Mijn god, het is echt jaaaaaaaren geleden maar wat heb ik er zin in
Wat een line up en locatie voor een tientje
Hehe dat wil ik ook wel zien. Ik kom bij je staan Martijn. ^^MartijnGizmo schreef:3 september bij de ingang, Niels op z'n afgestofte Nikes... uitsmijter: "Hey opa, kom je je dochter ophalen?"
Voor Defqon of Qlimax ben je voor 150-200 euro wel klaar hoor.Zou graag wel eens naar Defqon of Qlimax willen. Maar zo'n dagje kost ook al snel 300eu, doe ik er liever wat bij om op het circuit te gaan rijden
Hoe heb je kaarten kunnen krijgen Tom, die waren echt ZO weg.....Tom schreef:Vorig jaar naar aardig wat feestjes geweest, maar er stak er één boven alles uit.. Tomorrowland.
Dit jaar weer![]()
![]()
Wat contacten in dat wereldje.Niels schreef:
Hoe heb je kaarten kunnen krijgen Tom, die waren echt ZO weg.....
Ik ben vorig jaar bij Extrema geweest. Ik heb al aardig wat feesten bezocht de afgelopen 13 jaar maar nog nooit eerder zo'n grote verzameling paupers bij elkaar gezien. Allemaal van die sportschooltypes met veel te blonde foute vrouwen erbij. Dat was dus één keer en nooit meerJussi schreef:Tomorrowland is wat overrated aan het worden. En ja, ik ben er zelf ook al geweest. Ik woon er praktisch om de hoek.
Dit jaar staat Balaton Sound Hongarije op het programma, samen met nog wat dingen op Sonar in Barcelona zoals Mobilee pool party.
Erg jammer dat ik dit jaar niet naar Extrema Outdoor kan dit jaar. De line-up ziet er ziek uit!
Gebruikers op dit forum: Erminio, liquidpopcorn, RJK, Roeland, Sabberjoch en 3 gasten