Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Riceaux

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Riceaux » 05 apr 2014, 20:20

Joy schreef:Maar voor Rico is het Nederlands een vreemde taal (want Gronings bloed) dus in dat opzicht doet ie het nog best aardig.
Drents toch?

Of je moet het over mij hebben. :tooth:

Joy

Bericht door Joy » 05 apr 2014, 20:22

Ok dat maakt het nog lastiger voor 'm. :mrgreen:

RVV

Bericht door RVV » 05 apr 2014, 20:31

glnk schreef:WAT IS JOUW PROBLEEM!!??

.
Je reageert ook als een Marokkaan. Volgens mij ben jij een "stille".

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 06 apr 2014, 10:57

De geldinzamelingsactie waar glnk mee kwam, voor die twee dooie criminelen is 'not done' in mijn ogen.

Dat er dan 'n paar totaal over messenger glnk heenvallen en lauw/niet reageren op die geldinzamelingsactie zegt mij ook weer genoeg.

:coffee:

RVV

Bericht door RVV » 06 apr 2014, 11:16

Nouja ik zo het zo, anders draait de overheid is indirect wij (belastinggeld) er voor op. Dus ik vind het prima.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 06 apr 2014, 11:22

Het staat hier met 377 pagina's vol wat mensen dwars zit.
Als er niet gereageerd wordt op iets, zal het niet de moeite zijn.

PD power

Bericht door PD power » 06 apr 2014, 11:25

Robin schreef:De geldinzamelingsactie waar glnk mee kwam, voor die twee dooie criminelen is 'not done' in mijn ogen.

Dat er dan 'n paar totaal over messenger glnk heenvallen en lauw/niet reageren op die geldinzamelingsactie zegt mij ook weer genoeg.

:thumbup:

PD power

Bericht door PD power » 06 apr 2014, 11:39

Bram schreef:Kost het jou wat dan? Naast de negatieve energie die je er nu aan besteedt?
Geld dan ook voor jou ten tijde van de Wilders "minder of meer" discussie, ohja, toen was het zgn politiek "correct" , dan mag het ineens.

Bram schreef:Dat is geen antwoord op m'n vraag
Sta je in de spiegel te kijken :mrgreen: Mister er omheen lullen himzelf.

Kijk dat @glnk hier net zo onhandig post als Wilders communiceert, klopt, maar om hem dan maar collectief in de hoek te zetten en af te zeiken, ook als ie wat zinnigs zegt, is natuurlijk minstens net zo kinderachtig, lijkt een beetje op "pesten" , dat zich daar dan zgn leraren hier voor lenen baart me zorgen, gewoon triest eiegenlijk.

Wat dat betreft kunnen Hielke, Luco en Robin, hier soms lekker fel reageren en bot uit de hoek komen, maar in een andere discussie kunnen ze het ook weer gewoon met elkaar eens zijn :thumbup:

glnk

Bericht door glnk » 06 apr 2014, 14:26

PD power schreef:Kijk dat @glnk hier net zo onhandig post als Wilders communiceert, klopt, maar om hem dan maar collectief in de hoek te zetten en af te zeiken, ook als ie wat zinnigs zegt, is natuurlijk minstens net zo kinderachtig, lijkt een beetje op "pesten" , dat zich daar dan zgn leraren hier voor lenen baart me zorgen, gewoon triest eiegenlijk.
Ik begrijp waarom de Marokkaanse jongeren het VMBO verlaten en geluk zoeken in criminaliteit. Ik zou ook hard weglopen voor dit soort leraren.

PD power

Bericht door PD power » 06 apr 2014, 17:36

glnk schreef:
PD power schreef:Kijk dat @glnk hier net zo onhandig post als Wilders communiceert, klopt, maar om hem dan maar collectief in de hoek te zetten en af te zeiken, ook als ie wat zinnigs zegt, is natuurlijk minstens net zo kinderachtig, lijkt een beetje op "pesten" , dat zich daar dan zgn leraren hier voor lenen baart me zorgen, gewoon triest eiegenlijk.
Ik begrijp waarom de Marokkaanse jongeren het VMBO verlaten en geluk zoeken in criminaliteit. Ik zou ook hard weglopen voor dit soort leraren.
Nou ik denk eerlijk gezegd, dat het gewoon aan hun zelf ligt, te lui en te beroerd om wat te doen, en thuis worden ze ook niet gemotiveerd, niks doen is eigenlijk hun eerste natuur geworden.

