Roep maar wat, I'm in!glnk schreef:Nieuwe driving fun hotlap competitie?
Assetto Corsa!!!
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Re: Assetto Corsa!!!
- glnk
Imola met de Lotus Exige 240R Stage 3

http://www.radiators-champ.com/RSRLiveT ... riends=all" onclick="window.open(this.href);return false;
Er staan nog geen laps geregistreerd

http://www.radiators-champ.com/RSRLiveT ... riends=all" onclick="window.open(this.href);return false;
Er staan nog geen laps geregistreerd

- glnk
Hm er is iets mis met de RSR Livetiming pagina. Ingame zijn er wel degelijk tijden te zien. Een maat van mij uit Frankrijk heeft de P1 positie te pakken:
Dit is de juiste pagina:
http://www.radiators-champ.com/RSRLiveT ... k=2&car=79" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit is de juiste pagina:
http://www.radiators-champ.com/RSRLiveT ... k=2&car=79" onclick="window.open(this.href);return false;
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Oké. Top.matthyssie schreef:+1, geen twijfel over.Thomas schreef:Werkt prima met die specs.

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Hier een soundmod voor de 312T waardoor ie nu agressiever/mechanischer/beetje voller stoerder klinkt.
Er staat dat je 'm moet plaatsen in:
Steam\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars\ferrari_312t\sfx
Maar die pakte hij bij mij niet. Dus toen gewoon in :
\Steam\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars\ferrari_312t
gedaan en voilá.
Wat 'n heerlijk smijt en driftijzer is de 312T toch. Ik heb 'm op hardslicks en de achterste ARB wat verhoogd en de achterspoiler verlaagd. Zat ook te kloten met 't diff van 25% power naar 35. Maar dat laatste werd ie te loose van. Kortom wat 'n ding.
Er staat dat je 'm moet plaatsen in:
Steam\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars\ferrari_312t\sfx
Maar die pakte hij bij mij niet. Dus toen gewoon in :
\Steam\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars\ferrari_312t
gedaan en voilá.
Wat 'n heerlijk smijt en driftijzer is de 312T toch. Ik heb 'm op hardslicks en de achterste ARB wat verhoogd en de achterspoiler verlaagd. Zat ook te kloten met 't diff van 25% power naar 35. Maar dat laatste werd ie te loose van. Kortom wat 'n ding.

- Joël D.
Zo. Net gekocht. Fantastisch spel.
Stuurtje doet het nu ook goed.
Ik zag dat je ook de livery kan aanpassen, dus daar ga ik nu maar ff mee kloten.

Ik zag dat je ook de livery kan aanpassen, dus daar ga ik nu maar ff mee kloten.

- Robin
De soundmod voor de 312T staat hier, was ik vergeten
http://www.assettocorsa.net/forum/index ... rnal.7984/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat me opvalt met de 312T op soft slicks dat ze na 'n rondje of 5 rammen eigenlijk naar de kloten zijn, ook al laat je ze afkoelen???
Kortom voor 'n echte race de hardslicks die in beginsel eerst minder tractrie en grip bieden.
Heb de achterbandpressure verhoogd om de temperatuur te dempen. En 't diff op power naar 35% ipv 25%, toch wel lekker. Als je 'm op 15% zet heb je initieel onderstuur op halfgas naar volgas, je zou denken dat je met 'n dikker diff juist meer onderstuur(hij wil eerst rechtdoor en daarna komt de kont op power) verwacht. Coast is ook 'n 'feest', hou die maar laag(stock dus) , want anders is 't bij gaslos etc een Moeilijksma om op de baan te houden. Qua overstuur dus.
Mijn theorieën, snijden die hout? Als iemand andere info heeft, graag.
Topkar 312T , ik rijd dat ding alleen maar...Silverstone/Int, Vallelunga en Mugello...

