Autoverzekering en Circuit.

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Andre

Autoverzekering en Circuit.

Bericht door Andre » 07 jun 2014, 23:45

Ik las dit verhaal kan iemand mij uitleggen dat je 75 euro moet betalen voor een extra circuit verzekering maar voorwaarde is wel dat je zelf allrisk verzekerd bent.

Is dit niet een broodje aap verhaal? Dat de schade gewoon op je eigen allrisk verzekering word verhaald op noemer van een rijtrainingsdag.

Bron: http://www.telegraaf.nl/s/22713826" onclick="window.open(this.href);return false;

Aanvullende circuitverzekering

Wie zijn eigen rijstijl niet voldoende vertrouwt, kan gebruik maken van een aanvullende circuitverzekering. Voorwaarde is dat de auto all risk verzekerd is. De aanvullende circuitverzekering kost € 75,- per kenteken en kan uitsluitend ter plaatse afgesloten worden.

Fabian

Re: Autoverzekering en Circuit.

Bericht door Fabian » 08 jun 2014, 00:05

Ik denk dat ze willen voorkomen dat er mensen komen die bewust komen om even snel hun auto te cashen door hem af te schrijven terwijl ze normaal alleen een goedkope WA dekking hebben ofzo? En dat voor maar 75 euro premie in dit geval....of zou ik erlangs zitten?

martll

Bericht door martll » 08 jun 2014, 20:13

Circuitgebruik is uitsluitend toegestaan met fluisterstille straatauto’s. Brullende Porsches zoals type GT2 / GT3, grommende Lamborghini’s en huilende Ferrari’s kunnen dan ook (nog) niet deelnemen. Wie twijfelt of zijn / haar auto de baan op mag, kan vooraf per e-mail autovisie@rsz.nl om advies vragen.
:lol:

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 08 jun 2014, 22:22

Ik zeg maar zo: http://www.circuitverzekeringen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan ben je zonder twijfel tenminste zeker goed verzekerd. ;)

Plaats reactie