Even voorstellen!

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
letterlijk

Even voorstellen!

Bericht door letterlijk » 20 jun 2014, 16:22

Na (te) lang alleen lezen, toch maar even mijzelf voorstellen. Robert 29 lentes jong, auto- en motorgek (eigenlijk alles met een motor erin of eraan).

Mijn vorige auto (helaas in de prak gereden door Zwitserse agente, voor het complete verhaal klik http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... eet-1.html)
IMAG0106.jpg
IMAG0106.jpg (159.19 KiB) 1534 keer bekeken
Mijn huidige auto. Helaas een leasebak, traag maar wel goedkoop.
polo grijs.jpg
polo grijs.jpg (62.55 KiB) 1534 keer bekeken
Auto van mijn vader, die ik af en toe mag uitlaten :df:. 370 Pk door ABT van turbo voorzien, magnetic ride enz. (staat overigens te koop, waar ik van baal, maar dat terzijde)
_DSC5464.jpg
_DSC5464.jpg (197.73 KiB) 1534 keer bekeken
_DSC5443.jpg
_DSC5443.jpg (184.14 KiB) 1534 keer bekeken
_DSC5449.jpg
_DSC5449.jpg (190.21 KiB) 1534 keer bekeken
Mijn (echte) eigen speelgoed
P1010596.jpg
P1010596.jpg (152.22 KiB) 1534 keer bekeken
Speelgoed wat ik soms mag lenen (ja, I know, zit geen motor in, maar dat drukt de prijs, dus bij gebrek aan beter dan maar dit)

Ohhh zit aan max van 6 foto's :) Visualiseer hier maar een zweegvliegtuig

Dat is even in een notendop waar ik mee speel. Een ruime tijd geleden heb ik een kart gehad die ik met veel spijt heb verkocht. Aangezien het weer begint te kriebelen ben ik toch weer op zoek. Voor de rest vind ik het leuk om auto/motorevenementen te bezoeken en kun je mij geregeld in Duitsland vinden. De reden daarachter kun je wel raden :duck:

hanske

Re: Even voorstellen!

Bericht door hanske » 20 jun 2014, 16:45

letterlijk schreef:Mijn vorige auto (helaas in de prak gereden door Zwitserse agente, voor het complete verhaal klik http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... eet-1.html)
Hahaha Robert, welkom hier en mooie voorstel ronde.
De ellende is je niet gegund maar van mij mag je meer van dit soort verhalen hier neertypen, leest heerlijk weg!!!

:thumbup:

letterlijk

Bericht door letterlijk » 20 jun 2014, 17:17

hanske schreef:
letterlijk schreef:Mijn vorige auto (helaas in de prak gereden door Zwitserse agente, voor het complete verhaal klik http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... eet-1.html)
Hahaha Robert, welkom hier en mooie voorstel ronde.
De ellende is je niet gegund maar van mij mag je meer van dit soort verhalen hier neertypen, leest heerlijk weg!!!

:thumbup:
In dat geval heb ik er nog wel eentje voor je :D
http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... ers-1.html" onclick="window.open(this.href);return false;

En nee ik heb geen aandelen noch belang bij het motorforum :attentie:

hanske

Bericht door hanske » 20 jun 2014, 17:43

letterlijk schreef:En nee ik heb geen aandelen noch belang bij het motorforum :attentie:
Geeft niets, heb er ook rondgezworven in de tijd dat ik nog actief suicidaal (lees-motorrijdend) was.
Mooi verslagje maar wat een eikelige reacties weer van de toetsenbord moraalridders!!!

Keep them coming..................................... :lezen:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 20 jun 2014, 17:57

Welkom hier, mooie verhalen ja :mrgreen:

Ik heb ook slechte ervaring met de ANWB in het buitenland. Ik knalde tweeënhalf jaar geleden met m'n Polo SDi alsof ik Schumacher was een pas op, wat na twee haarspeldbochten resulteerde in een mooie plof en veel witte rook. Een of andere koelvloeistof koppeling ding naar de vaantjes. Sta je dan in haarspeldbocht nummer drie in de Dolomieten.

Lid van de ANWB, geen buitenlandservice. Het leek me als je lid bent en belt, dat vast wel geregeld kan worden en ze je lid willen maken voor veul geld op zaterdagmiddag. Gebeld, doorverwezen naar de Italiaanse ANWB aangezien ze dat dus niet doen. Nummer gekregen, was van een faxapparaat...

Uiteindelijk met een rollende auto (met sleutel IN contact :mrgreen: ) die twee haarspeldbochten weer genomen en in een garage van de lokale Heino voor €100,- een nieuw koelvloeistof koppel ding unit gehad en weer vertrokken. Ik ben trouwens ook al een keer in de kou gezet door de ANWB in Nederland, dus zo geweldig zijn die lui niet...

Walter

Bericht door Walter » 21 jun 2014, 00:20

Welkom!
Laatst gewijzigd door Walter op 10 dec 2015, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 22 jun 2014, 13:28

Welkom. Hier btw ook een MF'er

letterlijk

Bericht door letterlijk » 24 jun 2014, 14:19

Dank allen voor het warme welkom!

Plaats reactie