http://www.assettocorsa.net/forum/index ... rnal.7984/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat me opvalt met de 312T op soft slicks dat ze na 'n rondje of 5 rammen eigenlijk naar de kloten zijn, ook al laat je ze afkoelen???
Kortom voor 'n echte race de hardslicks die in beginsel eerst minder tractrie en grip bieden.
Heb de achterbandpressure verhoogd om de temperatuur te dempen. En 't diff op power naar 35% ipv 25%, toch wel lekker. Als je 'm op 15% zet heb je initieel onderstuur op halfgas naar volgas, je zou denken dat je met 'n dikker diff juist meer onderstuur(hij wil eerst rechtdoor en daarna komt de kont op power) verwacht. Coast is ook 'n 'feest', hou die maar laag(stock dus) , want anders is 't bij gaslos etc een Moeilijksma om op de baan te houden. Qua overstuur dus.
Mijn theorieën, snijden die hout? Als iemand andere info heeft, graag.
Topkar 312T , ik rijd dat ding alleen maar...Silverstone/Int, Vallelunga en Mugello...

- Joël D.
- Joël D.
Ik zie trouwens dat ik overal (behalve op de achterkant...........) de kleuren verkeerd om heb zitten. 

- Robin
Joel , mooi gedaan.
Vraagje;ik heb bijv van de 458 heel veel skins van anderen gedownload, maar 't viel me op dat bij de basis/standaardkleuren op de 458 de wielen(daardoor) soms totaal zwart zijn ipv het standaard ingame gunmetal. Hoe verander ik dat? Kan dat?
Ik heb bijv een rode met zwart dak, die heeft zwarte wielen, in 't begin had ie de gunmetal wielen. Hoe breng ik die gunmetal wielen er weer op?
Vraagje;ik heb bijv van de 458 heel veel skins van anderen gedownload, maar 't viel me op dat bij de basis/standaardkleuren op de 458 de wielen(daardoor) soms totaal zwart zijn ipv het standaard ingame gunmetal. Hoe verander ik dat? Kan dat?
Ik heb bijv een rode met zwart dak, die heeft zwarte wielen, in 't begin had ie de gunmetal wielen. Hoe breng ik die gunmetal wielen er weer op?
- WJ
De velgen(kleur) is volgensmij onderdeel van de skin. Dus als iemand bij ze paarse auto, roze wielen heeft gekleurd dan zit je daar aan vast.
- Robin
Duidelijk, maar door toevoeging van gedownloade skins ben ik dus een paar stock/oem combo's kwijt zegmaar.WJ schreef:De velgen(kleur) is volgensmij onderdeel van de skin. Dus als iemand bij ze paarse auto, roze wielen heeft gekleurd dan zit je daar aan vast.
wit met gunmetal wielen, kwijt, nu zwarte wielen.
geel met gunmetal, kwijt nu zwart
geel zwartdak, gunmetal kwijt , nu zwart
rood zwartdak gunmetal kwijt , nu zwart
?
- Joël D.
Altijd een back-up maken voordat je gaat modden. 
Ik zal even kijken waar de velgen vandaan komen.

Ik zal even kijken waar de velgen vandaan komen.
- Joël D.
- Robin
Mooi man. Ik heb ongeveer 15 E30 M3 GrA/DTM skins waaronder ook een Jägermeistertje:)
Voor wie de 312T te electrisch/electronisch vindt klinken, heeft dollarSeth op 't AC supportforum weer een updated version. Nog voller/stoerder/agressiever. Een must voor diegene die de 312T standaard te nep vindt klinken(ik dus)
https://mega.co.nz/#!WgoFlbjb!IBtOUhtHA ... IaCL7IAbng" onclick="window.open(this.href);return false;
Donder 't hele verhaal in de 312T map(niet in de soundmap)
Steam\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars\ferrari_312t
Echt grandioos.
Voor wie de 312T te electrisch/electronisch vindt klinken, heeft dollarSeth op 't AC supportforum weer een updated version. Nog voller/stoerder/agressiever. Een must voor diegene die de 312T standaard te nep vindt klinken(ik dus)
https://mega.co.nz/#!WgoFlbjb!IBtOUhtHA ... IaCL7IAbng" onclick="window.open(this.href);return false;
Donder 't hele verhaal in de 312T map(niet in de soundmap)
Steam\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars\ferrari_312t
Echt grandioos.

