Strippen van alle mechanische delen en hoppa, de shredder in.

Nee 100% aanwezig, drukgroep, pedaal etcMParallel schreef:En wat zijn dat voor vage termen als "Koppeling is 100%".
Ja wat? 100% versleten?
Exact. Bodem waar diff inhangt, niet diff zelf.GTRene schreef:misschien dat ze bedoelen de diff ophanging oid ivm scheuren?
daar was destijds dacht ik wel sprake van.
Is voorzover ik weet nooit een terugroep actie voor geweest.bartje325i schreef:Wat houdt die terugroep actie voor het diff eigenlijk in?
Die van Andre was toen echt een mooi koopje, we moeten ons collectief voor de kop slaan dat we die niet gekocht hebben.Robin schreef:Mooi ding, prijs is tja:)
http://www.debeier.nl/bmw/auto/BMW/3-se ... 20CSL/8567" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoeveel BPM zit er pakweg nog op 'n auto van 11 jaar oud?Arthur schreef:Prijs is ook nog eens ex BPM.
Ben je niet in de war met het scheuren van het subframe? Want dat was wel een bekend probleem, vooral het scheuren ter hoogte van de achterste demperbevestigingen.GTRene schreef:ik geloof dat zoiets tot 10 jaar oid stond, dus als je problemen kreeg binnen die tijd kon je het laten repareren, het zal dan idd niet zomaar een terug roep actie zijn van alle auto's, maar eventueel voor alle auto's![]()
Stond in elk geval wel op de kijker van BMW.
BPM zal niet schrikbarend hoog meer zijn op deze CSL. Circa 2100 euro. Maar ja, het komt er wel weer bovenop.Arthur schreef:Prijs is ook nog eens ex BPM.
daar doelde ik ook op, ik ging er vanuit dat ze met dat 'diff'///Joost schreef:Ben je niet in de war met het scheuren van het subframe? Want dat was wel een bekend probleem, vooral het scheuren ter hoogte van de achterste demperbevestigingen.GTRene schreef:ik geloof dat zoiets tot 10 jaar oid stond, dus als je problemen kreeg binnen die tijd kon je het laten repareren, het zal dan idd niet zomaar een terug roep actie zijn van alle auto's, maar eventueel voor alle auto's![]()
Stond in elk geval wel op de kijker van BMW.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Marcelvv en 9 gasten