je mag al niet veel meer de gewone bospaden op, laat staan gebaande paden verlaten in NL.
Niet echt een optie. Ik wil gewoon weer een jonge nette auto terug kopen en dan moet niet al het geld in de S2000 blijven zitten.Gijs Evo schreef:Had mooi de S2000 gehouden voor gooi en smijt werk
Nee dat was het niet hoor. Ik zat er gewoon niet lekker in. Mijn volgende auto wordt een klein cheap to run autootje. De Ignis past wat dat betreft wel in het plaatje, maar ik had er geen klik mee, vond de stoelen niet lekker zitten en vond de motor ook niet heel geweldig. Al met al niet helemaal mijn ding dus.Joopieboy schreef:Teveel verwend haha, ik had in het begin ook wat moeite vanuit de V40, maar ben er inmiddels helemaal aan gewend en zou niet meer terug willen naar zoveel luxe.
Petrolhead Tom schreef:(...). Mijn volgende auto wordt een klein cheap to run autootje.
Dat kan zeker, ik weet ook niet of jij wat breder bent dan ik? Want echt smal zijn ze wel haha. En motor is echt een toerenjanker, merkte een kameraad van mij vorige week ook. Die rijd een Fiesta ST en dat is toch allemaal wat logger. Dit is gewoon veel scherper en feller.Petrolhead Tom schreef:Nee dat was het niet hoor. Ik zat er gewoon niet lekker in. Mijn volgende auto wordt een klein cheap to run autootje. De Ignis past wat dat betreft wel in het plaatje, maar ik had er geen klik mee, vond de stoelen niet lekker zitten en vond de motor ook niet heel geweldig. Al met al niet helemaal mijn ding dus.Joopieboy schreef:Teveel verwend haha, ik had in het begin ook wat moeite vanuit de V40, maar ben er inmiddels helemaal aan gewend en zou niet meer terug willen naar zoveel luxe.
Sowieso Japans dus. Toyota iQ, lekker pittig. De Opel Vectra V6 die je in het begin ziet hield hem niet bijPetrolhead Tom schreef:Mijn volgende auto wordt een klein cheap to run autootje.
Hooguit een beetje plagen, TomPetrolhead Tom schreef:Dave, ik vind het uiterst vermakelijk dat jij probeert mij uit mijn tent te lokken met je uitspraken.
Ik wist niet dat jij die ambities had. Jij werkt toch bij dat advocatenkantoor tegenover Smudde?Petrolhead Tom schreef:Momenteel is het even onzeker wat de toekomst gaat brengen maar ben ik in de toekomst voornemens een kleine onderneming op te gaan zetten waarbij het hebben van een bepaalde soort auto een must is.
Joy schreef:Tom heeft een steile oprit van zeker 5 graden. Dan is een 4x4 gewoon noodzaak.
Hou op man. Van het winter was het er een keer -4.allen schreef:Joy schreef:Tom heeft een steile oprit van zeker 5 graden. Dan is een 4x4 gewoon noodzaak.
Petrolhead Tom schreef:Momenteel is het even onzeker wat de toekomst gaat brengen maar ben ik in de toekomst voornemens een kleine onderneming op te gaan zetten waarbij het hebben van een bepaalde soort auto een must is.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], jessedehaan, KoenM, TurboClouseau en 12 gasten