Onderhoud bij Offenga *opgelost, reactie pagina 4*

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
fuseekogel
Berichten: 264
Lid geworden op: 19 jul 2013, 06:55

Onderhoud bij Offenga *opgelost, reactie pagina 4*

Bericht door fuseekogel » 26 jun 2014, 06:13

Gisteren bij Offenga in Franeker geweest voor een grote beurt en het verwijderen van de swirlflaps. Het was op zijn zachts gezegd nog al een ontnuchterende ervaring.

Om 08.00 was ik daar voor onderhoud, dus auto neergezet en doorgenomen wat er moest gebeuren. Na een paar uur rondhangen met mijn vrouw in Franeker om 14.00 een beetje terug gelopen om de auto weer op te halen, daar aangekomen was de auto bijna klaar dus even wachten, betalen en weer naar huis.

Tenminste dat was het plan...

De monteur was klaar met zijn werkzaamheden en kwam terug van de proefrit en vroeg aan mij of er problemen met de turbo waren omdat hij de auto niet zo snel vond. Ook vond de monteur allerlei storingen mbt de turbo, verhaal kwam bij mij nogal vreemd over. Auto is een paar weken daarvoor voor reparatie bij een andere garage geweest en die is tot in den treuren uitgelezen en gedaan en er was geen storing te bekennen toen. Ik vroeg aan de monteur of het niet kon zijn dat het een 525d is en dat deze minder vlot is dan een 530d. Ja dat kon het wel zijn volgens de monteur. Dus klaar, betalen en naar huis. Na het betalen van €600, huiswaarts! of tenminste die illusie had ik..

Voor de deur viel mij nog niets op, klinkerweg door industrie/woon wijk dus puur op koppel naar de provincialeweg. Op de rotonde reed een oudere man 5 km per uur, dus na het verlaten even erlangs. Nee dus, totaal geen vermogen, desondanks dat de man totaal geen vaart maakte kon ik er niet langs komen, dat was niet goed, dus terug. Bij de volgende rotonde rond en weer terug, halverwege de weg sloeg de auto geheel af en wilde ook niet meer aanslaan. Auto laten uitrollen en wegzetten en teruglopen.

Bij aankomst bij Offenga mijn verhaal gedaan (naar later bleek met Jacob Offenga de eigenaar) Die vond het maar een vaag verhaal(letterlijke woorden), ik als zowel mijn vrouw stonden geheel perplex, alsof wij zoiets zouden verzinnen? De auto werd door de garage opgehaald en men ging kijken. Na 1.5 uur in de wachtruimte gezeten te hebben waar wij totaal geen uitleg, koffie of wat dan ook aangeboden kregen maar omgelopen zelf de werkplaats in om te kijken hoe en wat. Daar bleek de auto weer open te liggen.

Het inlaatspruitstuk was ontploft/gesmolten omdat de monteur een slang vergeten was (verhaal monteur) Er moest dus een andere op, die inmiddels al op de werkbank lag. Het inlaatspruitstuk was tweedehands wat gemonteerd werd, op zich niks mis mee maar deze zat helemaal voor met roetaanslag. Dit was normaal en hadden ze allemaal volgens de monteur. Ik zag de rand met roet zitten en de EGR schroefde men er zo op en klaar, niks alsnog schoonmaken.

Enigszins onthutst liepen wij weer de werkplaats uit, buiten kwamen wij de werkplaatschef tegen. Wij wisten dit niet, dit bleek later uit het gesprek. Aangegeven wat wij van de gang van zaken vonden en hij verontschuldigde zich over wat er gebeurt was, dat niemand (incl de eigenaar) de moeite had genomen ons te woord te staan of ons koffie aangeboden had tijdens het wachten en dat het spruitstuk zo gemonteerd werd. Hij zou het gelijk opnemen met de monteur en kwam er op terug!

Dit was het laatste wat wij vernomen van de werkplaatschef... nooit meer gezien...

