Ja wij zijn twee heren. we zijn niet twee jongens die met een zware stem twee meisjes nadoen.JWD schreef:Ik ben niet die malloot in de M5, mijn M5je krijgt het minder zwaar te verduren.
Ik ben die droogkloot in de F430.....
@Kenneth, ik zag hiervoor ergens een verwijzing naar de heren gInk en KmL (sorry als jullie geen heren zijn) naar het schijnt hebben ze ook video's gemaakt, care to share?
@Tom, Zoals al eerder aangegeven wil ik ook helemaal niet goedpraten wat sommige rijders doen, mijn roze pasje is mij te dierbaar om dergelijke dingen uit te halen.
De vraag is echter moet je het dan maar niet laten zien?
We proberen een sfeerbeeld van de dag te schetsen en dat is ons best aardig gelukt op een eerlijke manier.
Misschien kijken de rijders thuis ook wel met een schuin oog naar hun rijstijl en besluiten ze het volgende keer anders te doen, wie zal het zeggen?
Dit was overigens niet een evenement georganiseerd door ons, wij hadden slechts een alternatieve verzamelplaats voorzien voor de mensen die zich hadden ingeschreven voor Spring Event.
Grappige plaatjes en filmpjes
- KmL
Re: Grappige plaatjes en filmpjes
- Riceaux
Ja de algehele indruk van Spring Event werd wel duidelijk gemaakt. Maar die heb ik ook op de dagplanning kunnen lezen. Beelden van tijdens Spring Event hadden wel wat extremer en indrukwekkender gemogen.JWD schreef:
@Riceaux;
Een goed beeld van Spring Event zal waarschijnlijk binnenkort online staan door de organisatie van het event, in feite zat ook alles in ons filmpje zijnde; Sprints 1op1 sport en supersport klasse, driftbaan, en aan het einde van de dag een klein circuit om te rijden/driften.
Voor de rest mooi filmpje! Zal de pagina van petrolhead events volgen voor andere filmpjes.
- JWD
Zou dat een goed beeld schetsen als ik alleen de heilige boontjes in beeld zou brengen?Luco schreef: Dat jij het tijd vind om de rijderscultuur wat meer in kaart te brengen is je goed recht, maar dan zou ik de rijders wat zorgvuldiger uitkiezen, het enige wat je bereikt als er figuren tussen zitten zoals de M5 en gillende zoontjes denk ik dat je alleen maar het tegenovergestelde bereikt.
We gaan naar verschillende type evenementen en komen daar ook verschillende soorten rijders tegen, elk groepje heeft zo z'n eigen ding dat is juist de grap er van....
Daarnaast, als beginnend producent wil je het liefst dat er gesproken wordt over je werk, het zou zonde zijn als je iets maakt waar niemand zich druk over maakt toch?

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Het lijkt me lastig.
Aan het eind van de rit is het ook je potentiele klantenbase.
(want van die 3 DF´ers die een busje plastidip komen halen, kun je niet vreten
)
Aan jou de keuze wat van de regietafel afvalt zeg maar.
Aan het eind van de rit is het ook je potentiele klantenbase.
(want van die 3 DF´ers die een busje plastidip komen halen, kun je niet vreten

Aan jou de keuze wat van de regietafel afvalt zeg maar.
- glnk
Je staat er wel met je hoofd en kenteken gekleurd op. Maak jij je daar niet zo druk over? Persoonlijk vind ik alleen de M5 op de rotonde te ver gaan. Dat geschreeuw tegen de Duitser is ook best asociaal.JWD schreef:Daarnaast, als beginnend producent wil je het liefst dat er gesproken wordt over je werk, het zou zonde zijn als je iets maakt waar niemand zich druk over maakt toch?
Laatst gewijzigd door glnk op 14 apr 2014, 23:55, 2 keer totaal gewijzigd.
- dvh
Geld zat man
Boeiuh.
Ik vond het wel een leuk filmpje.

Boeiuh.