Peric

Bericht door Peric » 06 apr 2014, 17:42

Nog gekker.. anderen mogen het voor hun verdienen, dan komen ze het daarna wel even ophalen..

Shakes

Bericht door Shakes » 06 apr 2014, 20:00

wat voor leraren Gink?

alt

Bericht door alt » 06 apr 2014, 20:17

ik denk dat het in genen zit bij de criminele Marokkanen.
Ouders kunnen weinig sturen als kinderen hun eigen weg willen gaan, vooral als dat de verkeerde weg is.
Ook elk kind van een gezin heeft een eigen opvoedingsmethode nodig en dat is vaak moeilijk voor ouders om dat in te vullen.
Want je moet als ouder dan voor elk kind andere grenzen stellen of bij een ander kind zelfs over de grens pushen.

De politiek denkt problemen op te lossen met geld, subsidie & geitewollensokken broeders op het probleem te zetten.
Dat werkt niet, maar zoals alles wat ambtenaren doen zij alles volgens de regels uit het boekje.
De enigste fantasie die ambtenaren hebben is namen bedenken voor problemen & meer niet.
Als een bedrijf zo'n probleem had en het op deze manier tracht op te lossen, dan is het binnen de kortste keren failliet.

Ik ben fan glnk.

GTRene

Bericht door GTRene » 07 apr 2014, 16:46

had er zelf ook nog niks over gehoord...bewust doodgezwegen voor NL ?
Afgelopen vrijdag vond er een enorme demonstratie plaats in Brussel. Naar schatting waren er 25.000 (volgens de politie) tot 50.000 (volgens de organisatie) demonstranten op de been. De demonstratie ontaardde in geweld. Er vielen 27 gewonden. Het ging er zeer heftig aan toe, zoals te zien is op deze beelden op Twitter.

Dikke kans dat u hier niets van meegekregen heeft. De gevestigde media vonden het beter dat u er niet veel over hoorde. Slechts hier en daar verscheen een klein berichtje. Uit deze summiere informatie valt niet te begrijpen waarom die demonstratie nu precies georganiseerd werd. Vreemd, want ook de Nederlandse vakbond, de FNV, had, met tweeduizend mensen, aan de demonstratie mee gedaan, en die hadden precies omschreven waarvoor wat hen betreft die demonstratie diende:

“Europa leeft onder onze leden”, zegt FNV-voorzitter Ton Heerts. “De crisis en de gevolgen van de strikte bezuinigingsnorm laten zich voelen. In Europa leeft nu 25 procent van de mensen in armoede, en zijn er miljoenen banen verloren gegaan. Zeker ook in de publieke sector in Nederland worden door de bezuinigingen tienduizenden banen vernietigd, bijvoorbeeld in de zorg. Dat is desastreus voor de koopkracht van mensen. We zetten dan ook alles op alles om te bewerkstelligen dat Europa investeert in een gezamenlijk banenplan van de Europese vakverenigingen.”

Over de achterliggende reden van dit alles, spreekt Ton Heertz niet: Dat zijn de open grenzen binnen de EU, waardoor bijvoorbeeld in Nederland de Nederlanders werkloos raken, ook bijvoorbeeld Nederlandse Marokkanen niet aan de bak zullen komen, want iedereen wordt vervangen door spotgoedkope Roemenen en Bulgaren. Eén blik op de verschillen in de minimumlonen binnen de EU en je weet waar het werkelijke probleem ligt. De open grenzen, waarover de bevolkingen van de EU landen nooit om een mening is gevraagd, maken nu dat de werkelijke lonen in Europa dalen. En daar ging die demo in Brussel over.

De zure ironie is dat die lonen met name enorm gedaald zijn in die landen, waarvan werd beloofd dat ze door de open grenzen erop vooruit zouden gaan. Maar de lonen zijn overal gedaald, ook in Nederland:

The union body says that real wages, adjusted for inflation, have fallen in 18 out of 28 EU member states since 2009 – by 23% in Greece, 12% in Hungary, over 6% in Spain and Portugal and over 4% in the Netherlands and the UK.

Als we willen blijven werken, moeten we dus voor veel minder geld blijven werken. Maar ook de arme EU landen moeten voor nog veel minder geld werken. Met als gevolg dat de werkloosheid nog meer toeneemt, en de armoedestroom nog harder gaat:

EU unemployment in February was running at 10.6% and 22.9% for those under 25-years-old. In Greece and Spain, the jobless rate is more than a quarter, and unemployment is above 50%.

