Kan je wel zeggen, niet normaal.Petrolhead Tom schreef:Beunwerk.

Kan je wel zeggen, niet normaal.Petrolhead Tom schreef:Beunwerk.
Te hard rijden en distributieriem niet op tijd vervangen is natuurlijk niet met elkaar te vergelijken, sorry dat ik het zeg, maar dat vind is echt niet slim om dat niet gewoon op tijd te doen.Als je met je auto op vakantie gaat moet je toch zeker alles van te voren hebben gecheckt aan je auto.Eric Z schreef:Jij rijd ook nooit te hard zekerPetrolhead Tom schreef:Waarom in godsnaam doorrijden na het voorschrift?Eric Z schreef:Dat is wel zo, ook al mag je van een dealer verwachten dat het fatsoenlijk geregeld word.
Wij gingen gewoon op vakantie en lieten in de buurt de distibutieriem vervangen omdat het moest gebeuren, zaten al een x aantal km over het voorschrift heen. De service die wij kregen bij die engelse chrysler dealer kunnen de nederlandse dealers nog een hoop van leren!
Ik vond het een leuke ervaring, maar kan ook begrijpen dat je het liever in nederland laat doen.![]()
Was niet heel veel meer dan de voorschriften qua kilometrage en daar zullen ze vast wel wat marge in gehouden hebben. Dus waarom ook niet.
Ik hoop toch niet dat je mij daar mee bedoeldjacobt schreef:Eindelijk komt de aap uit de mouw, met een grote glimlach volg ik de ontmaskering van de specialist uit Franeker.
Waarom komt er geen reactie uit Friesland
Hij geeft toch ook aan dat dat een fout was. Hij is bereidwillend om het probleem op te lossen.fuseekogel schreef:Wat betreft de reactie van Offenga, mooi, maar toen ik bij hem in de winkel was, was de houding toch duidelijk anders.
Inderdaad. Bij de meeste reacties van garage's die zich mengen in een negatieve ervaring van een klant gaan direct in de tegenaanval. Offenga geeft de fout toe en is bereid om mee te werken aan een oplossing. Zeer netjes in mijn ogen.Peric schreef:Hij geeft toch ook aan dat dat een fout was. Hij is bereidwillend om het probleem op te lossen.fuseekogel schreef:Wat betreft de reactie van Offenga, mooi, maar toen ik bij hem in de winkel was, was de houding toch duidelijk anders.
Niet zo star nu..
fuseekogel schreef:Wat betreft de reactie van Offenga, mooi, maar toen ik bij hem in de winkel was, was de houding toch duidelijk anders.
Ik ben deze draad(jes) ook niet begonnen om de centjes, eigenlijk boeit mij dat ook geen kloot. Wat mij wel boeit is dat ik tot twee x toe met pech kom te staan door dezelfde garage binnen 1 week. Waarvan 1x tijdens mijn vakantie en die daardoor grotendeels verpest is. Neem ik nog niet eens mee dat ik gezien de gezondheid van mijn vrouw helemaal geen behoefte heb aan deze onzin.
Ik zal later in de week contact opnemen, momenteel nog op vakantie. Ik zal er in deze topic op terugkomen, of en tot welke oplossing is gekomen.
Ik kan me de frustratie voorstellen, de reactie van Offinga is er een uit het boekje, een reactie die helemaal niet past bij zijn gedrag en bij zijn bedrijf. De reactie is geschreven om de schade te beperken, zoiets als met de rug tegen de muur. De suggestie wekken dat 99% van de klanten tevreden is.....fuseekogel schreef:Wat betreft de reactie van Offenga, mooi, maar toen ik bij hem in de winkel was, was de houding toch duidelijk anders.
Ik ben deze draad(jes) ook niet begonnen om de centjes, eigenlijk boeit mij dat ook geen kloot. Wat mij wel boeit is dat ik tot twee x toe met pech kom te staan door dezelfde garage binnen 1 week. Waarvan 1x tijdens mijn vakantie en die daardoor grotendeels verpest is. Neem ik nog niet eens mee dat ik gezien de gezondheid van mijn vrouw helemaal geen behoefte heb aan deze onzin.
