Is er iemand die zoiets gebruikt heeft liggen?
Verder zijn tips over wat wel en niet te nemen ook welkom aangezien prijzen nogal verschillen.
Hans systeem
- SvB
Re: Hans systeem
Ik heb nog een nieuwe liggen, gekocht maar nooit gebruikt.
Zal er even over nadenken of ik hem wil verkopen.
Je hoort van me.
Zal er even over nadenken of ik hem wil verkopen.
Je hoort van me.
- alt
Zelf gebruik ik het hybrid system van Simpson. Dat zit veel comfortabeler dan het hans system.
Geen last meer van mijn nek,. v,w de vorm van het carbonen deel van het hans system.
Geen last meer van mijn nek,. v,w de vorm van het carbonen deel van het hans system.
- Luco
ThomasGTT schreef:Is er iemand die zoiets gebruikt heeft liggen?
Verder zijn tips over wat wel en niet te nemen ook welkom aangezien prijzen nogal verschillen.
Vergeet niet dat je helm ook geschikt moet zijn voor Hans
- ThomasGTT
Bedankt voor de tips. Helm is geschikt.
Alt zo een hybrid systeem is nogal prijzig, dus voorkeur gaat naar een hans systeem.
Alt zo een hybrid systeem is nogal prijzig, dus voorkeur gaat naar een hans systeem.
- Luco
hybride is prijzig, maar gaat wel om je veiligheid.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik heb hier nog een Hans liggen en dit jaar rij ik toch niet meer dus kan je die evt gebruiken en rustig rondkijken, denk niet dat ik hem wil verkopen.
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik heb hier nog een Hans liggen en dit jaar rij ik toch niet meer dus kan je die evt gebruiken en rustig rondkijken, denk niet dat ik hem wil verkopen.
- ThomasGTT
Ah dat is zeer vriendelijk. Ergens in de regio van Den Haag - Schiphol? Kan ik ook kijken of het went of vervelend blijft. Hoor er namelijk verschillende verhalen over.
Verder zit het prijsverschil (300-1200) volgens mij vooral in de gebruikte materialen en dus gewicht. Is het waard om meer te investeren in een iets minder zwaar systeem?
Verder zit het prijsverschil (300-1200) volgens mij vooral in de gebruikte materialen en dus gewicht. Is het waard om meer te investeren in een iets minder zwaar systeem?
- Tom van H.
Zwaar of licht voel je volgens mij niet echt tijdens het rijden, ook een lichte trek je goed vast met je gordels waardoor er alsnog een flink "gewicht" op je schouders duwt