop dat die Brazilianen toch nog ff die enge Muller en nog engere Kloze een flinke blessure bezorgen zodat ze de finale niet kunnen spelen 

- Fernando
0-7, bij de tussenstand moeten ze door de doelpuntenmakers heen scrollen... 

- Petrolhead Tom
Hahaha mooi dit!
- Petrolhead Tom
-
Onlinetomgtr
Pff, mochten de Duitsers zondag in deze vorm zijn dan kunnen we de finale beter schriftelijk afwerken 

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Is de uitslag niet enigszins geflatteerd omdat de Brazilianen gewoon echt slecht waren? Kijk naar Nederland-Spanje en het daar aanwezige niveauverschil, ons elftal maakt dan ook gehakt van een tegenstander.
-
Onlinetomgtr
Natuurlijk was dat geflatteerd. Net zoals de 5-1 tegen Spanje dat was. Duitsland vloog er bijna uit tegen Algarije en wij hadden na de overwinning op Spanje ook nooit meer echt makelijke wedstrijden. Mocht NL doorgaan naar de finale dan is het de vraag of DE vol zelfvertrouwen door dendendert of te overmoedig zijn.
-
OnlineBram
Uiteraard hopen we op het laatste, mocht het zover komen. Eerst maar eens kijken of we die Argentijnen op kunnen rollen. Ik vind die tot zover niet overtuigend de wedstrijden winnen.
Gehakt van maken dus
Gehakt van maken dus
- 350 Z
Hieruit blijkt wel dat Brazilie door gekochte wedstrijden de halve finale heeft bereikt.
Terecht dat die aanstellers eruit liggen. Zonder een partijdige scheids zijn ze niks.
7-1 in een halve finale zegt genoeg hierover.
Terecht dat die aanstellers eruit liggen. Zonder een partijdige scheids zijn ze niks.
7-1 in een halve finale zegt genoeg hierover.
-
OnlineBram
Jij vertrouwt ook echt helemaal niemand op deze aardbol hè?
- Robertdj
Ik ga echt stuk om die Duitser op de achtergrond

Zal hij nog in leven zijn?

Zal hij nog in leven zijn?
Laatst gewijzigd door Robertdj op 09 jul 2014, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- RutgerK
Misschien moet die Löwe naar aanleiding van deze wedstrijd een balletje opwerpen dat er toch een apart WK voor A-landen en voor B-landen wordt georganiseerd.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- RutgerK
Ik ben benieuwd wie als eerste het verhaal rond Van Persie duidelijk heeft. Vanaf de tweede wedstrijd was hij geen schim van de voetballer die hij kan zijn. Helaas een wissel te veel.
-
OnlineBram
Mooie wedstrijd gisteren, zeker de moeite waard. Van Persie aanvoerder onwaardig bij Jack van Gelder aan tafel, wat onvolwassen zeg. Het is wel duidelijk dan Arjan Robben veel meer een natuurlijk en daardoor geschikte leider is.
- D20VT
Denk dat er idd nog wat onopgelost is tussen de heren, van persie moet zich zo idd niet laten gaan.
Zeker niet als hij als aanvoerder van het Nederlands elftal spreekt.
En dan in het gesprek nog meerdere keren herhaalt vat volgens hem de mening is van het Nederlandse volk. Kerel je zit aan de andere kant van de wereld, je hebt geen idee hoe mensen hier denken, je optreden was niet geweldig. Je zult vast 100% inzet hebben gegeven! maar het kwam er niet uit.
Maar om nu een oud collega zo te kakken te zetten, terwijl die alleen een mening heeft gegeven waar hij om wordt gevraagd over zijn visie op het spelletje en de spelers.
Nee van persie nu laat je je ware haatdragende aard zien, het leek wel of ik Gordon zag lullen over Joling, ook een stelletje relnichten van het eerste uur.
En dan in het gesprek nog meerdere keren herhaalt vat volgens hem de mening is van het Nederlandse volk. Kerel je zit aan de andere kant van de wereld, je hebt geen idee hoe mensen hier denken, je optreden was niet geweldig. Je zult vast 100% inzet hebben gegeven! maar het kwam er niet uit.
Maar om nu een oud collega zo te kakken te zetten, terwijl die alleen een mening heeft gegeven waar hij om wordt gevraagd over zijn visie op het spelletje en de spelers.
Nee van persie nu laat je je ware haatdragende aard zien, het leek wel of ik Gordon zag lullen over Joling, ook een stelletje relnichten van het eerste uur.
- Downforce Hans
+10D20VT schreef:Denk dat er idd nog wat onopgelost is tussen de heren, van persie moet zich zo idd niet laten gaan.
- Luco
heb ik wat gemist?
- Downforce Hans
Eigenlijk niet........ 

- RutgerK
De Vrij of Vlaar wordt de aanvoerder? Van Persie zal die taak zeer waarschijnlijk niet meer hebben na dat interview.
- JP
Pi-air zit aan de andere kant van de wereld. Die weet ook niets over de warmte, druk, mentale en fysieke gesteldheid etc. aldaar.D20VT schreef:(...)Kerel je zit aan de andere kant van de wereld, je hebt geen idee hoe mensen hier denken, je optreden was niet geweldig. Je zult vast 100% inzet hebben gegeven! maar het kwam er niet uit.
(...)
Analytici mogen alles roepen op tv, maar een voetballer mag er niet op in ?
- D20VT
Ik heb het over de uitspraak van van persie, dat Nederland vind dat van hooidonk maar moet gaan golfen. Van persie vind dat en spreekt zijn mening namens geheel Nederland .
Ik weet ook wel dat ze daar ter plekke zijn.
Van persie weet niet hoe Nederland denkt, die gasten die analyses geven over de wedstrijd lullen altijd achteraf, en das het makkelijkste lullen. De beste schippers staan aan wal toch.
Hij als professional en aanvoerder / woordvoerder van het Nederlands elftal moet daar boven staan, als hij gestopt was bij het stukje dat degene die zich aangesproken voelen moeten hier maar over nadenken , had ik het nog enigszins kunnen begrijpen.
Pi-air zou ook niet mijn keuze zijn geweest als commentator , verre van dat zelfs, maar als zelfs Louis van gaal zich dit toernooi kan inhouden van zijn opmerkelijke uitspraken, had van persie dat ook moeten/kunnen doen.
Ik weet ook wel dat ze daar ter plekke zijn.
Van persie weet niet hoe Nederland denkt, die gasten die analyses geven over de wedstrijd lullen altijd achteraf, en das het makkelijkste lullen. De beste schippers staan aan wal toch.
Hij als professional en aanvoerder / woordvoerder van het Nederlands elftal moet daar boven staan, als hij gestopt was bij het stukje dat degene die zich aangesproken voelen moeten hier maar over nadenken , had ik het nog enigszins kunnen begrijpen.
Pi-air zou ook niet mijn keuze zijn geweest als commentator , verre van dat zelfs, maar als zelfs Louis van gaal zich dit toernooi kan inhouden van zijn opmerkelijke uitspraken, had van persie dat ook moeten/kunnen doen.