- KmL
Ik heb ook geld zat dus alles wat ik doe is ook Boeiuh.dvh schreef:Geld zat man![]()
Boeiuh.
- dvh
Nou, mooi voor jou toch?
- JWD
Als ik geld zat had dan had ik gependeld tussen mijn jacht bij Monaco en verschillende circuits over de wereld waar ik ten alle tijden een diverse selectie van top race auto's beschikbaar zou hebben.
Dus nee, helaas..... enfin we dwalen af.
Mijn hoofd en kenteken mogen wat mij betreft in beeld, ik heb niets te verbergen, ik ben heus geen moraalridder maar mijn rijbewijs op het spel zetten doe ik niet.
Dus nee, helaas..... enfin we dwalen af.

Mijn hoofd en kenteken mogen wat mij betreft in beeld, ik heb niets te verbergen, ik ben heus geen moraalridder maar mijn rijbewijs op het spel zetten doe ik niet.
- Downforce Hans
Er was afgesproken dat die jongen met die panda ingehaald zou worden, dus die wist wat er ging gebeuren.Metchu schreef:zolang het niet fout gaat is het machtig mooi... gaat het fout moet je op de blaren zitten, of als je gepakt wordt de consequenties onder ogen zien...
niemand is het filmpje vergeten van de corvette die met 300 langs zoeft bij de cbr... te gek filmpje... maar oh zo idioot als het fout was gegaan.
De kans dat dat mis zou gaan was dus wel heel erg klein.
- Peric
Er rijden nog meer auto's daar dan alleen de Panda die wist wat er zou gaan gebeuren.
En het zal je kind maar zijn die net even oversteekt..
-
OnlineEvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Dit was toch een topic voor "Grappige plaatjes en filmpjes"?
Maar over het hele maaiveld gedoe. Ik denk dat de meesten hier niet roomser zijn dan de paus. Van "iedereen" mag je het goed doen, maar je mag het absoluut niet laten zien. Dat is zo en dat zal ook nog wel een tijdje zo blijven waarschijnlijk.
Mag ik nu weer grappige plaatjes en filmpjes?
Maar over het hele maaiveld gedoe. Ik denk dat de meesten hier niet roomser zijn dan de paus. Van "iedereen" mag je het goed doen, maar je mag het absoluut niet laten zien. Dat is zo en dat zal ook nog wel een tijdje zo blijven waarschijnlijk.
Mag ik nu weer grappige plaatjes en filmpjes?
- frank de jonge
Vind het wel lekker om te kijken.
wat blaast zo'n veyron ook zeg, niet normaal meer. Die 430 klinkt ook nice!
wat blaast zo'n veyron ook zeg, niet normaal meer. Die 430 klinkt ook nice!
-
OnlineEvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
- RVV
Fair verhaal JWD. Overigens doet het type auto's er totaal niet toe. Die peug rijder keek gewoon niet goed uit. Emotionele reacties snap ik ook wel weer. Toch een flinke stress situatie. Heeft verder niks met veel geld of rijke vader/dikke auto's te maken.JWD schreef:Toen we besloten om het gebeuren rond de 'crash' zo integraal mogelijk over te nemen gingen we er al vanuit dat het enige discussie los zou maken.
Dat het echter ZO eenzijdig zou zijn hadden we weer niet verwacht, het is nu 1 grote Don bash geworden terwijl hij in feite helemaal niet zo heel raar doet.
Scene1; Hij kijkt in zijn spiegeltje en ziet zijn vader naar links gedrukt worden op een haar na tegen de vangrail, dat het goed af zou lopen was niet te beoordelen omdat de witte Veyron door de droge middenberm reed en daar een enorme stofwolk opwierp.
Van schrik gooit hij er een paar niet doordachte krachttermen uit.
Scene2; Zowel het echtpaar als een busje van het vliegveld in de buurt (die op 400m afstand reed) verklaren tegen de gearriveerde hulpdiensten dat de Veyron fout zat, bijrijder uit de Veyron geeft aan dat het gelul is en dat hij alles op film heeft, Don ziet de beelden waaruit duidelijk blijkt dat de Peugeot de Veyron van de weg drukt zonder richting aan te geven of wat dan ook, wederom volgt er een reactie tegen de inmiddels 4-5 man die zeggen dat de Veyron fout zit.
Dan dat zooitje Hollandse proleten op de vluchtstrook....
Dat de Veyrons samen stoppen moge duidelijk zijn, de witte M3 die achter de witte Veyron reed had schade opgelopen door rondvliegende stenen uit de middenberm en stopt ook.
De M5 ziet het hele zooitje alle kanten opvliegen en stopt om poolshoogte te nemen, je bent wel een enorme droogkloot als je zoiets hebt van "Oh 2 vliegende Veyrons, laat ik maar lekker doorrijden".
Ik volg op enige afstand en zie ineens ons hele groepje op de vluchtstrook inclusief de door ons ingehuurde camera jongens, toen we langs reden stonden mensen letterlijk op de rechter rijstrook van de Autobahn.
Dan ga je je toch afvragen WTF er aan de hand is en neemt je verantwoordelijkheidsgevoel het misschien over van je gezonde verstand en stop je.
Ik heb een stuk zonder vangrail gezocht en heb de auto zo ver mogelijk in de berm gezet, zover dat mijn bijrijder in iedergeval zijn schoenen kan weg gooien.
Toen wij overigens kort na de crash aangaven dat we een parkeerplaats wilden op zoeken werden wij vriendelijk doch dringend gesommeerd door de uitstekend Hollands sprekende jongen van de 'Rettungsdienst' om de plek des onheils niet te verlaten, door te stoppen waren wij naar zijn zeggen allemaal getuigen en moesten we wachten tot de politie er was.
Achteraf bezien probeerde hij misschien op deze manier te forceren dat de politie ons allen een bon zou geven voor het ongeoorloofd stoppen op de vluchtstrook maar dit is dan helaas voor hem mislukt.
Lang verhaal kort, z'n woordkeuze was verre van optimaal maar om hem nu af te rekenen op het feit dat hij een succesvolle vader heeft is wat kort door de bocht.
Mensen die zeggen dat de Veyrons te hard rijden moeten voor de grap maar eens tellen vanaf het moment dat je de rode auto ziet verdwijnen uit beeld tot het moment dat je de klap hoort, dit is tergend lang wat duid op een zeer gering verschil in snelheid.
- Snipe
Overigens was ik er ook. Met een Peugeot 306.
Kennelijk viel het wel mee met die dikke auto's en rijke vaders

