"Michael Schumacher zwaargewond bij ski-ongeval"
- EmielS60
Re: "Michael Schumacher zwaargewond bij ski-ongeval"
http://www.nu.nl/buitenland/3743894/sch ... tzijn.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Duimen!
Duimen!
- GTRene
zou mooi zijn, helemaal als ie er aardig bovenop zou komen....
eerst maar eens afwachten.
eerst maar eens afwachten.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Nietszeggend IMHO
Wat betekent dit? Knipperen met een ooglid? Reageren op een pijnprikkel? Pupil reflex?
Afwachten dat is wat we kunnen, wat me moeten, de rest is speculatief.
- Luco
http://www.f1today.net/en/news/schumach ... -to-voices" onclick="window.open(this.href);return false;
- ///Joost
- GTRene
zag dit net langs komen op FB ...het lijkt weer wat beter te gaan
http://www.f1today.net/en/news/schumach ... ising-wife" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.f1today.net/en/news/schumach ... ising-wife" onclick="window.open(this.href);return false;
Seven-time Formula 1 World Champion, Michael Schumacher is out of his coma and recognised his wife according to several media sources.
The 45 year-old suffered a severe brain haemorrhage after a skiing accident in the French Alps of Meribel and was placed into an artificial coma in December last year to reduce swelling on his brain and pressure on his skull.
He was initially listed as in a 'critical' condition, but after several operations by Doctors in the Grenoble hospital his condition improved to 'critical but stable'. Since then, the German has shown steady signs of improvement such as being able to breathe unassisted and has also briefly shown signs of consciousness.
Despite a lack of media attention at his wife's request, news on Michael has been regular and informative with the latest reports suggesting that the former Jordan, Benetton, Ferrari and Mercedes driver has claimed his biggest victory to date.
According to one source, his manager confirmed that Schumacher had awoken from his coma and is talking to his wife, Corinna.
We are currently awaiting official confirmation from his family.
- Petrolhead Tom
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ik vraag me af hoe hij er aan toe is, lijkt me niet dat hij lopend het ziekenhuis heeft verlaten.
- Peter Tunissen
Goed nieuws!
Hopelijk wordt hij weer zo veel mogelijk de oude!
Hopelijk wordt hij weer zo veel mogelijk de oude!
- GTRene
in elk geval een beetje positief 
-
Metchu
He's aliiiiiiiiiiiiiiiive!
hopen op een verder goed herstel!
hopen op een verder goed herstel!
- Roy RS
zijn medisch dossier is gestolen en te koop aangeboden aan diverse media...moet niet gekker worden dit...
- D20VT
Hoop dat alle media in dit geval ballen hebben en zo'n gozer gewoon bij de politie aanmelden.
Zwaar respectloos dit. Dit doe je niet en ga je zeker niet publiceren
Zwaar respectloos dit. Dit doe je niet en ga je zeker niet publiceren
-
hanske
Te ziek dit........................... 
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Alles voor het geld hè, niks nieuws aan toch...
- Petrolhead Tom
Als pers gezamenlijk zo'n gast keihard aanpakken. Name and shame. Walgelijk kut persoontje.
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Een ding snap ik niet. Je kan dat medisch dossier wel kopen, maar je kan er niets mee. Publiceren kan niet, want iedereen weet dat het gestolen is, dus als jij het publiceert is het wel heel erg makkelijk om je te straffen voor heling.
Dus wat wil je er mee doen?
Dus wat wil je er mee doen?
- Petrolhead Tom
Persvrijheid bla bla bla belang van het volk. Verkoop met je kut tabloid een dubbele oplage en je neemt een onderzoek naar heling en een kleine straf voor lief. Alles voor het geld.
- Roy RS
ik snap vooral ook niet wie het wat interesseert wat er in dat ziekenhuis zoal gebeurd is...het eindresultaat daarentegen vind ik super interessant...dat zou ik wel graag alvast weten!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dat dossier is net zo onverkoopbaar als een gejatte Nachtwacht...........
Niet alleen qua stuk, maar ook qua tijd dan
Niet alleen qua stuk, maar ook qua tijd dan
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
De beste man maar weer 'n hart onder de riem steken met dit mooie filmpje.
De halve wereld kent Schumi van z'n F1 successen. 'Wij' als auto/motor/sportliefhebbers kennen hem van mid/eind jaren 80 van de Group C racerij in de Silberpfeilen. Hij reed met Baldi en Mass(en Schlesser) en was met medejonkies Wendlinger en HH Frentzen de nieuw lichting snelle jongens.
