Ik lees al geruime tijd dit forum en ook lid van dit forum maar ik post eigenlijk niet of nauwelijks iets.
Toch vond ik het eens tijd om mij voor te stellen en wellicht ook wat meer te posten.
Ik ben Stefan, 26 jaar in het bezit van twee E30's en met een vriend van mij deel ik nog een E36.
E30 nr1 ben ik al zo'n 1,5 jaar aan het verbouwen. Origineel een 320i Type 2 met Mtech2 waarin ik een M50 heb gelegd, Z3 stuurhuis, nieuw opgebouwd 1,5 way 3.46 sperdiff, volledig voorzien van powerflex black, schroefveren voor, achteras met schijven, remmen helemaal gereviseerd, nieuwe benzine tank, rolkooi, zes punts gordel etc.
Geen idee wanneer de auto klaar zal zijn. Hopelijk dit jaar nog.
Foto's van de auto toen ik hem kocht.
E30 nr2 is een type 1 '85 met origineel een 323i maar er ligt nu een 325i M20 in. Onbekrachtigd stuurhuis, Instelbare KW set, gelaste kooi en verschillende sets 15 inch semi slicks, Carbon Loraine blokken, Sparco stoeltje en 6 punts gordel.
E36 325i met Koni geel, kuipstoeltjes, 4 punts gordel en leeg gestript. Verder eigenlijk standaard.
Mijn daily V70 2.5
Filmpjes
Het zijn geen snelle rondes en ook ook de baan benut ik niet ten voluit. Er is dus zeker veel verbetering mogelijk maar het gaat mij vooral om de fun en ik wil het een beetje veilig houden.
Nordschleife
Zandvoort