Iedereen is welkom, mocht je nog mee willen doen stuur me even een pb'tje, dan geef ik alle info + route.

(Ps. Wel BMW-only)

Ok duidelijk, had de M3 eigenlijk al vanaf een bepaald jaar altijd standaard witte knippers?MParallel schreef:Sowieso leverbaar voor de facelift.
Want met de FL werden de zijknippers van die slankere. En van het oude PFL model, had je al een witte variant naast de oranje.
Dus witte (zij)knippers waren er sowieso voor de FL.
Ik meen ook vanaf de 3.2 witte knippers.Josef schreef:
Ok duidelijk, had de M3 eigenlijk al vanaf een bepaald jaar altijd standaard witte knippers?
En ik had die van mij voor het dubbele moeten verkopenMParallel schreef:Extreem duur of mijn M3 met meer dan een ton minder gelopen is de steal v.d. eeuw geweest.
En dan hebben wij ook nog een 'dakloze', maar idd wel erg aan de prijs. Maar goed, vragen mag altijd...MParallel schreef:Extreem duur of mijn M3 met meer dan een ton minder gelopen is de steal v.d. eeuw geweest.
+1, lijkt iets kleins, maar liefhebbers van de E36 pikken dit soort dingen er direct uit. Verder is inderdaad de vraagprijs niet realistisch, zeker voor een SMG, maar de auto ziet er op het eerste gezicht qua foto's en verhaal wel goed uit.Tim N schreef:Logo dan eens vervangen? Aangezien die te hoog zit achter
Erik K. schreef:Ik meen ook vanaf de 3.2 witte knippers.
Zijn er ook 3.2's vanaf de fabriek uitgerust met oranje knippers (op verzoek van klant bijvoorbeeld, net zoals voor de pre-facelift modellen de witte knippers als optie besteld konden worden) of is elke 3.2 met oranje knippers een geval van achteraf inbouwen geweest?MParallel schreef:Ik gok vanaf de 3.2, dus MY96 (9/95) afgaande op mijn brochures. Dan zou het dus vanaf de 3.2 zijn.
Knipperlichtrelatie met zijn auto?///Joost schreef:Van waar de knipperlicht obsessie?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 8 gasten