Na enige tijd buiten te hebben gewacht maar weer de wachtruimte in, desondanks dat de eigenaar 5 meter van mij af zat kon hij toch nog steeds niet de moeite nemen ons te woord te staan. Bij ons was het kookpunt inmiddels bereikt en zijn het gesprek maar met hem zelf aangegaan. Hij verbaasde zich nogal dat ik enigszins boos was, ik kon toch zien dat hij met klanten bezig was, de telefoon gaat steeds (zitten 4 man achter balie) en tja, hij heeft gewoon geen tijd voor mij, hij was met klanten bezig. Stom van mij, ik had natuurlijk al betaald en was blijkbaar geen klant meer.

Op mijn vragen, waarom wordt een auto meegegeven die totaal geen vermogen heeft na een proefrit, waarom staat niemand ons te woord of bied iets van koffie of verontschuldigingen aan en waarom monteert men een gebruikt en vervuild inlaatspruitstuk zonder reiniging, kwam als antwoord, jullie kunnen nu wel koffie krijgen... Gelukkig zag ik mijn auto weer voorbij komen en was de monteur net klaar met de proefrit, die gaf ons de sleutel en konden wij weer weg.

Alhoewel ik dacht een goede keuze te maken door de auto naar Offenga te brengen en daar 200km voor te rijden en 8 uur te hangen in Franeker, had ik hem beter elders kunnen brengen. Wellicht is het best een goede garage, maar de wijze waarop men dit afgehandeld heeft is ronduit stuitend. En uiteindelijk duur, ik heb namelijk in het geheel geen vertrouwen in hoe de "reparatie" van het spruitstuk is gedaan en zal de auto straks naar de garage brengen om de boel te laten demonteren en te laten controleren en schoonmaken.

Offenga, gewoon een afrader.

jacobt
Berichten: 1166
Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
Locatie: 997.2 Gt3

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door jacobt » 26 jun 2014, 07:29

Eindelijk iemand die het hier post :wtf: ipv van al die positieve verhaaltjes van vriendjes uit de omgeving die elkaar al jaren kennen en lekker Fries tegen elkaar kunnen blaten :kotsen:
Er worden waarschijnlijk veel wagens goed gerepareerd, maar als ze een fout maken heb je echt een probleem als eigenaar.

Het is voor mij al 6 jaar geleden dat het maar niet lukte om een koppelingsplaat te monteren zonder dat er olie bij naar binnen kwam doordat de kering niet goed gemonteerd was.

Nadien nog veel gezeur over de rekening, er werd nog ff geprobeerd om de uren bij mij in de maag te splitsen.

Gebruikersavatar
Nutkees
Berichten: 4293
Lid geworden op: 19 aug 2006, 12:02
Auto: Dodge Viper
Locatie: Middenmeer

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door Nutkees » 26 jun 2014, 07:49

Doorrijden naar middenmeer en bij dfracing dit soort zaken laten oplossen @sluikreclame.

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40466
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door Knot » 26 jun 2014, 09:17

Tsja, ik ben er nooit geweest, zijn verder gezellige gasten op driftdagen etc.

Maar ik heb niet voor niets voor Bas Roos - Autoservice & Autosport in Oss gekozen. Tuurlijk hebben die ook hun eigen visie op bepaalde zaken, maar alles wat ik naar mijn idee/smaak wilde is ook gewoon uitgevoerd naar wens van de klant. Altijd duidelijke afspraken, checklist werkzaamheden, mogelijkheid om de auto 's avonds neer te zetten, in overleg een leenauto mee of even afgedropt worden op het station, en vaak de auto binnen een paar dagen, of soms zelfs de volgende dag alweer klaar.

Zelfs een keer toen een wiellager zich spontaan toch erger liet horen dan gedacht heeft Bas er tussen 22:00 en 23:30 toch nog even een andere in geperst..... dat is service!

