Na het niet meer kunnen vinden van Michelins Pilot Sport X, dus niet de PS2. Op zoek naar een andere band. De PS2 slijt in mijn ogen veel te snel. Wel een goede wegligging.
Nu hoor ik goede berichten van mede RS rijders over de Yokohama Paradas 2. Iemand hier die ervaring met deze band heeft?
Banden ervaring Yokohama Paradas 2
-
- Kasteel
Neem aan dat je op zoek bent naar iets meer dan een gewone straatband/richting semi slick? Misschien heb je hier iets aan:
http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... 8&start=25
Semislick van groupsbuy niks?
http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... 8&start=25
Semislick van groupsbuy niks?
- duifjes.com
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ik rij sinds een paar weken met de Parada.
Het is eigenlijk een band die tussen een semi-slick en een normale straatband inzit.
De grip op droog is gewoon goed en met nat weer iets minder dan met de Bridgestone's S03 die ik hiervoor had.
Afrolgeluiden zijn ook een stuk minder dan bij de S03.
Ze hebben een beetje een slappe wang wat zowel voordelen als nadelen heeft.
Nadelen zijn natuurlijk het minder scherpe gevoel en een wat meer deinerig gevoel bij hoge snelheid op hobbelig wegdek.
Voordelen zijn weer dat ze veel minder spoorgevoelig zijn en als ze koud zijn heb je er geen last van dat de band wat 'hobbelt'.
Nou zijn de S03's wel erg stug van wang, dus misschien ben ik wat bevooroordeelt en vind jij de nadelen wel meevallen.
Het is eigenlijk een band die tussen een semi-slick en een normale straatband inzit.
De grip op droog is gewoon goed en met nat weer iets minder dan met de Bridgestone's S03 die ik hiervoor had.
Afrolgeluiden zijn ook een stuk minder dan bij de S03.
Ze hebben een beetje een slappe wang wat zowel voordelen als nadelen heeft.
Nadelen zijn natuurlijk het minder scherpe gevoel en een wat meer deinerig gevoel bij hoge snelheid op hobbelig wegdek.
Voordelen zijn weer dat ze veel minder spoorgevoelig zijn en als ze koud zijn heb je er geen last van dat de band wat 'hobbelt'.
Nou zijn de S03's wel erg stug van wang, dus misschien ben ik wat bevooroordeelt en vind jij de nadelen wel meevallen.

-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Wel met normale regen en dat viel mij niet tegen......ze hebben dan niet zoveel grip als de S03's die ik gewoon erg goed vind presteren in de regen, maar ze zijn zeker ook niet slecht.
In een hoosbui heb ik nog niet gereden, maar ik ben wel met 1 kant door plassen heen gereden en toen was er niks aan de hand.
In een hoosbui heb ik nog niet gereden, maar ik ben wel met 1 kant door plassen heen gereden en toen was er niks aan de hand.