Ik zal later in de week contact opnemen, momenteel nog op vakantie. Ik zal er in deze topic op terugkomen, of en tot welke oplossing is gekomen.
jacobt schreef:Ik kan me de frustratie voorstellen, de reactie van Offinga is er een uit het boekje, een reactie die helemaal niet past bij zijn gedrag en bij zijn bedrijf. De reactie is geschreven om de schade te beperken, zoiets als met de rug tegen de muur. De suggestie wekken dat 99% van de klanten tevreden is.....fuseekogel schreef:Wat betreft de reactie van Offenga, mooi, maar toen ik bij hem in de winkel was, was de houding toch duidelijk anders.
Ik ben deze draad(jes) ook niet begonnen om de centjes, eigenlijk boeit mij dat ook geen kloot. Wat mij wel boeit is dat ik tot twee x toe met pech kom te staan door dezelfde garage binnen 1 week. Waarvan 1x tijdens mijn vakantie en die daardoor grotendeels verpest is. Neem ik nog niet eens mee dat ik gezien de gezondheid van mijn vrouw helemaal geen behoefte heb aan deze onzin.
Ik zal later in de week contact opnemen, momenteel nog op vakantie. Ik zal er in deze topic op terugkomen, of en tot welke oplossing is gekomen.![]()
Je vakantie is verpest, het goede vertrouwen beschaamd, dat is niet meer te repareren met een weloverwogen stukje tekst waarin een andere forum gebruiker wordt geciteerd waarom het binnen zijn eigen bedrijf mis gaat.
Meestal ben ik het wel eens met de verstandige teksten van Raymond, maar geen proces, rollenverdeling, en bevoegdheden worden verward met asociaal gedrag door mensen te negeren die problemen hebben. Heeft helemaal niks te maken met proces, maar met houding en gedrag.
Ja echt welErik dB schreef:jacobt schreef:Ik kan me de frustratie voorstellen, de reactie van Offinga is er een uit het boekje, een reactie die helemaal niet past bij zijn gedrag en bij zijn bedrijf. De reactie is geschreven om de schade te beperken, zoiets als met de rug tegen de muur. De suggestie wekken dat 99% van de klanten tevreden is.....fuseekogel schreef:Wat betreft de reactie van Offenga, mooi, maar toen ik bij hem in de winkel was, was de houding toch duidelijk anders.
Ik ben deze draad(jes) ook niet begonnen om de centjes, eigenlijk boeit mij dat ook geen kloot. Wat mij wel boeit is dat ik tot twee x toe met pech kom te staan door dezelfde garage binnen 1 week. Waarvan 1x tijdens mijn vakantie en die daardoor grotendeels verpest is. Neem ik nog niet eens mee dat ik gezien de gezondheid van mijn vrouw helemaal geen behoefte heb aan deze onzin.
Ik zal later in de week contact opnemen, momenteel nog op vakantie. Ik zal er in deze topic op terugkomen, of en tot welke oplossing is gekomen.![]()
Je vakantie is verpest, het goede vertrouwen beschaamd, dat is niet meer te repareren met een weloverwogen stukje tekst waarin een andere forum gebruiker wordt geciteerd waarom het binnen zijn eigen bedrijf mis gaat.
Meestal ben ik het wel eens met de verstandige teksten van Raymond, maar geen proces, rollenverdeling, en bevoegdheden worden verward met asociaal gedrag door mensen te negeren die problemen hebben. Heeft helemaal niks te maken met proces, maar met houding en gedrag.
Sodeju zeg, het zit wel diep, of niet?
Flamman schreef:fuseekogel schreef:Wat betreft de reactie van Offenga, mooi, maar toen ik bij hem in de winkel was, was de houding toch duidelijk anders.
Ik ben deze draad(jes) ook niet begonnen om de centjes, eigenlijk boeit mij dat ook geen kloot. Wat mij wel boeit is dat ik tot twee x toe met pech kom te staan door dezelfde garage binnen 1 week. Waarvan 1x tijdens mijn vakantie en die daardoor grotendeels verpest is. Neem ik nog niet eens mee dat ik gezien de gezondheid van mijn vrouw helemaal geen behoefte heb aan deze onzin.
Ik zal later in de week contact opnemen, momenteel nog op vakantie. Ik zal er in deze topic op terugkomen, of en tot welke oplossing is gekomen.
De beste man erkend zijn fout, biedt een oplossing, dus gun hem dan ook een 2e kans !
Daarnaast is het misschien in het vervolg handig om ver voor de vakantie e.d. de auto te laten herstellen en of controleren zodat het niet snel een paniek situatie oplevert.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Erik dB, Majestic-12 [Bot] en 5 gasten