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8202
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door Riceaux » 26 jun 2014, 10:25

Vervelende ervaring. Afgelopen jaar meerdere keren bij Offenga geweest voor onderhoud. Nooit echt problemen gehad. Laatste keer bij het vervangen van de koppeling is de koppelingscilinder ook vervangen zonder dit te overleggen. Gemeld dat dit niet de gang van zaken is zoals ik het wil zien, nette korting gekregen op de onderdelen en op de uren en de huurauto niet hoeven te betalen. In mijn geval werd het dus prima afgehandeld. Enige minpunt wat ik kan bedenken is dat je direct moet betalen, ben gewend om gewoon een factuur mee naar huis te krijgen.

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7210
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door Erik K. » 26 jun 2014, 11:52

Wat een verhaal.. :shock:

@Riceaux,

Meteen betalen is in de autobranche inmiddels normaal ;)
'Vroegah' werd de factuur inderdaad standaard meegegeven, tegenwoordig gebeurd dat steeds minder.
Misschien een garage op de hoek in een klein dorpje nog wel, maar de dealers doen het soms alleen nog bij bekende klanten.
Bij ons is het beleid dat als een klant een auto bij ons heeft gekocht dat de werkplaatsfactuur op rekening mag. Maar de directie ziet liever boter bij de vis bij iedereen.

Gebruikersavatar
Peter-Paul
Berichten: 937
Lid geworden op: 31 mar 2007, 10:40
Locatie: Rosmalen

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door Peter-Paul » 26 jun 2014, 12:01

Knot schreef:Tsja, ik ben er nooit geweest, zijn verder gezellige gasten op driftdagen etc.

Maar ik heb niet voor niets voor Bas Roos - Autoservice & Autosport in Oss gekozen. Tuurlijk hebben die ook hun eigen visie op bepaalde zaken, maar alles wat ik naar mijn idee/smaak wilde is ook gewoon uitgevoerd naar wens van de klant. Altijd duidelijke afspraken, checklist werkzaamheden, mogelijkheid om de auto 's avonds neer te zetten, in overleg een leenauto mee of even afgedropt worden op het station, en vaak de auto binnen een paar dagen, of soms zelfs de volgende dag alweer klaar.

Zelfs een keer toen een wiellager zich spontaan toch erger liet horen dan gedacht heeft Bas er tussen 22:00 en 23:30 toch nog even een andere in geperst..... dat is service!
100% mee eens, sinds 2006 uiterst tevreden klant om bovenstaande redenen.

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8202
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door Riceaux » 26 jun 2014, 12:25

Erik K. schreef: @Riceaux,

Meteen betalen is in de autobranche inmiddels normaal ;)
'Vroegah' werd de factuur inderdaad standaard meegegeven, tegenwoordig gebeurd dat steeds minder.
Misschien een garage op de hoek in een klein dorpje nog wel, maar de dealers doen het soms alleen nog bij bekende klanten.
Bij ons is het beleid dat als een klant een auto bij ons heeft gekocht dat de werkplaatsfactuur op rekening mag. Maar de directie ziet liever boter bij de vis bij iedereen.
Duidelijk. Krijg bij Vriesendijk nog steeds een factuur mee. Bestel er ook wel eens onderdelen voor de cabrio en betalen na ontvangst is dan ook geen probleem.

Bas Roos hoor ik ook alleen goede verhalen over, maar zit een beetje te ver weg voor mij om er regulier onderhoud te laten doen. :(

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40466
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door Knot » 26 jun 2014, 12:36

Tsja, ik moet ook een uur heen en weer een uur terug maar heb het er graag voor over.

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8202
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door Riceaux » 26 jun 2014, 12:40

Knot schreef:Tsja, ik moet ook een uur heen en weer een uur terug maar heb het er graag voor over.
Voor mij zou het 2,5 rijden zijn ongeveer. Gaat me een beetje te ver.

