??-05-2007 : Paris Tunnel Run
-
- Peter Tunissen
's nachts niet.Sander Spoolder schreef:Verkeer is totaal niet leuk om in te rijden, het is altijd druk.

Ik PB iedereen die mee wil of gaat donderdag wel even; heb een paar leuke en geschikte hotels gevonden; als ik van iedereen een (ongeveer) budget dat ze eraan uit willen geven weet, zal er vast wel iets te regelen zijn met zo'n groep mensen.

- Tom van H.
- Dennis Cavallino
- Downforce Hans
Ik zou denk ik eerst eens vragen of je vanuit Nederland niet kan carpoolen.Dennis Cavallino schreef:Tip: Koop voor 80 euro een Bongo hotelbonboekje bij de ANWB en schrijf je in voor een hotel in Parijs.
Ik denk dat wij daar met de Thalys naartoe knallen, de gave auto die ik kon regelen is dat weekend bezet, dus tijdens de tunnelrun gaan GF en ik wel carpoolen.
Misschien heb je mazzel want je weet het"nee heb je en ja kun je krijgen"
Grtz,Hanz06

- Dennis Cavallino
- Peter Tunissen
- Corvette
????????????????????????????????????????????????????????????????????Sander Spoolder schreef:Ben afgelopen weekeinde al even wezen proefen in Parijs. Vind het eigenlijk helemaal niets. Verkeer is totaal niet leuk om in te rijden, het is altijd druk. Plus, dat als je zelf je auto niet aan bonken rijdt, de fransen dat wel voor je doen. Ik heb ook serieus géén auto gezien zonder schade.
Voor degenen die wel gaan, zorg dat als je auto stilstaat, hij stilstaat in een garage. En ook daar ben je niet 100 % gevrijwaard van schade.
Beetje hotel kost rond de 200 euro per nacht. Sofitel in Pte de Versailles is een aanrader, eigen parkeerplaats onder het hotel.
Lijkt me helemaal fantastisch de Paris tunnel run, Parijs is er ook echt wel een prachtige locatie voor, alleen jammer van de fransosen

Mij niet begrijp.
- Downforce Hans
- Downforce Hans
- Peter Tunissen
- Peter Tunissen

Wie gaan er nu definitief mee?
1) Elmar
2) HanZ06
3) Cor
4) Harry Bootsma
5) Tomaz
6) Eric/964RS
7) Peter
8 ) Dennis/Cav
9) Tom
Vergeet ik nog mensen?
Laatst gewijzigd door Peter Tunissen op 14 mei 2007, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- Downforce Hans
- Corvette
Ha die Sander,
na jou berichtje had Janny ( op mijn naam natuurlijk )gereageerd en die begreep niet waarom je op het ene moment heel negatief was over het rijden in Parijs en later in je verhaal ben je er ineens heel positief over. Kortom we vonden je onduidelijk.
Dat weekend Parijs is natuurlijk hartstikke leuk. Als we door de stad gaan rijden gebruiken we natuurlijk ons verstand en rijden de boel niet kort. Als die Engelse mannen als een achterlijke tekeer gaan dan haken we gewoon af, want er zijn grenzen. Waarschijnlijk valt dat achterlijk doen wel mee, want het is ook voor onze overzeese buren niet de eerste keer en er zitten ook zat jongens bij die goed kunnen sturen.
Dus Sander...........don't worry en ga gewoon mee, want we maken er een hartstikke leuk weekend van met lekker eten en drinken en ................ouwehoeren en autorijden.
Vr. Gr.
Corvette
na jou berichtje had Janny ( op mijn naam natuurlijk )gereageerd en die begreep niet waarom je op het ene moment heel negatief was over het rijden in Parijs en later in je verhaal ben je er ineens heel positief over. Kortom we vonden je onduidelijk.
Dat weekend Parijs is natuurlijk hartstikke leuk. Als we door de stad gaan rijden gebruiken we natuurlijk ons verstand en rijden de boel niet kort. Als die Engelse mannen als een achterlijke tekeer gaan dan haken we gewoon af, want er zijn grenzen. Waarschijnlijk valt dat achterlijk doen wel mee, want het is ook voor onze overzeese buren niet de eerste keer en er zitten ook zat jongens bij die goed kunnen sturen.
Dus Sander...........don't worry en ga gewoon mee, want we maken er een hartstikke leuk weekend van met lekker eten en drinken en ................ouwehoeren en autorijden.

Vr. Gr.
Corvette
- Downforce Hans
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
[img:31:28]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/ ... rocker.gif[/img]
- Corvette
- Downforce Hans
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Hans, je bent me er nondeju één zeg [img:54:20]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/ ... /zwhip.gif[/img] [img:33:30]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/ ... s/punk.gif[/img]