Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door GTRene » 08 apr 2014, 16:45

:TV kijken:
tijdje terug die vent die de zwarte piet toespeelt nog op TV gezien, ging toen dacht ik over geld vangen ivm antieke slavernij verhalen...je zou ze toch :hammer:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 09 apr 2014, 14:01

http://www.nu.nl/economie/3747748/shell ... ljard.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoe denken anti Shell demonstranten hier over? Ze worden uiteindelijk indirect 'betaald' door Shell. :D

GTRene

Bericht door GTRene » 10 apr 2014, 18:52

Marokkanen boos om fraudeverzoek
hoorde vroeger wel eens dat sommige bv veel geld (o.a. ook van bv criminele activiteiten) voor bv hun andere huis in Marokko en of daar wat leuks extra hebben e.d. en hier ook nog eens lekker incasseren e.d.

dus geen wonder en of eindelijk eens zo'n verzoek uit NL, Marokko werkt namelijk ook niet snel mee dacht ik?

Afbeelding
AMSTERDAM -
Een Amsterdamse belangenclub voor Marokkanen probeert een onderzoek van de Sociale Verzekeringsbank (SVB) naar uitkeringsfraude te dwarsbomen.

De SVB vraagt Marokkaanse 65-plussers met een Aanvullende Inkomstenvoorziening Ouderen (AIO) om hun Marokkaanse identiteitsnummer, om zo te controleren of ze niet in Marokko nog spaargeld, huizen of grond hebben. Maar de belangenclub roept de Marokkaanse gemeenschap op om die gegevens achter te houden.
„Hiermee wordt bij voorbaat de hele Marokkaanse gemeenschap beschuldigd”, zegt voorzitter Abdou Menebhi van het Euro-mediterraan Centrum voor Migratie en Ontwikkeling (Emcemo). „Wij zijn niet voor frauderen, maar tegen de methodiek. Je moet alleen zo'n nummer vragen bij een individu, als er een verdenking is van fraude. Dit is geen normale behandeling.” Hij vindt het raar dat een Nederlandse instantie eigenhandig onderzoek kan doen in Marokko.
De naar schatting 8000 ontvangers van de toelage krijgen daarom het dringende advies om hun Marokkaanse identiteitsnummer, het zogeheten carte Idente National, niet prijs te geven. Aankomende vrijdag organiseert de belangenclub een bijeenkomst in een moskee in Slotervaart om betrokkenen verder voor te lichten.
De AIO is een regeling bedoeld voor senioren met een ontoereikend pensioen en weinig eigen vermogen. Met de toelage wordt de AOW aangevuld tot het minimuminkomen. Daarbij is het natuurlijk wel verplicht om eventuele buitenlandse eigendommen of spaargeld te melden.
Volgens een woordvoerster van de verzekeringsbank krijgen uiteindelijk alle klanten die een AIO ontvangen een brief. Maar omdat het verwerken van de brieven en eventuele vervolgonderzoeken veel tijd en mankracht vergen, kunnen niet alle klanten tegelijk aangeschreven worden. Daarom worden bepaalde groepen aangeschreven. Vorig jaar zijn er bijvoorbeeld brieven verstuurd aan voornamelijk mensen met een Surinaamse achtergrond.
De PVV heeft Kamervragen gesteld over de kwestie.
hup, meteen staan ze klaar met Discriminatie oid :bag:
wat moeten wij Nederlanders dan niet vinden van hen, die dat om bijna alles roeptoeteren als je eens wijst of ze op hun gedrag aanspreekt of wat ook.

NL moet meer kracht tonen en harder optreden (duidelijk) en meer verplichten, helemaal naar niet bereidwillend volk van welke afkomst ook!
en al helemaal als belastingbetalers uit zo'n land je ook nog eens voeden en onderdak geven en vrij veel vrijheid van... enz

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2248 ... oek__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

eneuh, zal me ook nog niet eens verbazen dat
Centrum voor Migratie en Ontwikkeling (Emcemo)
die groep door subsidies wordt onderhouden oid...dat zou dan helemaal van lotje zijn.

