Dit is echt niet normaal meer! heb er geen woorden meer voor.
Gelukkig hebben ze niet alles laten zien....
Zeer triest
waar hebben we het over...
-
Gelijk heb je.volvoc30 schreef:En laten we ook aub geen bord voor ons hoofd houden!!
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article63493551.ece
- Niels
- Auto: Prius+
Staat geheel los van afkomst maar heeft natuurlijk alles te maken met sociale achtergrond
Goed opgevoede Surinamers of Antilianen wel eens tegen hun moeder horen praten?? Dan weet je pas wat respect is
Twee vrienden van me zijn eens een keertje helemaal totalloss geschopt door een paar Nederlandse aso´s die stijf van de coke stonden. Wel kwamen ze uit de meest broerde wijk van Groningen.
Een tijdje terug nog zo´n incident op het voetbal veld. Dader was ook een "gezonde" Nederlander
Dus afkomst zegt mij niets sociale achtergrond wel..
btw. van mij mogen ze de stoel krijgen
wandelende tijdbommen zijn het! Geen redden meer aan die gasten :twisted:

Twee vrienden van me zijn eens een keertje helemaal totalloss geschopt door een paar Nederlandse aso´s die stijf van de coke stonden. Wel kwamen ze uit de meest broerde wijk van Groningen.
Een tijdje terug nog zo´n incident op het voetbal veld. Dader was ook een "gezonde" Nederlander

btw. van mij mogen ze de stoel krijgen

- Damir Vukovic
Ik kom uit de beroerdste wijk van Rotterdam. Van allochtone afkomst, geen van beide ouders hoog opgeleid en 1 ouder die nouwelijks Nederlands spreekt. Niet echt een sociale voorsprong zeg maar. Toch is mijn broertje electrotechnisch ingenieur, ben ik civieltechnisch ingenieur (ok, bijna dan) , hebben we allebei een schoon strafblad en (voor zover ik weet) nog nooit een oma op straat geterroriseerd.
Waarom hebben we dan voor eikels een subhokje: "eikels van slechte afkomst" of "eikels van allochtone afkomst" nodig. Waarom heb, je als je mij ziet als een normale Nederlander, meteen een bord voor je kop?
Waarom hebben we dan voor eikels een subhokje: "eikels van slechte afkomst" of "eikels van allochtone afkomst" nodig. Waarom heb, je als je mij ziet als een normale Nederlander, meteen een bord voor je kop?