WK Brazilie 2014
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
WK Brazilie 2014
Wilde ik de openingceremonie kijken. Nul! Geen zender die 't uitzendt, alleen gelul in VI, Canvas, ZDF en Ned 1.
Begint al lekker:(
Begint al lekker:(
- Knot
Re: WK Brazilie 2014
Morgenavond om 20:00 stap ik lekker op de motor, heerlijk rustig, al die gekken zitten binnen voor de tv 

- Niels
- Auto: Prius+

Ben wel blij met die string billen die regelmatig voorbij komen

- Fernando
Onterechte strafschop, 

- Petrolhead Tom
Echt schandalig inderdaad! Een geflatteerde uitslag met een zwak Brazilië.Fernando schreef:Onterechte strafschop,
- Fernando
Het is met die strafschop in het achterhoofd natuurlijk stom toeval dat zich in Brazilië de grootste Japanse gemeenschap buiten Japan bevindt. 

- Robin
LOL ja die strafschop. Beetje shirttrekken van Lovgren....
Ben wel 'voor' Brasil op momenten, maar echt uitblinken deden ze niet. Maar beter voor 'ons', straks staan we nog tegenover hun.
Na 'n minuut of 5(?) hield de NL verslaggeving ermee op. Maar op Canvas uitgekeken.
Wie heeft links etc naar de gehele openingsceremonie> Ik begreep van m'n vrouw dat toen JLo begon te zingen er NL commentaar op het weer en de temperatuur kwam en andere shit ? Ze was furieus:)
Ben wel 'voor' Brasil op momenten, maar echt uitblinken deden ze niet. Maar beter voor 'ons', straks staan we nog tegenover hun.
Na 'n minuut of 5(?) hield de NL verslaggeving ermee op. Maar op Canvas uitgekeken.
Wie heeft links etc naar de gehele openingsceremonie> Ik begreep van m'n vrouw dat toen JLo begon te zingen er NL commentaar op het weer en de temperatuur kwam en andere shit ? Ze was furieus:)
- RutgerK
Hoe dat biomechanisch werkt dat je beide armen gestrekt omhoog gaan als je valt is mij nog onduidelijk.Fernando schreef:Het is met die strafschop in het achterhoofd natuurlijk stom toeval dat zich in Brazilië de grootste Japanse gemeenschap buiten Japan bevindt.
Net als die dubbele rol van Neymar bij een overtreding. Zo jammer dat dat inherent geworden is aan het voetballen.
- Max V
Over de uitslag kunnen we twisten, maar wel nummer 1 van 80.924!

- Max V
Na een minuut of 5 was het weer in orde. Kinderziektes, zullen we maar zeggen...Robin schreef:LOL ja die strafschop. Beetje shirttrekken van Lovgren....
- Robin Hartog
Ik gunde Brazilië de overwinning niet eigenlijk, redelijk onterecht. Die penalty.. Bah.
Aan de andere kant kakte Kroatië best wel in na een half uur.
Heerlijk wel, 4 weken lang elke dag voetbal.

- Petrolhead Tom
Echt genieten inderdaad! Mijn vriendin vroeg gisteren al of het vanaf nu elke avond zo laat wordt. Wen er maar aan schatje.Robin Hartog schreef:Ik gunde Brazilië de overwinning niet eigenlijk, redelijk onterecht. Die penalty.. Bah.

- Robin
En vanavond? M'n pa zegt dat we eerloos ten onder gaan aan de Spaansche Armada:)
Ik zeg we hebben 'n paar topspitsen en ben bang voor onze verdediging...
Aangezien ik niet zo'n Oranjeklant ben vind ik 't al knap dat ik zo'n rubber oranje polsbandje draag sinds gister. En da's dan ook alles:)
Genoeg rode en blauwe en gele polo's die op den duur in het toernooi nog wel eens van pas kunnen komen.
Ik zeg we hebben 'n paar topspitsen en ben bang voor onze verdediging...

Aangezien ik niet zo'n Oranjeklant ben vind ik 't al knap dat ik zo'n rubber oranje polsbandje draag sinds gister. En da's dan ook alles:)
Genoeg rode en blauwe en gele polo's die op den duur in het toernooi nog wel eens van pas kunnen komen.

-
Voetbal, ik zit er zo dubbel in...
Ik geniet in de basis van de sport en zeker de mooie wedstrijden (WK, Champions League, etc). Maar ik kan er niet meer naar kijken zonder me door te ergeren aan de mentaliteit van alle betrokkenen binnen deze sport.
Het gebrek aan en de weerstand tegen alle vormen van innovatie. Bijvoorbeeld het invoeren van een video scheidsrechter. Waarom is dit er nog niet? Had gisteren veel onrecht en gezeik voorkomen.
Maar voornamelijk de mentaliteit van de spelers. Het overdreven vallen, altijd klagen bij de scheidsrechter, etc. Dit is echt geen normaal gedrag en ik kan me geen andere sport bedenken waar dit voorkomt. Die jongens leven in een andere wereld. Maar het probleem is dat het in stand gehouden wordt door iedereen die bij de sport betrokken is. De clubs, de FIFA, maar vooral ook de supporters.
De supporters zouden die gasten uit moeten lachen als ze weer een schwalbe maken. Niet juichen omdat hun clubje onterecht een penalty hebben versierd.
Ik denk dat als je een video scheidsrechter invoert en dit gedrag zeer zwaar gaat straffen (gele of rode kaart voor een schwable, klagen bij de scheids direct geel, etc) dat het met een jaar wel opgelost is.
Een utopie, maar wie geniet er nu van het huidige gedrag?
Ik geniet in de basis van de sport en zeker de mooie wedstrijden (WK, Champions League, etc). Maar ik kan er niet meer naar kijken zonder me door te ergeren aan de mentaliteit van alle betrokkenen binnen deze sport.
Het gebrek aan en de weerstand tegen alle vormen van innovatie. Bijvoorbeeld het invoeren van een video scheidsrechter. Waarom is dit er nog niet? Had gisteren veel onrecht en gezeik voorkomen.
Maar voornamelijk de mentaliteit van de spelers. Het overdreven vallen, altijd klagen bij de scheidsrechter, etc. Dit is echt geen normaal gedrag en ik kan me geen andere sport bedenken waar dit voorkomt. Die jongens leven in een andere wereld. Maar het probleem is dat het in stand gehouden wordt door iedereen die bij de sport betrokken is. De clubs, de FIFA, maar vooral ook de supporters.
De supporters zouden die gasten uit moeten lachen als ze weer een schwalbe maken. Niet juichen omdat hun clubje onterecht een penalty hebben versierd.
Ik denk dat als je een video scheidsrechter invoert en dit gedrag zeer zwaar gaat straffen (gele of rode kaart voor een schwable, klagen bij de scheids direct geel, etc) dat het met een jaar wel opgelost is.
- Barend
- Auto: F20 m135i
Jij ook al!Max V schreef:Over de uitslag kunnen we twisten, maar wel nummer 1 van 80.924!
https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos ... 1044_o.jpg

- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Absoluut mee eens Kees, vreselijk. Hockey heeft bijv een aantal regeltjes en manieren die prima mee kunnen naar het voetbal...
- Wout309t
- Auto: A4 40TFSI
Dikke plus 1. Ben zelf een echte liefhebber, niet echt voor een specifieke club trouwens. Ik kan me wel verschrikkelijk storen aan de hele heisa zoals jij die noemt. Om maar niet te spreken over de 'supporters' die zo ontzettend stompzinnig over voetbal lullen.k33z schreef:Voetbal, ik zit er zo dubbel in...
Maar een WK is doorgaans een groot feest, en of ze ver komen? In 2010 waren ze ook niet om aan te gluren. Geluk speelt ook een rol. Kijk maar naar Brazilië gisteren. Zonder geluk hadden ze die 3 punten niet.
Ik heb er wel weer zin in.
- Robin
Kees helemaal mee eens. De grote belangen dienen. Theater.
Mooi voetbal, wat je van de Brazilianen kan/mag verwachten viel mij gisteren wat tegen(understatement)
Als het altijd en alleen afhangt van een paar: een Neymar, Dani Alves en eventueel 'n Maicon(die toch wel is geselecteerd maar bankzat?) net als dat 't bij ons afhangt van Robben, V Persie en zegjijhetmaar, vraag je je af waar de rest nog voor nodig is.
Mooi voetbal, wat je van de Brazilianen kan/mag verwachten viel mij gisteren wat tegen(understatement)
Als het altijd en alleen afhangt van een paar: een Neymar, Dani Alves en eventueel 'n Maicon(die toch wel is geselecteerd maar bankzat?) net als dat 't bij ons afhangt van Robben, V Persie en zegjijhetmaar, vraag je je af waar de rest nog voor nodig is.

- Robin Hartog
Vooral op de dagen met wedstrijden die beginnen om 0:00h.Petrolhead Tom schreef:Echt genieten inderdaad! Mijn vriendin vroeg gisteren al of het vanaf nu elke avond zo laat wordt. Wen er maar aan schatje.Robin Hartog schreef:Ik gunde Brazilië de overwinning niet eigenlijk, redelijk onterecht. Die penalty.. Bah.

Vanavond gaan we trouwens wel verliezen denk ik. Een gelijkspel zou al een mooi resultaat zijn. Onze voorhoede moet het gaan doen, de verdediging is wat minder.. Maar we gaan het zien, ik ben wel in voor een feestje!

- Robin Hartog
Nog even wat leuk kijkvoer:

- 350 Z
Totaal onverdiend gewonnen dankzij die onterecht gegeven penalty.
Zonder dat was de wedstrijd heel anders verlopen voor de Brazilianen en hadden ze nu waarschijnlijk staan janken.
Vraag me af hoeveel die scheids hiervoor krijgt
Zonder dat was de wedstrijd heel anders verlopen voor de Brazilianen en hadden ze nu waarschijnlijk staan janken.

- Robin Hartog
350 Z schreef:Totaal onverdiend gewonnen dankzij die onterecht gegeven penalty.
Nico Dijkshoorn @ Twitter schreef:Neymar had 10.000 euro in zijn rechterhand toen hij de scheidsrechter net de hand schudde.

- Robin
Heb je een kwartiertje? De WK in 'n notedop:)
- Robertdj
Leuk joh, die wk poules op het werk...Gegevens deelnemer 13-6-2014 laatste score
collega 9 9
collega 9 9
collega 9 9
collega 9 9
collega 9 9
collega 9 9
collega 9 9
collega 9 9
collega 5 5
collega 5 5
collega 5 5
collega 5 5
collega 5 5
collega 5 5
collega 3 3
collega 3 3
collega 3 3
collega 3 3
collega 3 3
collega 3 3
collega 3 3
collega 3 3
collega 3 3
collega 3 3
collega 3 3
collega 3 3
collega 3 3
collega 3 3
collega 3 3
collega 3 3
collega 3 3
Robert 0 0
Er is nog 1 puntloze deelnemer, maar dat komt vast goed dit weekend.
Bedankt Blatter!
- Fernando
Wat een faalhaas die scheidsrechter bij Mexico - Kameroen, gewoon 3 doelpunten afkeuren waarvan 2 toch zeker onterecht...