Dit!Alexander schreef:Echt, ik ga die opmerkingen nog geen eens lezen.
Positieve is hopelijk dat (een paar) mensen zich realiseren dat er achter elke blinde bocht een ongeluk net gebeurd kan zijn. Marge houden dus.
Honda Civic VTi
- Petrolhead Tom
Re: Honda Civic - Nürburgring bakkie
- yorick
Die reacties zijn wel hilarisch, veel ook over die telefoon. Misschien de nordschleife notruf bellen en vragen om een directe baansluiting? Ik denk dat, dat was wat je wilde doen.
Maarja het autoblogpubliek heeft natuurlijk veel meer rondjes nbr gereden dan alexander
Maarja het autoblogpubliek heeft natuurlijk veel meer rondjes nbr gereden dan alexander

- Roy RS
dat remmen ging prima iig!! Goed bezig.
- Alexander
stimmtyorick schreef:Die reacties zijn wel hilarisch, veel ook over die telefoon. Misschien de nordschleife notruf bellen en vragen om een directe baansluiting? Ik denk dat, dat was wat je wilde doen.
yorick schreef: Maarja het autoblogpubliek heeft natuurlijk veel meer rondjes nbr gereden dan alexander

- Joopieboy
Vond het wel geniaal om te lezen haha.Alexander schreef:Echt, ik ga die opmerkingen nog geen eens lezen.
Positieve is hopelijk dat (een paar) mensen zich realiseren dat er achter elke blinde bocht een ongeluk net gebeurd kan zijn. Marge houden dus.

- Alexander
Dank, leuk om te horenJoopieboy schreef: En ik heb jouw manier van rijden gezien en dat is echt keurig, kunnen bepaalde personen een voorbeeld aan noemen.

- Alexander
te koop!
Momenteel te veel tijd met de MX-5 bezig en te weinig met de civic.
Waarom niet de Civic aanhouden, dat doe ik nu dus al een jaartje. Kan prima nog langer, maar als iemand interesse heeft dan is hij beschikbaar.
Verkooptopic volgt.
Momenteel te veel tijd met de MX-5 bezig en te weinig met de civic.
Waarom niet de Civic aanhouden, dat doe ik nu dus al een jaartje. Kan prima nog langer, maar als iemand interesse heeft dan is hij beschikbaar.
Verkooptopic volgt.