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 10 apr 2014, 21:10

Snap het nou Rene daar zijn ze te stom, te achterlijk en te bang voor omwille van buitenlandse "vriendjes" want anders komen ze tegenover het buitenland in een slecht daglicht te staan :tooth: Conformiteit is tegenwoordig de norm ipv moraliteit.

Conformity is doing what everybody else is doing regardless of what is right

Morality is doing what is right regardless of what everybody is doing

GTRene

Bericht door GTRene » 12 apr 2014, 12:48

even heel wat anders, lees ik nou dat elk huishouden miljonair zou kunnen zijn als...? :mrgreen:
Volgens het CBS had in 2012 de rijkste 1 procent van Nederland (74 duizend huishoudens) 273 miljard euro vermogen. Dat is 23,4 procent van het totaal, goed voor gemiddeld 3,7 miljoen euro per huishouden. Het totale vermogen in Nederland - aandelen, bank- en spaarrekeningen, huizen en andere bezittingen, behalve de pensioenen - was in dat jaar 1.166 miljard euro.
Nederland staat te boek als een egalitair land, maar tijdens de crisis is de ongelijkheid groter geworden. De rijkste 1 procent bezit bijna een kwart van het totale vermogen, waarmee de verdeling tussen arm en rijk internationaal tot de scheefste behoort. Voor de crisis hadden de allerrijksten nog ruim eenvijfde van het vermogen
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2680/Eco ... ogen.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.joop.nl/economie/detail/arti ... nd_groeit/" onclick="window.open(this.href);return false;

Snipe

Bericht door Snipe » 12 apr 2014, 13:05

GTRene schreef:even heel wat anders, lees ik nou dat elk huishouden miljonair zou kunnen zijn als...? :mrgreen:
Nee. Als je het bedrag (1.166 miljard) deelt door het aantal huishoudens in Nederland (7,51 miljoen) kom je op een gemiddeld 'vermogen' van iets meer dan 150.000 euro per huishouden.

GTRene

Bericht door GTRene » 12 apr 2014, 13:12

Snipe schreef:
GTRene schreef:even heel wat anders, lees ik nou dat elk huishouden miljonair zou kunnen zijn als...? :mrgreen:
Nee. Als je het bedrag (1.166 miljard) deelt door het aantal huishoudens in Nederland (7,51 miljoen) kom je op een gemiddeld 'vermogen' van iets meer dan 150.000 euro per huishouden.
ow wacht, ik snap het al, ze bedoelen over die 74.000 rijkste huishoudens verdeeld, ik dacht al, das wel heel veel.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 13 apr 2014, 09:53

Ik hoop dat die Beertema écht concrete voorbeelden aan die Bussemakers kan tonen.
Het zou MIJ iig niks verbazen, dat 't zo gaat, wat Beertema hier vertelt.
http://www.nujij.nl/algemeen/scholen-wi ... 0389.lynkx" onclick="window.open(this.href);return false;

Hypocriet zooitje, maar dat wisten we al:)

GTRene

Bericht door GTRene » 13 apr 2014, 11:07

idd...

In Zweden schijnt het nog een stukje erger te zijn...schrikbarend wat daar gebeurd en ook in vele andere landen trouwens.
wat je daar ziet hoor je de laatste jaren ook steeds meer in NL, gelukkig niet zo erg als in bv Zweden maar het zou niemand verbazen als het ook meer en meer (ipv minder minder) in NL komt, heel langzaam als een verstikkend iets om je nek.

Ze lijken in Zweden nog toleranter dan in NL wat bijna onmogelijk lijkt maar zo ik dat lees wel.
De grootste Zweedse moslimorganisatie eist met de Koran in de hand dat de gelijke behandeling van mannen en vrouwen wordt afgeschaft.

Malmö, met circa 300.000 inwoners de op twee na grootste stad van Zweden, is voor heel Europa het trieste voorbeeld van waar de totaal mislukte integratie van hoofdzakelijk islamitische immigranten toe leidt. De stad, waar inmiddels 30% van de inwoners van Malmö moslim is, lijdt onder een ware explosie van antisemitisme en criminaliteit. Volgens het Zweedse centrum voor Preventie van Criminele Delicten werd in 2012 1 op 4 (!) inwoners van Malmö slachtoffer van een misdrijf. Iedere maand worden er volgens de politie zo'n 200 mensen midden op straat beroofd, waardoor met name bejaarden hun huizen niet meer durven te verlaten.

Nog maar 40% van de inwoners van Malmö is Zweeds. De Noorse media noemen de stad daarom cynisch 'het Chicago van het Noorden'. De stad is er een in een steeds langer wordende rij van Europese steden waar het al gevolg van de massale toestroom van immigranten steeds slechter toeven is. Net als in bijvoorbeeld EU hoofdstad Brussel ontvluchten Joden Malmö omdat het met de dag onveiliger voor hen wordt. In een willekeurige Duitse stad zoals Nürnberg bestaat de bevolking voor 40% uit immigranten en in sommige wijken al voor 70%. Het immigrantenaandeel in de criminaliteit licht zelfs boven de 80%.
Steeds hogere eisen

Het Sveriges Muslimska Förbund, met 70.000 leden de grootste islamitische organisatie van het land, eist al langer de aanpassing van de Zweedse wetten aan de moslims. Zo wil men de 'beledigende en zondige seksuele voorlichting' afschaffen, moeten er geen gemeenschappelijke zwemlessen aan jongens en meisjes meer worden gegeven en moeten zwembaden en sauna's speciale vrouwendagen organiseren. Tijdens het vrijdaggebed moeten moslims vrij krijgen van hun werk en voor de bouw van nieuwe moskeeën worden rentevrije leningen geëist. Bovendien moet de gelijkstelling van man en vrouw -in ieder geval voor moslims- worden geschrapt.

Europa buigt voor de islam

In Zweden en Malmö zijn talloze dieprode waarschuwingssignalen te zien waar het ook in de rest van Europa naar toe gaat als de landen ruim baan blijven geven aan de overheersende religie van de meeste immigranten: de islam. Stap voor stap worden overal soms moeizaam verworven rechten, wetten en regels, het hele justitiële systeem en zelfs de totale cultuur aangepast aan de eisen van moslims en de streng islamitische Sharia. Zoals we al vaker hebben laten zien is het massa-immigratie programma van de Europese Unie juist bedoeld om de identiteit en eigenheid van de oorspronkelijke volken kapot te maken, zodat er uiteindelijk een politieke Unie kan worden opgericht.
http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... mmigranten" onclick="window.open(this.href);return false;

zoek voor de aardigheid eens op bv Zweden en Islam oid...die verhalen wat je tegen komt :shock:

ook op de bekende site ;-) maar wel serieus.

http://niburu.co/index.php?option=com_c ... &Itemid=23" onclick="window.open(this.href);return false;
Het gaat nog veel verder. Uiteraard wordt er veel kritiek geleverd, maar dit gebeurt veelal door mensen die dat anoniem doen via de verschillende mogelijkheden die internet biedt.

Echter, één van de grootste kranten in Zweden, Expressen, huurde een groep professionele hackers in en kwam op die manier achter de naam en adresgegevens van mensen die kritiek uiten op ofwel de Islam ofwel de immigratie of beiden.

Zoals je in onderstaande video kunt zien wordt er vervolgens een verslaggever en een cameraman naar een dergelijk adres gestuurd en bellen ze aan bij de nietsvermoedende bewoner.

De volgende dag staan hun gegevens met vette letters afgedrukt in de krant, soms zelf met foto en worden ze volkomen verketterd. Een soort variant van de beruchte gedachtenpolitie. Dit heeft in de praktijk er al toe geleid dat iemand zijn baan is kwijtgeraakt.

Waar in een "normale" maatschappij de krant onmiddellijk zou worden verboden vanwege illegale praktijken is het omgekeerde het geval. De slachtoffers die niets anders deden dan gebruikmaken van hun recht op vrije meningsuiting worden aan alle kanten bestraft en de daders gaan volkomen vrijuit omdat ze “politiek correct” hebben gehandeld.

Ouders in Zweden waarschuwen hun kinderen om zich in de buitenwereld verre te houden van discussies over Islam of immigratie. Een aantal mensen, waaronder journalisten, zijn het land al ontvlucht vanwege de gevolgen van het geven van kritiek of hun mening.