We zijn dus in een loose-loose situatie terecht gekomen. Er kan alleen iets aan veranderen als de mensen die nog werk hebben massaal aan de noodrem gaan trekken.

Precies om die reden gingen 25-50.000 arbeiders de straat op in Brussel, om te demonstreren. En precies om die reden weigeren de EU gezinde media aan de vooravond van Europese verkiezingen uitgebreid in te gaan op deze zeer relevante, en brandbare volksopstand.

Opdat u het maar niet weet.

Hieronder nog wat Youtube beelden van de demonstratie van vrijdag.

http://joostniemoller.nl/2014/04/enorme ... a-zwijgen/" onclick="window.open(this.href);return false;

350 Z

Bericht door 350 Z » 07 apr 2014, 17:46

Tja media is per definite links en word aangestuurd door de linkse politiek.
Selectieve berichtgeving .... ipv goede journalistiek ...

Hielke

Bericht door Hielke » 07 apr 2014, 17:47

Zo! Terugkoppen van die steen was een slecht idee.

GTRene

Bericht door GTRene » 07 apr 2014, 21:19

Hielke schreef:Zo! Terugkoppen van die steen was een slecht idee.
zo kreeg ik ooit toen ik een jaar of 14 was zo'n volle steen en dan iets harder vol tegen mijn slaap aan gegooid door een bouwvakker, die een oud pand aan het slopen was en bezig was daar boven de schoorsteen te ontmantelen bij de top
en ik en mijn neefje wat ruitjes die uit dat oude pand kwamen aan het mikken waren een eindje buiten dat oude pand...

die kerel wilde ons vast alleen laten schrikken of attentie vragen, maar die volle baksteen raakte mij dus keihard vol op mijn slaap...
ik viel niet eens om, voelde een heel doffe dreun...met mijn hand toen naar mijn hoofd en zag in mijn hand veel bloed...toen keek ik naar waar die steen vandaan kwam en zag daar boven bij de schoorsteen die bouwvakker verschrikt naar mij kijken zo van...zo had ik dat niet bedoeld.

Toen zijn we naar mijn neefjes huis gelopen (was in Holten) en mijn tantje verzorgde de wond en dat was het :mrgreen: zo ging dat vroeger, iets van, had je daar maar niet moeten komen.

tegenwoordig zou zo'n iemand voor het gerecht komen voor bv doodslag oid ;-) anyway dat was 1 van de zoveel harde klappen op/tegen mijn kop die ik als kind heb doorstaan. :bag:

best vaak een Engel op mijn schouder gehad zeg maar.

alt

Bericht door alt » 08 apr 2014, 08:49

Zo leer je kinderen & grote mensen verantwoording voor hun gedrag nemen.
Niet altijd de schuld op aan ander afschuiven.
Dat is politiek goedlinks denken.

Drie werf hoera voor je tante, René.

RobS

Bericht door RobS » 08 apr 2014, 10:42

Wat vinden we van alle bankiers die links en rechts op niet natuurlijke wijze dood gaan.

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... n-vermoord" onclick="window.open(this.href);return false;

Luco

Bericht door Luco » 08 apr 2014, 11:02

Had Rene ook al iets van gepost.

Ach, laat ik het zo zeggen, wat mij betreft mogen alle banken opgedoekt worden, grootste oplichters die er zijn.

GTRene

Bericht door GTRene » 08 apr 2014, 11:27

in een ander draadje idd, ze zijn overigens al bij nr 16...
en natuurlijk wat complot theorieën.

zoals altijd, de bronnen onder aan deze link>

http://niburu.co/index.php?option=com_c ... &Itemid=28" onclick="window.open(this.href);return false;

alt

Bericht door alt » 08 apr 2014, 13:24

Goed idee dat van die bankiers.
Lossen de bankiers toch het probleem zelf op.

GTRene

Bericht door GTRene » 08 apr 2014, 14:14

:mrgreen:
dat is waar, maar de spil/top die wellicht een veel grotere boef (kan zijn) gaat lekker 'door' bv hun zaken/handelen te verdoezelen wellicht.

zo'n schimmige wereld...
bij sommige moet alles op tafel komen (open) en anderen hoeven niks te laten zien, dan denk je...wie is nu de baas en of wie regeert en of wat laten jullie niet zien.

Luco

Bericht door Luco » 08 apr 2014, 14:22

Ik heb het al vaker gezegd, de wereld wordt geregeerd door een paar hele rijke mensen.
Ook de politiek is een grote schijn.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 08 apr 2014, 16:29

Afbeelding

Plaats reactie