- GTRene
dat past dan wel weer in dit draadje, wel grappigSnipe schreef:Overigens was ik er ook. Met een Peugeot 306.

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Mooie sound die 430 en ik zag dat een FF-wat zo ongeveer 's werelds beste daily driver is-, wordt afgedroogd op de strip door mindere goden ... 
*gaat weer langs kantlijn staan*
Even naar 'n ander kanaal:)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jWkMhCLkVOg&feature=kp[/youtube]

*gaat weer langs kantlijn staan*

Kenneth schreef:Ik snap echt niets van wat je zegt..
Even naar 'n ander kanaal:)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jWkMhCLkVOg&feature=kp[/youtube]
-
Snipe schreef:Overigens was ik er ook. Met een Peugeot 306.
het was dus gewoon dik?

- Downforce Hans
Ik heb destijds geen kinderen over zien steken op de autobahn..........Peric schreef:Er rijden nog meer auto's daar dan alleen de Panda die wist wat er zou gaan gebeuren.
- glnk
Maar als je ze ziet dan is het te laat...

- Peric
Het duurde even...Downforce Hans schreef:Ik heb destijds geen kinderen over zien steken op de autobahn..........Peric schreef:Er rijden nog meer auto's daar dan alleen de Panda die wist wat er zou gaan gebeuren.

Ik vind dat altijd zo'n dooddoener bij hardrijfilmpjes..
- glnk
Ik heb vandaag ook weer een lekker potje gestuurd in de Z
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5t-mTbcN ... e=youtu.be[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5t-mTbcN ... e=youtu.be[/youtube]
Laatst gewijzigd door glnk op 15 apr 2014, 18:24, 2 keer totaal gewijzigd.
- dvh
glnk schreef:Ik heb vandaag ook weer een lekker potje gestuurd in de Z
- Hans
Ach voor het zelfde geld steekt er een pedofiel over die op weg was naar je kind.Peric schreef:Het duurde even...Downforce Hans schreef:Ik heb destijds geen kinderen over zien steken op de autobahn..........Peric schreef:Er rijden nog meer auto's daar dan alleen de Panda die wist wat er zou gaan gebeuren.
En het zal je kind maar zijn die net even oversteekt..![]()
Ik vind dat altijd zo'n dooddoener bij hardrijfilmpjes..