Maar.... Je ziet ze zo weinig rijden. Geloof ook dat er geen enkele op DF is.
Zijn ze onbetrouwbaar? Rijden ze niet lekker? Schrijven ze af als een dolle?
Inderdaad..indobesar schreef:Jammer dat in NL de IS350 niet is geleverd.
Redelijk onbekend, je ziet ze niet veel, weinig dealers.. dat helpt niet volgens mij. De motorisering is puik vind ik.. maar NL is doorgaans meer van ondermotoriseren heb ik het idee. De IS200 zie je in elk geval veel meer. Er zijn een paar verschillende soorten velgen bijvoorbeeld itt bijv bmw. Hetzelfde geldt voor de kleuren.. weinig keus, geen echte mooie bijzondere kleuren vind ik.Peric schreef:Ik kijk zelden in de sectie ´Japanse Sushi´ Markk. Had ook eerst de zoekfunctie moeten gebruiken.
Maar als velen zo positief zijn over deze auto, waarom rijden er dan zo weinig rond?
Was dat een handbak of automaat en welk bouwjaar, weet je dat nog?dvh schreef:Collega van me heeft na jaren versnellingsbakproblemen en een paar keer langs de snelweg stil te hebben gestaan de auto een harde schop richting de dealer gegeven.
Off topic, maar hier heb ik toch een andere ervaring. Ik heb een E90 330xd uit nov 2007 en er staat nu 180.000 km op. Ik ben eerste eigenaar en hij rijdt nog net zo goed als toen ik hem net had. Fijnste auto die ik ooit gehad heb. Ik ben wel zuinig op mijn auto's en heb er voornamelijk lange afstanden mee gereden.Fabian schreef:Hoge kmstand hoef je ook noet bang voor te zijn, heb er veel verkocht met standen rond de 160K, verbaasde me elke keer weer dat ze dan nog rijden als een nieuwe itt bijvoorbeeld een e90...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten