Het grote E9x (maar vooral 335i) occasion draadje.
- Knot
Re: Het grote E9x 335i (occasion) draadje
Wat er straks gaan gebeuren..... iemand lult er nog een paar duizend vanaf wegens slechte staat/indruk.
Maakt het interieur professioneel schoon, laat de wielen spuiten/coaten, legt 4 frisse banden en zet hem voor 8k meer te koop.... snel verdiend die paar duizend die je er dan aan over houdt. Dat heet handel.
Maakt het interieur professioneel schoon, laat de wielen spuiten/coaten, legt 4 frisse banden en zet hem voor 8k meer te koop.... snel verdiend die paar duizend die je er dan aan over houdt. Dat heet handel.
- Fabian
Nee hoor, daar gaat niets meer vanaf. Die verdwijnt zo de handel in, of export.
- RVV
Klap geld voor een 7 jaar oude BMW met niet de laagste km stand. Die zal wel snel verkocht worden.Sidney schreef:Voor wie interesse heeft, m'n oude E92 335i staat nu te koop bij de Renault dealer in Zutphen
http://www.segerink-wolbers.nl/occasion ... 50649.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
vond ik ook; we hebben deze ingeruild op een nieuwe auto (Clio) en er zit niet veel marge tussen de vraagprijs en wat wij er uiteindelijk (onder aan de streep) voor hebben gehad...RVV schreef:Klap geld voor een 7 jaar oude BMW met niet de laagste km stand. Die zal wel snel verkocht worden.
maar verder niks mis mee - ik rij 40k per jaar dus daarom is ie weggegaan

ik kocht hem met 47k op de teller trouwens
wacht, ben ik nou gewoon mn oude auto aan het verkopen??

-
Mijn oude 335i touring staat ook alweer een tijdje te koop. Eigenaar na mij heeft er nog ongeveer 20.000km op gezet in iets minder dan een jaar.
Nu dus alweer een tijdje in de verkoop.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
- Petrolhead Tom
Wat een heerlijke configuratie zeg!k33z schreef:Mijn oude 335i touring staat ook alweer een tijdje te koop. Eigenaar na mij heeft er nog ongeveer 20.000km op gezet in iets minder dan een jaar.

- Knot
Dikke auto voor 20k hoor!
- Reind
Kilometerstand is toch wel DE prijs bepaler in de handel. Wat ze vragen voor auto's met weinig kilometers vind ik soms belachelijk hoog. Staat in mijn ogen niet in verhouding met de onderhoudskosten van een exemplaar met meer kilometers.
Gevoel wint het dan van ratio.
Gevoel wint het dan van ratio.
- Knot
Tsja, ik sta hier voor een sep 2005 325i touring, 210.000km..... geen 35i, geen mpakket, wel panodak, sportstoeltjes, navi pro...
Door die kmstand mag ie voor 9k mee, misschien nog wel iets minder.
-
- Auto: M3P, 130i
Knappe kar! Ik dacht overigens dat je een facelift 335i had...k33z schreef:Mijn oude 335i touring staat ook alweer een tijdje te koop. Eigenaar na mij heeft er nog ongeveer 20.000km op gezet in iets minder dan een jaar.
-
Nope, een van de laatste pre-facelifts.
Was een heerlijke machine. De motor vooral maakte het een feestje. Verder was de auto mij te groot en te zwaar. Ben meer een 1-serie fanaat.
Was een heerlijke machine. De motor vooral maakte het een feestje. Verder was de auto mij te groot en te zwaar. Ben meer een 1-serie fanaat.
-
9K? Doen.Knot schreef:Tsja, ik sta hier voor een sep 2005 325i touring, 210.000km..... geen 35i, geen mpakket, wel panodak, sportstoeltjes, navi pro...
*25i kom je weinig tegen met sportstoelen en pano dak voor dat geld.
210 is niks.
- Knot
Tsja, internet staan ze voor 11k.
ANWB dagwaarde zegt 8k
Blijft 2ton+ met 9 jaar ervaring...
ANWB dagwaarde zegt 8k
-
Met Sportstoelen? Kom je vrijwel nooit tegen in de 11K klasse.... (ik niet iig.)Knot schreef:Tsja, internet staan ze voor 11k.
ANWB dagwaarde zegt 8k
Dagwaarde ANWB zegt zo weinig.
- Knot
http://www.bmwarchiv.de/vin/ag57071.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is de config... CCC is al eens vervangen.
Geen stoelverwarming, geen hifi pro... dat zijn mijn twijfelpunten..... als de auto verder netjes is wil ik er voor 8500 over nadenken.
Dit is de config... CCC is al eens vervangen.
Geen stoelverwarming, geen hifi pro... dat zijn mijn twijfelpunten..... als de auto verder netjes is wil ik er voor 8500 over nadenken.
-
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Onze is er ook nog Knot. 70k minder ervaring, maar geen pano dak en een sedan. Wel sportstoelen, navi pro, keyless go, sportstuurtje, leer, sportonderstel, 18" LM en automaat.
Maar goed daar hebben we al contact over gehad.
Maar goed daar hebben we al contact over gehad.

-
Joost H. schreef:Ben net bij de rode Z4 .35is langs geweest. Stond nog op het depot.
Als je de staat van de wagen ziet snap je de prijs, en die is zelfs dan nog te hoog imo.
Alle velgen beschadigd, er hing zelfs nog een vers stuk rubber aan de band van de laatste stoeprand kus. Voorbumper onder flink beschadigd, achterbumper beschadigd, middenconsole vol met putjes. Staat van het interieur alsof er 160.000 mee gereden is....
Met de hoeveelheid zand en gras die er in de wagen lag kon je een voetbalveld maken![]()
Ik ben er dus maar vanuit gegaan dat de wagen net zo misbruikt er als deze eruit ziet, en laten staan.
Kleurcombo is prima, en toch bedankt voor de tip !
Knot schreef:Wat er straks gaan gebeuren..... iemand lult er nog een paar duizend vanaf wegens slechte staat/indruk. Maakt het interieur professioneel schoon, laat de wielen spuiten/coaten, legt 4 frisse banden en zet hem voor 8k meer te koop.... snel verdiend die paar duizend die je er dan aan over houdt. Dat heet handel.
And we have a winner:Fabian schreef:Nee hoor, daar gaat niets meer vanaf. Die verdwijnt zo de handel in, of export.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr
- Knot
Hoeveel stond ie ook alweer tekoop eerst? nu 40k..
- Downforce Hans
Knot schreef:Tsja, internet staan ze voor 11k.
ANWB dagwaarde zegt 8k
Mooie term......."9 jaar ervaring"

- Martijn_bmw
Nu staat ie dus inderdaad bij 1 van de grote jongens van NederlandSlowCo schreef:Joost H. schreef:Ben net bij de rode Z4 .35is langs geweest. Stond nog op het depot.
Als je de staat van de wagen ziet snap je de prijs, en die is zelfs dan nog te hoog imo.
Alle velgen beschadigd, er hing zelfs nog een vers stuk rubber aan de band van de laatste stoeprand kus. Voorbumper onder flink beschadigd, achterbumper beschadigd, middenconsole vol met putjes. Staat van het interieur alsof er 160.000 mee gereden is....
Met de hoeveelheid zand en gras die er in de wagen lag kon je een voetbalveld maken![]()
Ik ben er dus maar vanuit gegaan dat de wagen net zo misbruikt er als deze eruit ziet, en laten staan.
Kleurcombo is prima, en toch bedankt voor de tip !Knot schreef:Wat er straks gaan gebeuren..... iemand lult er nog een paar duizend vanaf wegens slechte staat/indruk. Maakt het interieur professioneel schoon, laat de wielen spuiten/coaten, legt 4 frisse banden en zet hem voor 8k meer te koop.... snel verdiend die paar duizend die je er dan aan over houdt. Dat heet handel.And we have a winner:Fabian schreef:Nee hoor, daar gaat niets meer vanaf. Die verdwijnt zo de handel in, of export.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr

- Fabian
34K.Knot schreef:Hoeveel stond ie ook alweer tekoop eerst? nu 40k..
En nu dus inderdaad door Santing (Auto Euro) gekocht. 1 van de grote jongens, grote kans dat hij nog steeds naar het buitenland gaat (is 1 van de grotere exporteurs ook).
Sja, zo werkt het, ik heb 3 weken geleden een Boxster S laten schieten bij ons, had een grens getrokken voor mezelf, daar zat hij helaas 2 K boven, staat nu voor 12K meer te koop in het land.........
-
Practig exemplaar in mijn ogen. Jammer dat geen touring is, maar ook te doen met 3 kids? http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=st|as" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hans
Dat is een heel mooi exemplaar.
-
Schitterende auto, jammer van de automaat. Die auto verdient een handbak.