Al was/ben ik gek op Rally/Gr B, in die tijd was ik knots van de Gr C Sportprototypes, 956/962 (Lammers) Jaguar XJR 9 , Mazda 787B, Benz C11. Gewoon 'mooie' sportwagens. En later de Macca F1 etc. De laatste 10 jaar ofzo vind ik er met die diesel en hybrydeshit en die lelijke Audi's geen bal aan. Zelfs de nieuwe Porker Hybride (718) ziet er niet uit.
Als je dan de C11 ziet. Wat 'n plaatje. Wat 'n sound.
De halve wereld kent Schumi van z'n F1 successen. 'Wij' als auto/motor/sportliefhebbers kennen hem van mid/eind jaren 80 van de Group C racerij in de Silberpfeilen. Hij reed met Baldi en Mass(en Schlesser) en was met medejonkies Wendlinger en HH Frentzen de nieuw lichting snelle jongens.
Al was/ben ik gek op Rally/Gr B, in die tijd was ik knots van de Gr C Sportprototypes, 956/962 (Lammers) Jaguar XJR 9 , Mazda 787B, Benz C11. Gewoon 'mooie' sportwagens. En later de Macca F1 etc. De laatste 10 jaar ofzo vind ik er met die diesel en hybrydeshit en die lelijke Audi's geen bal aan. Zelfs de nieuwe Porker Hybride (718) ziet er niet uit.
Als je dan de C11 ziet. Wat 'n plaatje. Wat 'n sound.
- GTRene
zeer gave kar idd
-
Robin
Ik zit me te bedenken in wat voor gave tijd ik dan ben opgegroeid(70s 80s) inzake de racerij. De F1 reed nog op Zandvoort. Dikke atmo V12s, sideways Fittipaldi, Lauda, Hunt, BMW M1 racerij met de F1 rijders(wwaronder Needell), Turbotijdperk waar die dingen WEL MOOI klonken en meer dan 1000pk(in trainingen) geen uitzondering was, Rally Gr B waarbij 'n 205 Turbo 16 op 'n deel van Estoril een tussentijd reed net zo snel als 't middenveld F1 op datzelfde trajectje. Allerjesust. Toivonen etc dood...
Dat greep me aan. Ik herinner me het nieuws nog op NOS journaal als de dag van gisteren. DTM nog echt spannend, M3/190 2.3 16, Audi V8 Alfa 155Ti etc. Op de Nordschleife.
Ook de tijd dat een Benz 300d nog geen 1400kg woog. En dat 'n 3 serie/190 knappe/zeer krappe karrejes waren:)
Het tijdperk Piquet/Prost/Mansell en later Senna(RIP) en daarna Schumi. Dat waren allemaal lieden met karakter in ECHTE auto's met karakter.
Nu is 't allemaal(met dank aan groen en links) wat sneu.
WTCC is één en al voorwielaandrijving en ze willen naar de Nordschleife, skitterend. Sprankje hoop.Maar dat had gemoeten met 3 series, C Klasses etc.
Wat betreft racerij en aanverwant was wat mij betreft 'vroegah echt alles betah'.

Ook de tijd dat een Benz 300d nog geen 1400kg woog. En dat 'n 3 serie/190 knappe/zeer krappe karrejes waren:)
Het tijdperk Piquet/Prost/Mansell en later Senna(RIP) en daarna Schumi. Dat waren allemaal lieden met karakter in ECHTE auto's met karakter.
Nu is 't allemaal(met dank aan groen en links) wat sneu.
WTCC is één en al voorwielaandrijving en ze willen naar de Nordschleife, skitterend. Sprankje hoop.Maar dat had gemoeten met 3 series, C Klasses etc.
Wat betreft racerij en aanverwant was wat mij betreft 'vroegah echt alles betah'.
-
Robin
Pulmonary Consumption Johnny nogantoezeg. Wat sjouwt zo'n 'oud' ding!
hij heeft er 240 voor bij start finish waar wij vorig jaar zaten bij de F1. Ik begreep dat op dat punt de F1 daar ook 240 ervoor heeft? Kan dat wel is zo'n C11 zo snel?
hij heeft er 240 voor bij start finish waar wij vorig jaar zaten bij de F1. Ik begreep dat op dat punt de F1 daar ook 240 ervoor heeft? Kan dat wel is zo'n C11 zo snel?
-
OnlineRichardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Tja, 1000pk tegenover 750/800pk van de F1. De F1 heeft natuurlijk wel een bak meer downforce, daarom vind ik het wel apart dat die C11 niet verder komt dan +/- 305km/u op de Kemmel straight.
Volgens mij tikt de F1 daar de 330 aan.
Wellicht is de rijder in de C11 niet zo'n held om vol door Eau Rouge te gaan?
Volgens mij tikt de F1 daar de 330 aan.
Wellicht is de rijder in de C11 niet zo'n held om vol door Eau Rouge te gaan?