Zo zijn er mensen die zich ernstig zorgen maken over de schrikbarende verkrachtingscijfers in Zweden. Op Zuid Afrika na loop je als vrouw het grootste risico om in Zweden verkracht te worden. Statistische gegevens geven aan dat één op de vier vrouwen in Zweden verkracht zal worden. Volgens diezelfde statistieken wordt 77 procent van al die verkrachtingen begaan door moslims.
hoe kunnen westerse landen het zo ver laten gaan?
daar kan ik niet bij, dat is geen Integratie maar willen overheersen, het paard van Troje is het niet immers ze zijn er behoorlijk open over, toch laten ze ze gewoon binnen en lekker hun gang gaan, veelal ten koste van de oorspronkelijke bewoners en of mensen die wel wilden Integreren maar onder druk komen te staan van de groeiende groep meer extremisten uit angst.

HJ2

Bericht door HJ2 » 13 apr 2014, 12:18

In de regio bijlage van het AD lees ik zojuist dat de meest populaire Jongensnaam in Den-Haag ' Mohammed is) Die komt 3x in de top 10 voor, zij het met iets andere schrijfwijze...

Luco

Bericht door Luco » 13 apr 2014, 12:30

Ik denk dat ik ook moslim wort.
If you can't beat them, join them.

En dan natuurlijk als beloning 72 fantastisch mooie maagden :tooth:

GTRene

Bericht door GTRene » 13 apr 2014, 12:41

worden er steeds meer, van 7 naar :mrgreen:

volgens mij zijn die maagden al lang verbruikt/gebruikt in hun (dream on) walhalla,
gaan ze niet voor kwaliteit maar kwantiteit :mrgreen:

glnk

Bericht door glnk » 13 apr 2014, 12:49

Hopelijk gaan veel Nederlanders PVV stemmen.

Luco

Bericht door Luco » 13 apr 2014, 12:50

Het heeft meer voordelen he

Uitkering
Je mag mensen beroven en je krijgt dan een bakkie thee
Als iemand iets zegt wat je niet bevalt, ga je iets schreeuwen over discriminatie
Je mag straffeloos meisjes volblaffen

Inens weet je het, je wordt Marokkaan :lol:

Fernando

Bericht door Fernando » 13 apr 2014, 12:52

Ik vraag me altijd af wat die 72 maagden verkeerd gedaan hebben.....

GTRene

Bericht door GTRene » 13 apr 2014, 12:59

wellicht omdat ze vrouw zijn en veelal onderdrukt worden, althans de man staat boven de vrouw dacht ik...voor 'hen' dan.

wat staat er eigenlijk voor een vrouw te wachten als die overlijden door?

daar kan ik me zo niks van herinneren of daar iets voor geregeld is :hmmm:

JP

Bericht door JP » 13 apr 2014, 13:08

Luco schreef:Ik denk dat ik ook moslim wort.

Lijkt me verschrikkelijk......72 x zo'n bloedend wicht, dat daarna wat in huilen uitbarst omdat het toch o zo'n pijn deed...... :nah:

Riceaux

Bericht door Riceaux » 13 apr 2014, 13:11

JP schreef:

Lijkt me verschrikkelijk......72 x zo'n bloedend wicht, dat daarna wat in huilen uitbarst omdat het toch o zo'n pijn deed...... :nah:
Inderdaad, bah :kotsen: En ze hebben het ook heel tactisch nooit over het geslacht of de soort.

GTRene

Bericht door GTRene » 13 apr 2014, 13:13

owja...nu je het zegt :mrgreen:
het kunnen ook mannen zijn die nog maagd zijn :bag:
lol, kunnen ze zich hun lol op daar... :lollerdelol:

wellicht zijn ze dat al gewend...
en verkrachten ze daarom vrouwen om het weer wat in balans te brengen voor hun peace of mind...
bah.
Laatst gewijzigd door GTRene op 13 apr 2014, 13:17, 2 keer totaal gewijzigd.

Luco

Bericht door Luco » 13 apr 2014, 13:14

JP schreef:

Als ze janken mag je ze toch slaan :tooth:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 13 apr 2014, 13:36

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2250 ... God__.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Klasse-justitie werd nog nooit beter gedemonstreerd als hierboven..............

