zal wel racy (op straat wellicht aso ) klinken zoiets.
denk dat het beter? (langer heel blijft) voor zo'n opgebouwde motor is met bv een leuke compressor er op
en die 380<>420pk dat kan je dan halen met minder rpm lijkt me
En ga maar kijken op internet bij al die topics van N/A power vs Turbo/SC.
Wil je een motor met flinke pk's N/A dan ben je een factor 10 of weet ik veel wat kwijt aan kosten, terwijl een bolt on turbo of SC je hetzelfde vermogen geeft en ook bruikbaar op straat.
Daarom ben ik BMW ook dankbaar voor de vorige generatie M blokken die ook heel "straatable" zijn. Misschien niet meer zo extreem in hedendaagse context, maar dat zal me worst wezen.
Zaterdag eindelijk de auto opgehaald. Auto was eigenlijk 2 weken geleden al klaar alleen van de ADC sensor in de ECU overleden en moesten lang wachten op het onderdeel. Vanuit buurt van Aachen binnendoor naar huis gereden en wat een feest! Wat een geluid en die extra 25pk en 27Nm merk je wel, helemaal boven de 4K rpm. Afwerking is ook super. Volgens de tuner zijn er een hoop rotzooi imitatie boxen te koop maar deze schijnt aan de binnenkant mooi glad afgewerkt te zijn om de flow te optimalizeren. Binnenkort probeer ik wat filmpjes met de Go Pro te maken.