- matthyssie
Top Robin. Maar ff proberen ergens deze week.
- matthyssie
Vind 't geluid nog niks...
...kom er nu achter dat ik de originele file verwijderd heb.
Vond hem standaard toch wel 't beste klinken. Nu klinkt-ie alsof-ie inhoudt? Alsof het ontzettend onregelmatig is. En hij is bij 9k rpm luider dan bij 13k.
...kom er nu achter dat ik de originele file verwijderd heb.

Vond hem standaard toch wel 't beste klinken. Nu klinkt-ie alsof-ie inhoudt? Alsof het ontzettend onregelmatig is. En hij is bij 9k rpm luider dan bij 13k.

- Robin
Huh? Die van mij klinkt agressief stoer en vol plus 'n beetje onregelmatig.
Die ik nu gebruik is van de laatste pagina(4)
Die ik nu gebruik is van de laatste pagina(4)
- matthyssie
Zal het nog eens proberen dan.
- Robin
Vanuit Steam kun je ook een terug naar standaard herstelling maken of hoe zoiets heet. Dan kijkt ie naar de game en wat er in beginsel in hoort en wat niet(dus knikkert ie als 't goed is die sound eruit en de standaard er weer in), maar kan even in Steam niet vinden wat ik zoek en hoe dat heet.
Iemand?
Iemand?
- matthyssie
Ik weet wat je bedoelt. Staat bij game-instellingen volgens mij. Ik ga dit dan ook maar doen. De sound is met die laatste update iets beter, maar ik vind het vreselijk. Klinkt net als een 2 takt brommer die niet lekker loopt man. 

- Robin
LOL zal aan mijn gehoor liggen dan.
(Maar ik snap je punt een beetje, maar de standaardsound is zo electrisch)
Ik rij met een headset. Jij ook?
Anyway er is een Nvidia (Beta) driver sinds 2 dagen. Ik zie geen FPS verbetering eigenlijk...
http://www.assettocorsa.net/forum/index ... 7-50.8304/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu heb ik 'n GTX760 kaart, kan dat SLI bij mij(met 'n andere nieuwe kaart ) ook op den duur?
Of heb ik de boel niet begrepen dat dat SLI een link(brug) tussen 2 kaarten(en meer power) is?

Ik rij met een headset. Jij ook?
Anyway er is een Nvidia (Beta) driver sinds 2 dagen. Ik zie geen FPS verbetering eigenlijk...
http://www.assettocorsa.net/forum/index ... 7-50.8304/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu heb ik 'n GTX760 kaart, kan dat SLI bij mij(met 'n andere nieuwe kaart ) ook op den duur?
Of heb ik de boel niet begrepen dat dat SLI een link(brug) tussen 2 kaarten(en meer power) is?
- matthyssie
Sli is indd 2 kaarten met een brug. De kaarten moeten wel dezelfde chip hebben (dus 2 dezelfde kaarten) en je mobo moet het ondersteunen.
Maar ik kan me niet voorstellen dat een enkele GTX760 het niet aankan?
Ik gebruik overigens een 5.1 speakerset...
- Robin
Ok zat ik goed:)matthyssie schreef:Sli is indd 2 kaarten met een brug. De kaarten moeten wel dezelfde chip hebben (dus 2 dezelfde kaarten) en je mobo moet het ondersteunen.
maar ik bedoel mijn video settings/FPS.
Met 12 stuks 312T op Imola met de Beta 337.50 heb ik 60-65 FPS soms 'n drop naar 45/50.
Terwijl ik ook bijna 200FPS(1 auto natuurlijk) kon halen met dezelfde settings. Nu moet ik wel zeggen dat die 45FPS niet zo stuttert als je zou denken, het is dat je 't weet adhv die FPS app aan de rechterkant...
Ja 'n speakerset, misschien vervormt dat meer tov een headset????
- matthyssie
Neuh, het is 100% zeker geen vervorming van m'n speakers oid. Het is gewoon echt het geluid van de auto...
Dit filmpje vanaf 1.40:
Dit klinkt toch voor geen meter man? Klinkt alsof hij ontzettend inhoudt/onregelmatig loopt.
Dit filmpje vanaf 1.40:
Dit klinkt toch voor geen meter man? Klinkt alsof hij ontzettend inhoudt/onregelmatig loopt.