Mooie ervaring Dick, dan ben je denk ik langer dan mij, ik ben zo'n 1.80 en denk (hoop ik) dat ik er wel goed in pas, nooit in zo'n ding gezeten.
ik weet nog dat ik heel lang geleden, ik denk zo rond 1996 oid, toen mijn pa nog die Maserati Shamal had, hij een uitnodiging kreeg door Porsche Pon, ze dachten zeker dat hij veel geld had
anyways, hij dacht, kunnen wel even gaan kijken als ik ook mee ging, leek me wel leuk dus hup ff kijken.
Daar stond toen een echte porsche 904 in de showroom, weet nog dat ik die leuk vond en mooi klein, maar durfde er niet in te zitten, vanwege de prijs...al was die prijs een koopje als je de prijzen nu ziet
Afijn, vond de auto wel leuk maar zo onbereikbaar dat ik er verder geen aandacht aan gaf, ga der niet onnodig energie in stoppen zoiets onbereikbaars zeg maar.
Toen het internet echter opkwam merkte ik dat er ook mooie replica's gemaakt werden en werd mijn aandacht weer vol naar de 904 getrokken, bovendien modernere techniek en je hoeft niet zo 'voorzichtig' te doen als bij een originele Porsche 904.
Kon er toen 1 kopen, een heel mooie voor iets van 75k dacht die man aan... terwijl die een paar maand daarna voor iets van 145k/gbp verkocht werd op een veiling, deze een M&W ( Martin & Walker)

- DSC_0011.jpg (527.28 KiB) 3442 keer bekeken
Je moet maar net dat geld op dat moment vrij hebben om snel te handelen, prachtig spul.
tijdje terug ook die in NL ook een mooie een TR (Thunder Ranche) uitvoering, vroeg de eigenaar eerst iets van dacht ook 75k (hij had hem voor veel minder laten maken destijds) later verkocht een autobedrijf het en vroegen ze net geen 100k, dacht verkocht naar DLD

- 4791570.jpg (27.7 KiB) 3442 keer bekeken
75k vind ik zoiets trouwens wel waard, je moet echter net dat geld vrij hebben en niet in een andere auto oid hebben zitten
Een Beck kan ook wel, zijn nieuw niet zo heel duur, maar die krijg je niet op een oud kenteken, wel moderner en ander chassis en moderne boxer 6 ook leuk, maar eigenlijk liever zo'n M&W of TR of Rock West (was TR)