Nederland naar de haaien? Hou toch op zeg..levensgeluk!
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Nederland naar de haaien? Hou toch op zeg..levensgeluk!
Nou ja. Ieder 't zijne, maar voor mij blijft alles toch gewoon 'n centenkwestie, wat ik ook doe. Anders reed ik wel 458 Speciale Delta S4 en 'n QP als daily en zat ik elke dag in de bossen(rallystages met 'n Mk2) LOL en droeg ik 'n Patek chrono en had ik 'n huis in Spanje en in de Cariben:0
Ik sport ook(dik 6 jaar) en daar haal ik wel voldoening uit, en 't is goed voor 'n mens, maar echte lol is toch anders. Een fiets is 'n vervoermiddel en dat is het, in mijn ogen:)
Dus ik ga zelf niet omdat omstandigheden veranderen mijn heil zoeken in wat anders. Ik hou van kroegen/uitgaan/concerten, biosje, vakanties(die ook duur zijn) en autoshit. Het kost allemaal genoeg...
Dus dan weeg je af wat je doet.
Ik sport ook(dik 6 jaar) en daar haal ik wel voldoening uit, en 't is goed voor 'n mens, maar echte lol is toch anders. Een fiets is 'n vervoermiddel en dat is het, in mijn ogen:)
Dus ik ga zelf niet omdat omstandigheden veranderen mijn heil zoeken in wat anders. Ik hou van kroegen/uitgaan/concerten, biosje, vakanties(die ook duur zijn) en autoshit. Het kost allemaal genoeg...
Dus dan weeg je af wat je doet.
- RVV
Zo zag ik fietsen ook altijd. Saai, stom, wind altijd tegen Inc regen. Totdat je erachter komt dat het wel leuk kan zijn. Zo kwam ik daar dus achter. Begrijp me niet verkeerd ik zeg niet dat het voor iedereen leuk is kan/zal worden. Alles is een mindset. Maar ik ben wel het type, eenmaal leuk dan bijt ik me er ook in "vast". Maar echte lol is ook een persoonlijk iets. Als je datgene wat je doet maar leuk vind. Alles is dan samen te vatten onder de noemer zelfontplooiing.Ik sport ook(dik 6 jaar) en daar haal ik wel voldoening uit, en 't is goed voor 'n mens, maar echte lol is toch anders. Een fiets is 'n vervoermiddel en dat is het, in mijn ogen:)
-
Robin
Voor mij is hardlopen en wat krachttraining meer een noodzakelijk kwaad om als 40plusser wat fit/kwiek te blijven en het bier etc tegen te werken:)
Het geeft dan wel 'n vorm van voldoening, een hobby wordt 't nóóit, daarvoor ben ik te a-sportief, niet atletisch etc genoeg. Maar omdat 't 'goed' voor me is.
Het geeft dan wel 'n vorm van voldoening, een hobby wordt 't nóóit, daarvoor ben ik te a-sportief, niet atletisch etc genoeg. Maar omdat 't 'goed' voor me is.
- RVV
Goeie insteek in ieder geval. 
-
Robin
That's what she said:)RVV schreef:Goeie insteek in ieder geval.
Deze ROFLOL!
- Niels
- Auto: Prius+
True en ik mag ook graag eens wat anders proberenG Kolkman schreef:Dan koop je dus de verkeerde auto'sNiels schreef:+1 en dan met wel andere auto's kopen![]()
.
Lang verhaal kort hebben we geen klagen en daar gaat het toch om in de draadje
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Slecht, begin deze week laten vallen.Snipe schreef:En... Hoe zit het met dat levensgeluk?Wouter81 schreef:Net een Macbook Air besteld, na vele jaren Wintel laptopjes. Volgens de fanboys wacht mij nu het ultieme levensgeluk. Ik ben benieuwd.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Wouter81 schreef:Slecht, begin deze week laten vallen.Snipe schreef:
En... Hoe zit het met dat levensgeluk?
- Luco
- GTRene
levensgeluk voor sommigen, naar de haaien voor anderen 
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... ode_834831" onclick="window.open(this.href);return false;
lekker bezig...CBR deelt ten onrechte rijbewijzen uit
en dat is alleen wat naar boven kwam bij wat rondvragen...Ieder jaar kunnen tientallen mensen die zakken voor het rijexamen of zelfs helemaal geen examen hebben gedaan, toch bij de gemeente een rijbewijs aanvragen. Dat blijkt uit onderzoek van RTL Nieuws.
De oorzaak van de onterechte rijbewijzen zijn fouten bij het CBR, dat examens afneemt. Mensen die zo hun rijbewijs krijgen mogen gewoon de weg op, terwijl ze daar nog helemaal niet klaar voor zijn.