Gebruikersavatar
Josef
Berichten: 123
Lid geworden op: 25 apr 2013, 22:18

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door Josef » 26 jun 2014, 12:45

Belachelijk dat zoiets gebeurd eigenlijk... :kotsen: Ik heb zelf ook een aantal slechte ervaringen met iemand uit Friesland die zich zelf een specialist noemt, ik zal zijn naam hier niet noemen maar ik kom daar dus echt nooit meer.

Over Bas Roos ben ik het echter totaal met Knot eens, ik moet zelf zo'n 150 km rijden naar Bas, maar dat is het echt waard, altijd goede, vriendelijke en deskundige service. Als mijn M3 wat nodig heeft rij ik eigenlijk nog alleen maar naar Bas Roos :thumbup:

fuseekogel
Berichten: 264
Lid geworden op: 19 jul 2013, 06:55

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door fuseekogel » 26 jun 2014, 13:21

Tja, Oss is net even wat te gek. Ik woon aan de verkeerde kant van de Coentunnel dus Franeker is voor mij goed te doen (exact 100km) over de A7 met afsluitdijk dus ook niet druk. Dacht er een dagje Franker van te maken met mijn vrouw, onderhoud en dan volgende week lekker op vakantie.

Las niets dan goeds over Offenga dus had het volste vertrouwen erin. Dat ik daar aankwam ook en de auto weer ophaalde, gewoon goed gevoel. Echter nadat de centen voldaan waren en ik lopend terugkwam kreeg ik gewoon de andere zijde van het bedrijf te zien. Totaal niet te woord gestaan, eerder genegeerd eigenlijk.

Ik geloof best dat het goede garage is en heb volledig begrip voor de monteur en neem de beste man niks kwalijk. Ik heb tot op het laatste moment ook gewoon met de man gesproken, fout gebeurt, klaar.

Maar..

het blijft natuurlijk vreemd dat hij naar de proefrit toch gewoon de auto meegeeft, de auto haalde de 80 km/u niet meer.

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 5040
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door Roy RS » 26 jun 2014, 13:22

Riceaux schreef:
Erik K. schreef: @Riceaux,

Meteen betalen is in de autobranche inmiddels normaal ;)
'Vroegah' werd de factuur inderdaad standaard meegegeven, tegenwoordig gebeurd dat steeds minder.
Misschien een garage op de hoek in een klein dorpje nog wel, maar de dealers doen het soms alleen nog bij bekende klanten.
Bij ons is het beleid dat als een klant een auto bij ons heeft gekocht dat de werkplaatsfactuur op rekening mag. Maar de directie ziet liever boter bij de vis bij iedereen.
Duidelijk. Krijg bij Vriesendijk nog steeds een factuur mee. Bestel er ook wel eens onderdelen voor de cabrio en betalen na ontvangst is dan ook geen probleem.

Bas Roos hoor ik ook alleen goede verhalen over, maar zit een beetje te ver weg voor mij om er regulier onderhoud te laten doen. :(

Vriesendijk...oh ja die club die mij een lekkende viper verkocht heeft en daar zogenaamd niks van wist...carterpanpakking én plug, distributiekappakking, kleppendekselpakkingen en olie retour slang...alles lekte als een mandje, ik was 1 liter olie kwijt toen ik thuis kwam en de bodem hoefde niet meer in de tectyl...maar bij hen had ie nooit gelekt...tja, als het op geld aankomt zijn er maar weinig echt te vertrouwen.

Gebruikersavatar
///Joost
Berichten: 11738
Lid geworden op: 21 nov 2010, 00:26
Locatie: Uit lockdown

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door ///Joost » 26 jun 2014, 16:11

Ik krijg maagpijn van dit draadje. :kotsen:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door RVV » 26 jun 2014, 18:17

Ik ken Offinga alleen van naam, verder geen ervaring mee. Een slechte ervaring is altijd mogelijk. Dat is jammer maar waarom niet eerst tot 10 tellen en op de een of andere manier Offinga de kans geven voor een oplossing naar jouw tevredenheid? ipv gelijk je gram halen op internetfora (meerdere zag ik al).

