Toyota IQ 1.0 VVTI 2009 Aspiration met alle opties

Tijd voor wat anders? Hier kun je je auto aanbieden!
Gesloten
THE MUD

Toyota IQ 1.0 VVTI 2009 Aspiration met alle opties

Bericht door THE MUD » 03 apr 2014, 16:10

Bouwjaar: 2009
Kilometerstand: 67.993km
Vraagprijs: 7500,- ---> 6950,-

Beste mede-forummers,

Bij deze bied ik mijn Toyota IQ te koop aan. Het is een zeer fijne en unieke auto waarmee u veel bekijks heeft en waarin u van alle gemakken voorzien bent. Er wordt momenteel nog naar volle tevredenheid met de IQ gereden waardoor de kilometerstand zal oplopen.

De auto is ideaal omdat de meeste mensen vrijwel altijd alleen of met zijn tweeën in de auto zitten en zo niet de ongemakken en kosten van een grotere auto hebben. De IQ heeft 4 zitplaatsen maar eerlijkheidshalve moet ik erbij vermelden dat de auto riant (de IQ is vrij breed) plaats biedt aan 3 volwassenen van +/- 1.85 en wat bagage/een kinderstoel. Als het incidenteel voorkomt dat ik met 5 of meer mensen moet reizen is er meestal een andere auto voor handen en voor die ene keer in de zoveel jaar dat ik ga verhuizen huur ik wel een busje.

Dit exemplaar verkeerd in een zeer nette staat en heeft 2 maanden geleden nog een grote onderhoudsbeurt gehad bij de officieele Toyota dealer. Uiteraard is de factuur hiervan aanwezig. Daarnaast heeft de auto nog een APK tot 11 juni 2015.

Opties:
Wat dit bewuste exemplaar zo uniek maakt is dat deze voorzien is van vrijwel alle opties waaronder:
- ABS
- ESP
- 9 Airbags
- Elektrisch bedienbare ramen
- Centrale portiervergrendeling
- Half lederen bekleding
- Stoelverwarming
- Full map navigatie met touchscreen
- Audiobediening vanaf het stuur
- Bleutooth carkit
- Climate control (volautomatische Airco)
- Keyless entry
- Parkeersensoren
- Elektrisch inklapbare buitenspiegels
- Lichtsensor
- Regensensor
- 15" Black chrome lichtmetalen velgen met goede banden
- Mistlampen
- Middenarmsteun
- Metallic lak
- Bagage afdekhoes
- Glove bag
- Isofix
Ik ben er ongetwijfeld een aantal vergeten maar het moge duidelijk zijn dat het hier om een extreem luxe uitvoering gaat. De meeste IQ's hebben een aantal van deze opties maar niet allemaal.

Accessoires:
Daarnaast is de auto voorzien van een aantal sportieve accessoires om het sportieve rijplezier iets te verhogen.
- Ulter sportuitlaat vanaf de kathalysator
- K&N 57i sportluchtfilter
- H&R sportonderstel/verlaginsveren
De auto heeft hierdoor een sportieve brom/geluid en helt minder over in bochten dan een standaard IQ. Mensen staan echt stomverbaasd te kijken als ze het geluid horen en vervolgens deze IQ de hoek om zien komen + ik krijg regelmatig een compliment over het geluid. Alle originele onderdelen zijn aanwezig en worden bij verkoop aan de nieuwe eigenaar overhandigd (standaard maken is dus mogelijk).

Inruil:
Daar ik een particulier ben en nog een auto en motorfiets te koop heb ruil ik liever niets in.

Reacties:
Gelieve alleen te reageren mits u serieus geinteresseerd bent. Telefonisch reageren (met nummerweergave) geniet de voorkeur op nul-zes-28240188.

Met vriendelijke groet,

Stefan

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

THE MUD

Re: Toyota IQ 1.0 VVTI 2009 Aspiration met alle opties

Bericht door THE MUD » 20 mei 2014, 22:31

Hoewel ik er nog dagelijks met veel plezier in rij, misschien toch maar weer eens onder de aandacht brengen :df: . Wie weet ook eens te koop zetten op de bekende verkoopsites :oops: .

THE MUD

Re: Toyota IQ 1.0 VVTI 2009 Aspiration met alle opties

Bericht door THE MUD » 08 jun 2014, 00:30

En ook deze is gisteren met een nieuw baasje (en lezer van dit forum) meegegaan. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar er goed voor zorgt en veel plezier van de IQ heeft :df: .

Ook dit topic mag op slot :wink:

Gesloten