Mieke zakte voor haar rijexamen, maar kreeg dezelfde dag nog een e-mail van het CBR waarin stond dat ze haar rijbewijs op kon halen. Rijschoolhouders vertellen aan RTL Nieuws dat er ook op andere manieren onterecht rijbewijzen worden uitgedeeld.
ZIE OOK: Gezakt, toch rijbewijs: 'Ik dacht: wat apart'
Zo gaat het volgens rijschoolhouder Geert Relker ook mis bij rijbewijzen voor vrachtwagens. Drie kandidaten deden bij hem de afgelopen twee jaar met succes verkeersexamen voor de vrachtwagen (C-rijbewijs). Ze gingen vervolgens naar het gemeentehuis om het C-rijbewijs aan te vragen, maar daar bleek "dat 'E' er al op stond, voor de aanhanger. Dus ze hoefden het E-examen helemaal niet meer te doen", zegt Relker tegen RTL Nieuws.
Rijbewijs na tussentijdse toets
Rijschoolhouder Hans Pierik zegt tegen RTL Nieuws dat één van zijn cursisten voor de motor zijn rijbewijs kon komen ophalen, terwijl die alleen een tussentijdse toets had afgeelgd. De kandidaat hoefde dus geen praktijkexamen meer te doen.
RTL Nieuws verzamelde een kleine twintig voorbeelden en vroeg vervolgens via een enquête aan meer dan 1000 rijschoolhouders of zij dit ook wel eens hebben meegemaakt. 111 rijscholen bevestigden dat, en noemden in totaal 175 gevallen sinds 2011. Het gaat dan om:
137 kandidaten die een rijbewijs konden ophalen, terwijl ze gezakt waren.
23 kandidaten die een rijbewijs kregen voor een categorie waar ze geen examen voor hadden gedaan.
15 kandidaten die een rijbewijs kregen, terwijl ze alleen een tussentijdse toets hebben afgerond.
Verkeersdeskundige en voormalig Officier van Justitie Koos Spee maakt zich ergens zorgen over de vele problemen bij het CBR. "Er is gedoe geweest met de theorie-examens, en als dit er nu bovenop komt, dan denk ik dat de minister eens heel ernstig in moet grijpen."
Het CBR laat aan RTL Nieuws weten dat er jaarlijks 600.000 examens worden afgelegd, en dat daarbij fouten gemaakt kunnen worden. "Het blijft mensenwerk", aldus het CBR.
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... ode_834831" onclick="window.open(this.href);return false;
- daNpy
Bij een pakje boter gekregen?
"Nee, gewoon bij de gemeente"
"Nee, gewoon bij de gemeente"
-
Rutger
GVD ik heb niks te klagen.
Of mag dat niet in dit draadje?
Of mag dat niet in dit draadje?
-
OnlineBram
Er zijn genoeg draadjes hier op DF om lekker zuur te doen en alles en iedereen overal de schuld van te geven
Maar daar is dit topic dus niet voor bedoeld
- InjectTheVenom
En jij denkt dat als daar geen reden voor was dat we dan echt door bleven posten hehBram schreef:Er zijn genoeg draadjes hier op DF om lekker zuur te doen en alles en iedereen overal de schuld van te geven![]()
Maar ff serieus captain positive (compliment he dus niet bijten
-
OnlineBram
Geen idee
Ik (althans dat meen ik te zien hier) heb nou eenmaal een andere kijk op/beeld van politiek in vergelijk met een flink deel van DF. Ik vind het interessant, leuk en ben er van overtuigd dat het grootste deel van de politici politiek bedrijft omdat ze hart voor de zaak (gemeente, provincie, Nederland, Europa) hebben, niet om te graaien en de zakken te vullen. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik de problemen ontken, die zie ik net zo goed...Maar om steeds de politiek overal de schuld van te geven, die verantwoordelijk te houden voor je eigen ellende of van de crisis in Nederland, volgens mij is dat niet altijd reëel.
Een deel van wat volgens mij goed is aan bijvoorbeeld de EU/Europa heb ik vanmiddag al in dat draadje gepost
Ik (althans dat meen ik te zien hier) heb nou eenmaal een andere kijk op/beeld van politiek in vergelijk met een flink deel van DF. Ik vind het interessant, leuk en ben er van overtuigd dat het grootste deel van de politici politiek bedrijft omdat ze hart voor de zaak (gemeente, provincie, Nederland, Europa) hebben, niet om te graaien en de zakken te vullen. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik de problemen ontken, die zie ik net zo goed...Maar om steeds de politiek overal de schuld van te geven, die verantwoordelijk te houden voor je eigen ellende of van de crisis in Nederland, volgens mij is dat niet altijd reëel.