Gebruikersavatar
matthyssie
Berichten: 6238
Lid geworden op: 10 aug 2012, 23:54
Auto: F11 520d & E86 3.0si
Locatie: VAM-berg

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door matthyssie » 26 jun 2014, 18:29

Hier alleen maar positieve ervaringen met Offenga. Dit is het eerste slechte verhaal dat ik van ze hoor...

Gebruikersavatar
Petrolhead Tom
Berichten: 13003
Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
Locatie: vwupforum.com

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door Petrolhead Tom » 26 jun 2014, 18:36

RVV schreef:Ik ken Offinga alleen van naam, verder geen ervaring mee. Een slechte ervaring is altijd mogelijk. Dat is jammer maar waarom niet eerst tot 10 tellen en op de een of andere manier Offinga de kans geven voor een oplossing naar jouw tevredenheid? ipv gelijk je gram halen op internetfora (meerdere zag ik al).
Dit ben ik aan de ene kant helemaal met je eens. Aan de andere kant waarom heeft Offenga er, ogenschijnlijk, geen moeite voor gedaan om er voor te zorgen dat een klant niet met dit gevoel het pand verlaat?

Gebruikersavatar
Riceaux
Berichten: 8202
Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door Riceaux » 26 jun 2014, 18:38

Vriesendijk...oh ja die club die mij een lekkende viper verkocht heeft en daar zogenaamd niks van wist...carterpanpakking én plug, distributiekappakking, kleppendekselpakkingen en olie retour slang...alles lekte als een mandje, ik was 1 liter olie kwijt toen ik thuis kwam en de bodem hoefde niet meer in de tectyl...maar bij hen had ie nooit gelekt...tja, als het op geld aankomt zijn er maar weinig echt te vertrouwen.
Hoelang geleden is dat? Kan zijn dat er ondertussen veel veranderd is. Ze zijn in ieder geval over genomen in 1 van de afgelopen jaren. Heb echt niks te klagen over de service van Vriesendijk.

Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 6785
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Volg de Skoda rijder
Locatie: Op de gasbel

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door EvdP » 26 jun 2014, 21:51

Vriesendijk Assen? Die heeft een nieuwe eigenaar idd.

jacobt
Berichten: 1166
Lid geworden op: 15 nov 2006, 22:01
Locatie: 997.2 Gt3

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door jacobt » 26 jun 2014, 22:34

RVV schreef:Ik ken Offinga alleen van naam, verder geen ervaring mee. Een slechte ervaring is altijd mogelijk. Dat is jammer maar waarom niet eerst tot 10 tellen en op de een of andere manier Offinga de kans geven voor een oplossing naar jouw tevredenheid? ipv gelijk je gram halen op internetfora (meerdere zag ik al).
Ik heb dat 6 jaar geleden ook niet gedaan, , maar ik ben wel blij dat mensen het wel doen, ik bevestig dan graag nogmaals wat voor ei..l het is. Als het goed gaat alles prima, maar oh als het ff lastig wordt in Franeker.

Als je eenmaal als een hond bent behandeld is dat wat mij betreft gelijk de druppel en mag dat gemeld worden.
Moeten ze maar normaal doen.

En als niemand het meld blijft iedereen denken dat offinga alles keurig oplost. Maar ik weet dat je het niet met me eens bent Rico.....

