Handbak, iets over de 2 ton op de teller, rijdt nog werkelijk super. Taxatierapporten aanwezig, laatste op 6250 en dat was nog voor het spuitwerk. Optie's: Elektrisch schuif-/kanteldak. Dat was het. Zelf de wieldoppen voor 15-gaats vervangen, sony radio erin, andere hoedenplank achterin waar ook speakers in zijn gemonteerd.
De 300E gekocht voor m'n ex destijds, taxatie op 7500, gekocht voor 6750. Velours bekleding, clima, elek ramen voor, originele radio met 4 speakers, hoofdsteunen achter, automaat, tempomat/cruise control, originele 15-gaats, sportline onderstel. Deze auto heeft iedereen verbaasd die er in meegereden heeft, 28 jaar oud en het rijdt beter dan de auto die ze zelf rijden. Gekocht met ongeveer 185000 km op de teller, staat nu 193.000 km op. Per jaar dus maar een paar duizend km.
Voor de 260E wil ik nog 2950 euro vragen. Dat lijkt mij redelijk gezien de staat en het onderhoud. De 300E mag weg voor 4500 euro.
De 260:
Zo kocht ik hem:

Zo heeft hij er bij gestaan:

Spuitwerk (tweede keer, en nu goed, had ooit al een keer een scherm hier en daar laten doen):

En hij staat er nu zo bij:





En de gastank, ringtank met vuldop naast de normale tankdop, met flashlube, ingebouwd door een specialist in 2011 (in Eindhoven, woonde toen in Amsterdam):


En dan de 300E:








Meer foto's van beide zijn voorhanden. De 260 staat nu geschorst op eigen terrein, de 300 rijdt nog sporadisch.