GTRene

Bericht door GTRene » 13 apr 2014, 13:42

zo lijkt het idd wel, ze hebben schijnbaar vele maten :ongeveer als: waarmee gemeten wordt.
Paarlberg leeft als God in Frankrijk
wel 'goed' gekozen trouwens.

GTRene

Bericht door GTRene » 15 apr 2014, 12:06

zijn we toch nog ergens de beste in...
Nederland meest asielvriendelijk van Europa
Kijk, dat is nog eens goed nieuws. Nergens in Europa komen asielzoekers in zo'n warm bad terecht als in Nederland. Van alle landen in Europa gunt Nederland asielzoekers de meeste verblijfsvergunningen. In 2012 werd 40% van de aanvragen ingewilligd en in 2013 maar liefst 58%. Wopwop, bitches! Net Oprah Winfrey met verblijfsvergunningen, dit kleine landje. Jij krijgt een verblijfsvergunning! Jij krijgt een verblijfsvergunning! Iedereen krijgt een verblijfsvergunning! Het gemiddelde in de rest van Europa zou op ongeveer 27% liggen. De rest van Europa is een onfatsoenlijke hufter zonder beschaving. En wij doen het ook voor de kindertjes, mensen. Voor de kindertjes. Het kinderpardon gaat namelijk gewoon lekker. Zo zijn wij, in dit gastvrije land. En de mensen die verantwoordelijk zijn voor de asielaanvragen, zijn supernederig. Volgens hens ligt het niet aan hun grote hart, hun enorme sympathie of de neiging van Nederland om iedereen een vruchtje te laten meeplukken van onze welvaart, maar komt het door de Europese regelgeving. Awww, wat sympathiek. Befehl ist befehl, maar dan omdat het welkomstcomité niet met de eer wil strijken. Dat siert ze, die importinstanties. Afijn, als je uitgeprocedeerd wordt in Nederland, moet je echt niet zeiken. Want als je als asielzoeker zelfs niet valt onder de zeer ruimhartige criteria die Nederland hanteert voor een verblijfsvergunning, verdien je hem gewoon echt niet. Je krijgt in Nederland makkelijker een verblijfsvergunning dan toestemming om een dakkapel te bouwen. Schijnbaar. Dat je het even weet, Anja Meulebelt. Ga lekker in de Rest van Europa protesteren, want in Nederland verzorgen we onze asielzoekers uitstekend. Iemand nog een verblijfsvergunning? Een uitkering? Alles moet weg!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... ndeli.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 15 apr 2014, 12:08

en ow, hier zijn we :ongeveer als: ook goed in>
Griekse schulden mogelijk kwijtschelden
Dijsselbloem houdt er rekening mee dat het geleende geld niet terugkomt
Nederland krijgt de miljardenlening aan Griekenland mogelijk nooit geheel terug. Volgens voorzitter van de Eurogroep en minister van Financiën Jeroen Dijsselbloem (PvdA) is het denkbaar dat Europa de schulden moet kwijtschelden.
Dat heeft Dijsselbloem donderdag gezegd in een interview met de Griekse krant Kathimerini.

Meer doen

‘De eurolanden zijn bereid om - zo nodig - meer te doen om Griekenland te helpen,’ zei Dijsselbloem als antwoord op de vraag of de EU Griekse schulden wil kwijtschelden.

'Terwijl Griekenland bijna niets doet om de economie te hervormen, blijven er stemmen opgaan om de Griekse schuld aan Europa kwijt te schelden.' Lees het commentaar Kwijtschelding lost Griekse tragedie niet op van Michiel Dijkstra
Dijsselbloem vindt ook dat Athene meer tijd verdient om de begroting op orde te krijgen.

3 miljard

In november zei Dijsselbloem nog dat hij niets ziet in het kwijtschelden van de schulden van Griekenland.

Europa leende het bijna failliete Griekenland opnieuw 50 miljard euro, waarvan zo’n 34 miljard meteen werd overgemaakt. Nederland staat garant voor ruim 3 miljard euro.
http://www.elsevier.nl/Europese-Unie/ni ... -1263737W/" onclick="window.open(this.href);return false;

glnk

Bericht door glnk » 15 apr 2014, 12:15

Godverdomme wat hebben ze er een puinhoop van gemaakt.

Plaats reactie