Alleen wel even witte pinkers erop..

Je hebt een PBFabian schreef:Of je moet zaterdag even op mn werk langskomen, moet toch alleen maar wat auto'tjes verkopen dan, dus niet echt inspannend werk
Tja er stonden ook nog een setje 18" op mp te koop en het mooie was dat die 8J en 9J waren wat natuurlijk perfect is voor achter! Alleen waren dit het nieuwe type velg wat ikzelf gewoon iets minder mooi vind en ik was bang van de Z een joker te maken met 18". De auto is gewoon meer op chique qua combi. Een zwarte met een rood interieur is bijvoorbeeld een heel ander verhaal 8) daar kun je gewoon een brutale bak van maken. Zoals gezegd zijn deze banden iets te smal en daardoor ook minder vullend in de wielkast. Het geeft dus nog een beetje een vertekend beeld. Mocht ik niet tevreden zijn met 225's erom dan gaat ie gewoon nog een cm of 2-3 omlaag desnoodsGTRene schreef:Staat hem super Niels deze foto is schitterend, mooie kleur zo zegal hadden de velgen nog mooier in 18 of 19inch geweest, maar staat hem stukken beter nu als eerst.
[img:2048:1536]http://xs315.xs.to/xs315/07194/PICT6657.JPG[/img]
En ik dacht dat ik al mazzel hadceet schreef:Daarom was ik ook nog eens 2x keer zo blij dat ik vorig jaar een setje originele Alpina Classic tegen het lijf liep.
En dat het een zgn staggered set was (8Jvoor &9Jachter
En dat ze opnieuw gecoat + gericht waren
En dat er ook nog eens vrijwel nieuwe Sportconti 2's om heen zaten.![]()
Heej veel plezier met de auto, en mooie combinatie zo 8)
We zullen het deze zomer zien. Zelf ben ik er wel blij mee maar vind het toch wel een nadeel dat er niet standaard een scherm is gemonteerd (en dat had ik toch wel verwachtFlatline schreef:dat dakje is inderdaad mooi, maar hoor ook van veel coupe rijders dat je in je in hoogzomer je kop erdoorheen verbrand.. oftewel.. ERG warm word. Veel hebben dan ook een afdekscherm ervoor..
De rust is al weer wedergekeerd bij jullie zie ikFabian schreef:Zo, net even met de auto gereden.
Automaat is toch wel ERUG lekker hoor, verdorieIk ben een echte automaat man, t is dat ik het niet vind horen bij de Coupe, maar het is wel lekker zeg.....
Rijdt prima! En Niels is nu ook overtuigd van het nut van de Eibach veren
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], nickdoesburg, Semrush [Bot], Thomas H, Will F. en 11 gasten