misschien toch langzaamaan eens kijken naar een leuk setje 17" voor de zomer
en daarbij Alpina heeft ook geen andere achterbumper met deze pijp:dvh schreef:En een m-setje hoor ook wel bij zo'n pijp
uiteraardTim N schreef:Inkoppert he
MartijnGizmo schreef:VOLLEDIG ALPINA UITGEVOERD AF FABRIEK
MartijnGizmo schreef:VOLLEDIG ALPINA UITGEVOERD AF FABRIEK
alles is te koop afhankelijk van het bedragPetrolhead Tom schreef:Is hij al te koop?
JA.Martijn_bmw schreef:alles is te koop afhankelijk van het bedragPetrolhead Tom schreef:Is hij al te koop?![]()
maar nee ik ben niet serieus aan het kijken naar wat anders eigenlijk... hij bevalt gewoon te goed![]()
wel wat naar 335i / 335d gekeken maar daar moet echt minimaal zo'n 10K-12K EUR bij en ik vraag me af of zoveel geld ook zoveel meer rijplezier oplevert...
Ja ik bedoel ook niet marktwaarde technisch want natuurlijk is een 335 dan 10k meer waard maar ik bedoel idd geeft die 2X zo dure auto mij ook 2x zoveel.ErikS schreef:Een 335 is wel andere koek.....
10K meer waard? Absoluut.
vraag is; is zo'n auto twee keer zo leuk, of is jouw 325 al geweldig........
Ik zou het nu niet doen. Ookal heb ik er wel over nahedacht omdat de audi dan nog wat oplevert....
Gebruikers op dit forum: Arstey, Bokkepoot, EvdP, Fabian, GRzep, Kocheler, KoenM, mark123, MartijnGizmo, Sabberjoch, zegmaarboris en 14 gasten