Ik ben dus Dennis kom uit oude wetering. Ben 25 jaar en beroeps chauffeur.
origineel 180pk
JD engineering chip 354PK 460NM
Motorisch
GTI 1.8 20V Turbo Motor
Intergrated Engineering H-Beam Drijfstangen
JE zuigers met 8.25:1 compressie
Gates versterkt distibutie set inclusief hi flow waterpomp
Compleet ARP bouten set kop onderblok en drijfstangen
TD05HR16GC IHI Twinscroll Turbo
Forge wastegate actuator Red spring
80 Graden thermostaat
Samco koelslangen
N249 en N112 Delete
Luchtmassa meter delete
Open Dumpvalve
Oil catchtank
Cold air intake.
Uitlaat op maat 2.5inch turboback.. made by jm tuning
JD engineering chip opmaat 354pk
FMIC Home made
Olie koeler kit.
Apexi Turbo Timer
Race diagnostics systeem
Ophanging en remmen
AP Fahrwerke schroefset.
Voor 330mm Vmaxx BBK met 4pot klauwen.
Achter 310mm zimmerman schijven met standaard klauwen en DS 2500 blokken. DOT 5.1 remolie
Dogbone rubber van powerflex
Wiechers boven en onder voorpoot brug voor.
20mm Spacers achter
Dit was hij origineel
Na een poosje het een en ander veranderd motorisch en laten chippen door JD toen had hij 230pk en 380nm. Zo heb ik ongeveer 1.5jaar gereden toen was zo gewend aan het vermogen dat ik het tijd vond worden voor meer.
Daar ging het project motor.
Zo ging alles er weer in gebalanceerd blok gevlakt kopgevlakt versterkte lagerschalen en al.
Daarna naar JD gegaan om te laten mappen en daar kwam dit uit.

En nu staat hij er zo bij

Ik rijd af en toe op de nordschleiffe verder nog niet zoveel circuit ervaring. Ik ben wel bezig de auto nog verder aan te passen voor het circuit. Denk aan een hoog waardig schroefset, interieur is er al deels uit. Er komen nog semi slicks onder en camberplates op al dat soort dingen.
Dit was het tot zover
Greetzz Dennis