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door RVV » 26 jun 2014, 22:59

Nouja dat zeg ik niet gelijk. Als jij slecht bent behandeld neem ik dat gelijk aan. Als topstarter slecht is behandeld wil ik dat ook aannemen. Maar TS zou ook eerst kunnen proberen om het "buiten" internet op te lossen. Is de houding niet anders. Tja dan "burn" :D

Gebruikersavatar
Roy RS
Berichten: 5040
Lid geworden op: 07 mar 2010, 21:01

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door Roy RS » 26 jun 2014, 23:07

Riceaux schreef:
Vriesendijk...oh ja die club die mij een lekkende viper verkocht heeft en daar zogenaamd niks van wist...carterpanpakking én plug, distributiekappakking, kleppendekselpakkingen en olie retour slang...alles lekte als een mandje, ik was 1 liter olie kwijt toen ik thuis kwam en de bodem hoefde niet meer in de tectyl...maar bij hen had ie nooit gelekt...tja, als het op geld aankomt zijn er maar weinig echt te vertrouwen.
Hoelang geleden is dat? Kan zijn dat er ondertussen veel veranderd is. Ze zijn in ieder geval over genomen in 1 van de afgelopen jaren. Heb echt niks te klagen over de service van Vriesendijk.
Jaar of 4 geleden!

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40466
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door Knot » 26 jun 2014, 23:47

Vind wel dat je zoiets mag posten, je bent immers niet netjes behandeld, en niet op 1 puntje en ging ook niet over een half uurtje. Excuses ook ver te zoeken.

Dus TS, prima gedaan, ik zou er ook kwaad over zijn.

Gebruikersavatar
RJK
Berichten: 3653
Lid geworden op: 17 aug 2009, 20:51

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door RJK » 26 jun 2014, 23:56

Mijn enige ervaring met ze was wel oké maar was alleen een internet bestelling voor een DSC voorlaadpomp. De eerste die ze opstuurde was kapot maar zo één had ik al... Na kort contact via email stuurde ze zonder verdere vragen een andere op en die functioneert tot op de dag van vandaag prima.

fuseekogel
Berichten: 264
Lid geworden op: 19 jul 2013, 06:55

Re: Onderhoud bij Offenga

Bericht door fuseekogel » 27 jun 2014, 04:45

RVV schreef:Ik ken Offinga alleen van naam, verder geen ervaring mee. Een slechte ervaring is altijd mogelijk. Dat is jammer maar waarom niet eerst tot 10 tellen en op de een of andere manier Offinga de kans geven voor een oplossing naar jouw tevredenheid? ipv gelijk je gram halen op internetfora (meerdere zag ik al).
1 tot 10 tellen? Ik heb meer dan 1.5 uur recht voor zijn giechel gezeten, ik ben dus van 1 naar 100000000000000000000 gegaan en weer terug. Totaal helemaal niks. Ja, toen ik het gesprek aan probeerde te gaan gaf hij aan het te druk te hebben en dat er klanten waren. Waar ik natuurlijk volledig begrip voor heb, immers die 15 meter naar de werkplaats, man man, tonnen omzet loopt hij anders mis, en die dect telefoon heeft natuurlijk maar een bereik van 12 cm.

Ik ben hier al vanaf 1 februari 2006 actief en op Gummen meer dan 12 jaar, het is dus niet zo dat ik mij overal even registreer om de hut zwart te maken. En dan nog, ik zit dit niet te verzinnen. Zo schofterig gaat men met klanten gewoon om en dat mag best gezegd/geschreven worden. Dit is namelijk gewoon de eigenaar zelf die zo met zijn klanten omgaat, ik val de beste man niet aan omdat een monteur een fout heeft gemaakt, juist om de wijze hoe hij met zijn klanten omgaat.

Een fout kan altijd gemaakt worden, wees volwassen, geef het gewoon toe en los het op. Je als eigenaar verschuilen achter "drukte"is gewoon kinderachtig en bijzonder klantonvriendelijk. Als hij het gewoon anders had aangepakt had het hem geen cent extra gekost.

En buiten het internet oplossen? Hoe en wat? ik ben niet opzoek naar centjes, ook zal ik daar never, nimmer, nooit niet meer 1 stap binnen zetten. De kans om het gesprek aangegaan is geweest, het standpunt was volstrekt helder. Ik zie niet in wat een mail of telefoongesprek nog zou kunnen toevoegen/oplossen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arstey, erwin20vt, Martijn_bmw, Tristan, Will F. en 3 gasten