Ik kreeg namelijk afgelopen maand de indruk dat er wat weinig E36 modellen op het forum aanwezig waren....
Begonnen op BC2003, en daarna nog op BMWfan.
Mijn naam is Pim, 27 jaar oud, en net over de grens wonend aan de autobahn.
Werkend in de financiële sector (combinatie van Accountancy en IT).
Zakelijk rij ik nu 5 jaar in een Mini Cooper S Parklane, is een eenmalige special, met oa. Recaro interieur, sperdif enz. Later nog een KW variant II gemonteerd.
Mogelijk moet deze het veld gaan ruilen voor een Megane RS als ik er een naar me wens tegen kom.
Daarnaast heb ik al sinds jaren een E36, begonnen in een 320, toen de M3 gekocht, en daarna nog een 323, M3 3.0 (de donor van Reind zijn ringracer), 318is, 320 en een 325 erbij gehad.
Momenteel alleen nog de M3 staan. Sinds september 2008 in bezit. Gekocht met 130k op de teller, en inmiddels al weer 80k bijgezet.
Is een redelijk uitgevoerde 97'er 3.2 dus met o.a. de aluminium deuren.
In de jaren redelijk wat opties er in gezet, oa. nieuwe retrofit cruisecontrol, electrische klapramen, electrische stoelverstelling en lordose steunen, telefoon ed.
Nu iets meer dan 2 jaar in bezit, nu ook maar eens fototopic'je starten.
Historie, van 97-2003 in De rond gereden, in bezit van een directeur van een textielbedrijf.
Daarna naar NL gehaald, en in handen gekomen van een lokale sjonnie/Snitzer fan.
(Pedalen, velgen, 'tunings' lichten voor/achter enz.)
Daarna in 2006/7 naar Bunschoten verhuist, waar hij in bezit is geweest van een lokale monteur.
Deze heeft er oa weer originele (nieuwe) lichten en dergelijke ingezet. Daarnaast gewoon netjes bijgehouden.
Wat foto's bij aanschaf:
Nu iets meer dan 2 jaar in bezit, nu ook maar eens fototopic'je starten.
Historie, van 97-2003 in De rond gereden, in bezit van een directeur van een textielbedrijf.
Daarna naar NL gehaald, en in handen gekomen van een lokale sjonnie/Snitzer fan.
(Pedalen, velgen, 'tunings' lichten voor/achter enz.)
Daarna in 2006/7 naar Bunschoten verhuist, waar hij in bezit is geweest van een lokale monteur.
Deze heeft er oa weer originele (nieuwe) lichten en dergelijke ingezet. Daarnaast gewoon netjes bijgehouden.
1e mods dat jaar, Nieuwe koppeling, vliegwiel, spiegelglazen, achterruit, raamrubbers achter/zijkant.
Daarnaast de achterramen electrisch gemaakt (nieuwe retrofitset), cruisecontrol ingebouwd (nieuwe retrofitset).
Daarna snel de Snitzels eraf gehaald en een setje EVO sunflowers uit de UK opgehaald en laten opknappen.