[17-04-2014] DF @ Spa-Francorchamps deel XI
- David R.
Re: [17-04-2014] DF @ Spa-Francorchamps deel XI
Rondje of 5 met die Boonen aan het stoeien geweest maar die kan echt wel fatsoenlijk rijden. Wist niet eens dat hij dat was in die Ferrari tot ik het vanochtend in de krant zag.
- glnk
Zijn daar geen videos van?
- PdN
- Auto: Porsche Cayman 981S
[quote="Petrolhead Tom"]Ik was er gisteren met de Mini club. Werkelijk waar genoten! Wat werd er ongelooflijk netjes gereden! Echt super! 
Was zeker een aardige club Mini's zag jullie het circuit op komen en dr kwam geen eind aan! Met hoeveel auto's waren jullie? Mijn ervaring tot nu toe is dat er eigenlijk altijd netjes en met respect wordt gereden tijdens de DF circuitdagen... Heb ik op de motor wel eens anders meegemaakt waarna ik ook direct ben afgehaakt.

Was zeker een aardige club Mini's zag jullie het circuit op komen en dr kwam geen eind aan! Met hoeveel auto's waren jullie? Mijn ervaring tot nu toe is dat er eigenlijk altijd netjes en met respect wordt gereden tijdens de DF circuitdagen... Heb ik op de motor wel eens anders meegemaakt waarna ik ook direct ben afgehaakt.
- Petrolhead Tom
Met een rode vlag situatie reed jij achter me. Wat een ontzettend dikke BMW blijft het toch. Ik had gedacht dat ik het witte mooier vond maar in het zwart is hij zoveel dikker! Echt geniaal! Wat een geluid!David R. schreef:Rondje of 5 met die Boonen aan het stoeien geweest maar die kan echt wel fatsoenlijk rijden. Wist niet eens dat hij dat was in die Ferrari tot ik het vanochtend in de krant zag.