Goedkope auto's kunnen duurder worden, maar dat moeten ze nog maar bewijzen.
Oftewel, allemaal e30 m3's inslaan

Wat een onzin. Hij heeft blijkbaar een netwerk/klantenkring die bereid is deze bedragen te betalen. Zou jij het dan niet vragen? Misschien staan ze wel bij AutoLeitner te koop in opdracht van de eigenaar en wil diegene ze niet weg doen voor minder.Joël D. schreef:http://www.autoleitner.nl/automobielen/ ... rillantrot
http://www.autoleitner.nl/automobielen/ ... akzwart-ii" onclick="window.open(this.href);return false;
175.000 euro voor een E30 M3. Lekker bezig met de markt verzieken Autoleitner.
Joël D. schreef:Maar wat denk jij wat mensen gaan doen met een nette E30 M3 die te koop staat als ze zien dat er 2 E30 M3's zijn verkocht voor bijna 2 ton per stuk? Die gaan ze echt niet meer verkopen voor 40k, maar (nog) hoger in de markt zetten.
Arthur schreef:En?Joël D. schreef:Maar wat denk jij wat mensen gaan doen met een nette E30 M3 die te koop staat als ze zien dat er 2 E30 M3's zijn verkocht voor bijna 2 ton per stuk? Die gaan ze echt niet meer verkopen voor 40k, maar (nog) hoger in de markt zetten.
Dat heet marktwerking. Ik betwijfel of je AutoLeitner daar de schuld van kan geven.Joël D. schreef:Maar wat denk jij wat mensen gaan doen met een nette E30 M3 die te koop staat als ze zien dat er 2 E30 M3's zijn verkocht voor bijna 2 ton per stuk? Die gaan ze echt niet meer verkopen voor 40k, maar (nog) hoger in de markt zetten.
Tja, je zegt het of het nu de eerste de beste uitgewoonde M3 met twee ton op de teller is, maar waar ik kom staan de Sport Evo's met 20.000 km op de teller niet bepaald op iedere hoek van de straat. Dat maakt deze natuurlijk wel wat specialer dan andere M3's.Joël D. schreef:http://www.autoleitner.nl/automobielen/ ... rillantrot
http://www.autoleitner.nl/automobielen/ ... akzwart-ii" onclick="window.open(this.href);return false;
175.000 euro voor een E30 M3. Lekker bezig met de markt verzieken Autoleitner.
nog een +1... nou en? Is toch gewoon ondernemen wat hij doet. Iedereen wil geld verdienen en ze eigen waar voor het maximale verkopen. Niet meer dan logisch in een vrije economie.Leen schreef:Arthur schreef:En?Joël D. schreef:Maar wat denk jij wat mensen gaan doen met een nette E30 M3 die te koop staat als ze zien dat er 2 E30 M3's zijn verkocht voor bijna 2 ton per stuk? Die gaan ze echt niet meer verkopen voor 40k, maar (nog) hoger in de markt zetten.
idd arthur , dat heet nu eenmaal " vraag en aanbod " en "vrije markt "
maar relax allemaal , ze zijn nog niet verkocht . beter hoog inzetten dan heb je nog wat..... speelruimte![]()
goed voor diegene die er 1 hebben , spijtig voor diegene die er nu 1 willen .
OMGSnipe schreef:als zo'n ding voor 40k te koop staat, koopt ook niemand 'm. Dan denkt iedereen dat het een omgekatte 316i met uitgebouwde spatborden is die een paar Oostblok-avonturen achter de rug heeft.
Och, musea zijn er altijd geweest, toch?MParallel schreef:Eigenlijk bizar dat (bepaalde) auto's museumstukken worden ipv waar ze voor bedoelt zijn.