de eigenaar van pp hangt daar ook veel rond.

V.w.b. PP-Performance Abu DhabiRobin Hartog schreef:Dubai.Erik K. schreef:Frank is in Stuttgart geweest met de auto en heeft ook contacten in Abu Dhabi.Sjoerd schreef:Bij welke pp-performance dealer zitten jullie?
Fair enough, ik wist niet dat ze zelf in Abu zaten. Weet natuurlijk alleen van Simon Motorsport.Erik K. schreef: V.w.b. PP-Performance Abu Dhabi
De toko in Dubai (Simon Motorsport) is van Frank zelfFranz Simon (ex-Manhart) runt de boel daar.
En ja die werkt samen met PP.
Please don't feed the troll.Erik K. schreef:Hielke,
PP is van oorsprong een Duits bedrijf.
Ze hebben wereldwijd 15 filialen en ze maken hun software allemaal zelf. De meeste tuners zoals Schnitzer, Hartge, Hamann, Manhart kopen de software in (zelfs van PPP).
Jimmy werkt toevallig vanuit Abu Dhabi, omdat het leven hem daar prima bevalt en je software overal kunt maken.
Ik denk als je regelmatig Ferrari’s, Lamborghini’s, Maserati’s, AMG’s, M’s en zelf Veyrons aanpakt, dat je wel iets in huis hebt.
Gelukkig kan je die wel in termijnen betalen, heb je vast nodig wanneer je een veyron hebtmatthyssie schreef:Er zijn indd nog meer tuners die zulke dikke wagens doen:
http://www.ziptuning.nl/Chiptuning/Buga ... tml#header" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb daar dus geen last van...Downforce Hans schreef:Welke auto met veel pk`s heeft dat niet............kan van mijn auto niet anders herinneren.......
Op hoeveel pk/nm en kg's zit jouw Audi?Marc R schreef:Ach...paradigma he.
Ik ook niet, maar nou is veel pk's natuurlijk een vaag begrip.Marc R schreef:Ik heb daar dus geen last van...Downforce Hans schreef:Welke auto met veel pk`s heeft dat niet............kan van mijn auto niet anders herinneren.......
747Nm / 642PK op 1550kgRiceaux schreef:Op hoeveel pk/nm en kg's zit jouw Audi?Marc R schreef:Ach...paradigma he.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Marcelvv, matthyssie en 5 gasten