
Een in bijna nieuwstaat zijnde Nissan Sunny GTI-R
De auto is in 2013 compleet overgespoten, de wielkuipranden zijn er toen uitgeslepen ivm lichte roest en vervangen door nieuwe.
De auto is nu 1 van de weinige roestvrije Nissan Sunny GTI-R's die er bestaat.
Zo ongeveer elk beugeltje, klemmetje enz. onder de motorkap is gedemonterd, gestraald en gespoten.
De auto heeft toen ook een nieuwe voorruit gekregen en de andere ruiten zijn toen licht getint.
De motor is toen ook meteen aangepakt.
Een nieuwe Garrett GT3071 is gemonteerd, de zuigerveren zijn vervangen, alle lagers zijn vervangen door ACL lagers, nieuwe koppakking enz enz.
De motor is voorzien van Wiseco gesmede zuigers
Shotpeened drijfstangen
Greddy rocker stoppers
875cc injectoren.
Custom 3 inch RVS uitlaatsysteem
Walbro 255 l/h benzinepomp
JGY fuel rail
Nismo fuel pressure regulator
Nismo engine mounts
DTA S60 pro management
Ontsteking gedemonteerd en vervangen door een coil pack
Greddy type s blow off valve
Koyo Z radiateur
Apexi air filter
Nismo radiator cap
Hybrid intercooler kit
JGY 4 puck koppelingskit
Fidanza lichtgewicht vliegwiel
AEM AFR kit
HKS turbo timer
STR Motorsport gearbox brace
Hi-Spec 4 piston big brake kit
EBC Greenstuf remblokset
40mm verlaagd
17 inch wielen
De turbo draait nu op ongeveer 1,2 bar wat een vermogen levert van ongeveer 320-330pk.
Een taxatierapport van Juli 2013 waar de waarde van de auto is bepaald op €22.000 is aanwezig.
De auto is nu werkelijk als nieuw.
En nu tijd voor wat foto's:














Aangezien de auto gisteravond is gestolen kan hier ook een slotje op....