Een deel van wat volgens mij goed is aan bijvoorbeeld de EU/Europa heb ik vanmiddag al in dat draadje gepost
- Niels
- Auto: Prius+
Welke problemenInjectTheVenom schreef:En jij denkt dat als daar geen reden voor was dat we dan echt door bleven posten hehBram schreef:Er zijn genoeg draadjes hier op DF om lekker zuur te doen en alles en iedereen overal de schuld van te geven![]()
Maar daar is dit topic dus niet voor bedoeld![]()
Maar ff serieus captain positive (compliment he dus niet bijten) nu je in het juiste draadje zit waar je beter tot je recht komt hoe moeten de huidige problemen volgens Bram goed gaan komen?
- 328Ti
Robin schreef:Voor mij is hardlopen en wat krachttraining meer een noodzakelijk kwaad om......................wat fit/kwiek te blijven en het bier etc tegen te werken:).
Hmmm erg herkenbaar.
Positief: Ik heb me voorgenomen om hardlopen op te pakken..... Dat resulteerde afgelopen zaterdag in een hele dag te sloffen met hardloopkleding in het huis ..... het begin is er...
- GTRene
-
Robin
LOL, op m'n 13e was ik al goed bezig om fit te worden met dit:
Ik had op de C64 ook Olympische Spelen met hardrennen/110 m horden etc.. Zo'n joystick en dan links rechts dat ding aan flarden rossen bijna en op 't juiste momen de rode jumpknop indrukken. Ik won 't altijd van pa. Vond ie niet leuk:)
Ik had op de C64 ook Olympische Spelen met hardrennen/110 m horden etc.. Zo'n joystick en dan links rechts dat ding aan flarden rossen bijna en op 't juiste momen de rode jumpknop indrukken. Ik won 't altijd van pa. Vond ie niet leuk:)
- Robertdj
Nice, ik speelde dit pareltje op de C64

Besturing exact hetzelfde (zoals alle C64 spellen
)
Besturing exact hetzelfde (zoals alle C64 spellen
- GTRene
ja levensgeluk
voor bepaalde slimmerds
klopt natuurlijk voor geen meter, immers volledige auto en gebruik maken van de weg en dus net zo 'gevaarlijk' en of schade brengende aan maar geen rijbewijs nodig of bv wegenbelasting of APK of minimaal 18
daar zal toch denk snel een stokje voor gestoken worden qua maas in de wet?

http://www.carblogger.nl/auto-ombouwen-tot-45km-auto/" onclick="window.open(this.href);return false;
voor bepaalde slimmerds
klopt natuurlijk voor geen meter, immers volledige auto en gebruik maken van de weg en dus net zo 'gevaarlijk' en of schade brengende aan maar geen rijbewijs nodig of bv wegenbelasting of APK of minimaal 18
daar zal toch denk snel een stokje voor gestoken worden qua maas in de wet?
De nieuwste trend: auto ombouwen tot 45km-auto
zie ook de video>Het is de nieuwste rage: een auto ombouwen tot 45km-auto, en zo belastingvrij rondrijden in een echte auto, die bovendien niet APK-gekeurd hoeft te worden. Vanaf 16 jaar mag je er in rondrijden, en je hoeft niet eens een rijbewijs te hebben!
Het is mogelijk dankzij een maas in de wet. Als in een normale auto de hogere versnellingen onbruikbaar worden gemaakt, en de auto herkeurd wordt door de Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW) wordt de kentekenplaat ingenomen. De auto mag daarna niet harder dan 45 kilometer per uur rijden. In de praktijk halen de auto’s echter snelheden tot 60 kilometer per uur. Ze stromen zo, vooral in de stad, met het normale autoverkeer mee.
Forse toename
Volgens de RAI neemt het ‘omkeuren’ fors toe. In heel 2013 werden er 160 auto’s omgebouwd tot zogenaamde ‘Motorrijtuig met Beperkte Snelheid’ (MMBS). In de eerste 1,5 maand van 2014 gebeurde dat al 119 keer. Het ombouwen inclusief papierwerk zou zo’n 500 euro moeten kosten.
Bekijk hieronder een videoreportage over een 17-jarige ondernemer die profiteert van de maas in de wet:
http://www.carblogger.nl/auto-ombouwen-tot-45km-auto/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Luco
Het is geen maas in de wet.
- GTRene
het is daar idd voor bedoeld 
- Luco
Het is inderdaad ervoor bedoeld dat je niet harder dan 45 kan ja.